Thomson DTI 353 TH är det något att satsa på eller har ni några förslag.
Utskriftsvy
Thomson DTI 353 TH är det något att satsa på eller har ni några förslag.
Varför inte en sagem 632. Både liten snygg och smidig.
vad kan en sådan kosta
Beror på om du skaffar abbonemang samtidigt. Köper du utan abb kostar den nog runt 2000 kr.
Dom flesta verkar ta 1780:- just nu :D
ok det var snällt att ni svarade tack så mycket
Nokia 9820, Sagem ITD 4410, Sagem ITD 5510, Thomson DTI 353 TH och Triax DVB 354 T
Vilken hade ni köpt? jag vill gärna ha en av dessa eftersom jag vill ha en som stödjer boxer guid
Triax DVB 354 T funkar bra båda med Fun och Guld . :D :D :DCitat:
Ursprungligen postat av Mia71
Matex har du en sådan själv eller
Japp , ingen problem med kort , men med antenn .Citat:
Ursprungligen postat av Mia71
vad är det för problem med antennen då
Störningar och mosaik på femman och canal+ ibland ( tror att det är fel antenn )
Är det någon som har prövat att följa Boxers hänvisningar om hur man får in boxerguid ?
force 1144t ska vara bra enl. tidningarna
+ att den har optisk o coaxial digitalt ut....peeerfekt när man
kör via hembioreciever... :D
+så får man in epg....(antar att de e boxer guiden)
klart den e liiite dyrare än dom andra.....men men....
Man får ju vad man betalar för så det är det ju värt. :)
Har själv thomson som är samma som triax men det är inte det som är det viktiga.
Titta istället på vilka behov du har.
RF-utgång eller scart.
Ljudsystem med mera.
Därefter skall du ta dig en funderare på hur du är som programmerare av kort.
Nokian 212T kräver exempelvis extra investering(ca-modul) eller en speciell fil. Den är inte svår att få tag på men kanske ändock är ett hinder för en nybörjare.
Kan också skilja på hastighet när det gäller kanalbyten.
En nackdel med thomson/triax är att det måste vara scartanslutning. Annars är jag nöjd med min.
Ja du kan nog välja vilken som helst . Grejen fram över är ju att man ska ha filer från en nokia 9820T för dessa mottagare klarar inte de nya korten som senda skickar ut utan kunder med dessa maskiner får ett gammalt kort alltså ett sånt som är aktuellt nu dom går ju fortfarande att läsa av så de finns hopp för bild än de ryktas om enda upp till 2 år innan de är fixat de är bekräftet att nokia9820T inte klarar dom nya korten iaf