har en gammal box till comhem fick ett gammalt kort men det var den ny loggan på . kan läsa av det inga problem
comhem är goa
Utskriftsvy
har en gammal box till comhem fick ett gammalt kort men det var den ny loggan på . kan läsa av det inga problem
comhem är goa
Vad läste du av det med?
Med MKext
Vilken Box har du? betyder detta att en del äldre boxar inte klarar de nya korten så man kommer att hålla en serie med "Old provider" vid liv??!! Låter konstigt men intressant :?
har en macab
Vågar man testa läsa av det nya kortet?
Tänkte så att det inte går sönder?
När fick du kortet? Vad stod det i meddelandet som följde med i brevet med kortet i? Har du nytecknat ett abonnemang och detta var ditt första kort, eller har du haft ett abonnemang sedan länge och fått ett nytt kort dig tillskickat? Lite mer matnyttiga upplysningar tack!
svårt att tänka mig att Comhem ger oss en sån passning!//MVH :shock:
Vet ComHem vilken box jag har - har svårt att tro det.
/joad
Fram me de nurå är det ett nytt abb ? Eller är du en gammalkund ?
Det kan knappast vara så att de skickar "gamla" kort till en del.
Har själv en gammal MAcab typ 5-6 år gammal.Fic knytt kort som ej kan läsas av med mkextr mm. Kortet funkar i boxen.
Dessutom kan de ju inte veta vilken box jag har,eftersom den är min egen köpt,ej hyrd av dem.
vilka 3 första siffror i kortnummret har ditt kort?
De nya korten har (0)014 i början och de gamla 328
fick ett nytt kort idag ... så nu har man 2st av dom nya ... funderar på vad CH håller på med :)
Korten, "de nya", som skickades ut under hösten var behäftade me minst ett fel, det gick inte nämligen inte att stänga av till standby (så att röd lampa lyser).
Detta gäller de nya boxarna.:oops:
Efter att i veckan fått ett ännu "nyare" kort går det att stänga av boxen med fjärren :D
...nämligen att på de äldre macab boxen stänger boxen av sig hela tiden tiden med det första" nya" utskickade org.kortet.Därför har nya sänds ut till dessa kunder.//MVH :roll:
jag har fått 3!! jaa ni läste rätt.. 3 st nya kort hemskickade.. asså ibland undrar man ju, alal har varit adresserade till mig o legat i likadana kuvert.. hehe snacka om miss