Ursprungligen postat av X.
T-Bird:
Jag kan ju glädja dig med att du totalt missupfattat vad jag skrivit, och läst in saker mellan raderna som egentligen inte står där.
Till att börja med kan du läsa mitt första inlägg i tråden en gång till. Vad står det där? Jo, "Har gått med i UCS-projektet, men skulle vilja ha lite mer info". Vad tror du jag gick med för? För att jag är en lamer som inte vill hjälpa till? Ja, det kan du ju tro om du vill.
För att förtydliga så låt mig säga så här: jag hjälper gärna till och bidrar, bara jag vet att det verkligen tillför något vettigt. Det är ingen vits med att ägna år åt att knäcka fram en nyckel till en enda provider, oavsett om det är Comhem eller nån annan, eftersom man då måste göra om samma sak med alla andra providers och när vi är klara med det så har alla redan bytt till typ Via 8 eller nåt annat för länge sen. Jag ser ingen anledning att slösa tid på sånt.
Alltså, tills nån har förklarat vad vinsten med detta projekt är, så skiter jag i det. Vill du tolka det som att jag inte vill bidra, så var så god. Jag kunde inte bry mig mindre.