Nya ComHem Korten *Frågor & Svar*
Det är det som är problemet...Kortet...Har mycket svårt att tänka mig att nån ska kunna hacka atmelkortet under överskådlig tid.
EDIT:
Det har blivit lite mycket klippa o klistra här, därför tar vi rays uppmaning en gång till i toppen av tråden
/T-bird
*
* Här kan alla frågor och svar diskuteras, analyseras, debatteras, m.m.
*
* I denna tråd: http://www.comhit.net/viewtopic.php?t=3508
* kommer information (dvs. vi moderatorer väljer ut det vi tycker är de mest relevanta frågorna/svaren.
*
*
Om nu kortet tunnlar viaccess
borde man inte kunna använda seas inter?eller ?
Nya ComHem Korten *Frågor & Svar*
Här kan alla frågor och svar diskuteras, analyseras, debatteras, m.m.
I denna tråd: http://www.comhit.net/viewtopic.php?t=3508
kommer information (dvs. vi moderatorer väljer ut det vi tycker är de mest relevanta frågorna/svaren.
Citat:
Ursprungligen postat av VoorheesDude
Tidplan
3 oktober
- fakturabilaga till befintliga kunder innehållande information om kortbytet
6 oktober
- conaxkort till nya kunder
- conaxkort till Återförsäljare
- conaxkort till befintliga kunder ( byte av 20 000 kort i veckan )
vecka 41: kort tom 32850558936
vecka 42: kort tom 32851102783
vecka 43: kort tom 32851432578
vecka 44: kort tom 32851843576
vecka 45: kort tom 32852184053
vecka 46: kort tom 32852473340
vecka 47: kort tom 32859999999
Månadsskiftet november/december
- samtliga kunder har conaxkort
Re: lämna tillbaka boxen?
Citat:
Ursprungligen postat av pemani
så med andra ord kan man lika gärna lämna tillbaka comhem boxen nu då om man inte vill betala mer än nödvändigt?
för detta nya system tar lång tid att knäcka?
Varför inte betala en liten summa.
Det är ju så att COM HEM byter system för att allt för många tittar helt gratis.
Jag betalar med nöje 200 kr i månaden för att få tillgång till samtliga kanaler.
Jag kommer fortsätta betala och jag kommer betala mer för jag vill ha Canalplus
Citat:
Ursprungligen postat av _age_
Citat:
så med andra ord kan man lika gärna lämna tillbaka comhem boxen nu då om man inte vill betala mer än nödvändigt?
Det är ju så att COM HEM byter system för att allt för många tittar helt gratis.
Jag betalar med nöje 200 kr i månaden för att få tillgång till samtliga kanaler.
amen vad tror du inte jag gör då? det är väl klart jag betalar 200 i månaden annars hade jag väl inte funderat på att lämna tillbaka den?
Jag betalar också mer än gärna 200 kr i månaden för alla kanalerna som jag har gjort nu....men snart kommer jag ju inte att ha alla kanalerna och inte fan tänker jag pröjsa 200 spänn för 8 skit kanaler eller...
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av _age_
Citat:
amen vad tror du inte jag gör då? det är väl klart jag betalar 200 i månaden annars hade jag väl inte funderat på att lämna tillbaka den?
Jag betalar också mer än gärna 200 kr i månaden för alla kanalerna som jag har gjort nu....men snart kommer jag ju inte att ha alla kanalerna och inte fan tänker jag pröjsa 200 spänn för 8 skit kanaler eller...
Jag håller delvis med dig, Det jag är intresserad av är Canal plus o Viasat sport. Att betala 260 kr eller att betala 320 o få 7 kanaler till kan jag leva med så länge. Men jag kan erkänna att jag är villig att säga upp eländet o ta en boxer så länge.
Men för tillfället blir det nog att betala 320 kr i månaden
Sen tror jag inte comhem är ute efter oss som HYR boxar, utan dom är ute efter dessa personer som på ett eller annat lagligt sätt har en box o piratkort enbart. Dvs betalar 0 KR varje månad