Tomten kommer tidigt i år :D
För en gång skull så kan det vara värt att göra ett besök på Stopstop
Utskriftsvy
Tomten kommer tidigt i år :D
För en gång skull så kan det vara värt att göra ett besök på Stopstop
Och dom funkar tom. :D
kort i handen, bild i rutan liksom. är 01.20 något magiskt klockslag för att flumma ut?
får bara bild inget ljud
Är det nån som har hitta filer för baciccard
Med risk för att bli attackerad med att "Jag lovar att söka innan jag frågar i main" är dessa filer för comhem? :oops:
@smack
Nej, det är till Canal Digital
Möjliggör detta piratkort till canaldigital eller vad?
För en kort period ivf.
Så det är nog ingen idé att springa och köpa massa kort, utan det blir dom andra som kan damma av sina isskrapor :lol:
Det brukar inte bli så långlivat :-(
Men hur ska CD göra för att "förstöra" filerna så att dom inte funkar?
Hur länge kan dom funka?
Väm va det som knäckte de?
Vem som knäckte dom spelar väll inte så stor roll.
Hur CD ska göra, byta vilken kod dom använder, som dom gjorde förra gången. Dom kan funka allt från 1 timme till 3 år ingen som vet exact en gissar på inte alls så lång tid! Men jag kan ju ha fel
/Stimo
som jag vill ha det till har dom knäckt penta card progen
Typ, de funkar nu även på M2 kort igen
när och hur länge funka m2 kortet förra gången?
Har för mig det funkade i ca. 5 månader ungefär
Nu finns det till alla kort.
Titanium, Basic, M2 och även uppdaterade .dat till dom som kör season EMU
Ligger på alla upload sidor just nu
Citat:
Ursprungligen postat av T-bird
Och det finns ju absolut ingen grund i det påstående du gör, det är ju knappast första gången stopstop är först med att fixa fram lösningar och som sen leechas till andra forum som detta. Grabbarna från stopstop förtjänar all credit och kommer alltid ligga ett steg före.
@HuLaN
Anledningen att jag personligen inte är så förtjust i stopstop är att jag tycker dom har ett lite väl nära förhållande med sina sponsorer.
Det måste ju vara en ren tillfällighet att först så finns det M2 till försäljning igen och ett par dar senare så släpps det publika filer :roll:
Det är inte första gången det sker heller.
Under många år så var deras forum ett av dom bättre men idag så är det mest gnäll.
Att diskutera vem som var först eller inte är ointressant, filer var på G ivf.