är det någon har testa den? :wink: :wink: :wink:
kortet svara på detta program :wink: :wink: :wink:
Utskriftsvy
är det någon har testa den? :wink: :wink: :wink:
kortet svara på detta program :wink: :wink: :wink:
Har du inte fattat än att du inte lär "hitta" nått skript eller program på nätet??? Vill du ha ett program eller skript får du göra det själv!
/Rattle
det finns många program som du eller någon annan har :wink: :wink:
tar det lite lunget Rattle :wink:
så snack inte om jag ska göra nya program
:wink: :wink:
Rattle hehehehe
kan du Rattle säge till mig vem du är . jag vet att du kommer från guldkort :wink:
va tyst bara .....har inte sett ngt vettigt inlägg från dig än..mer än att du bara klagar och smutskastarCitat:
Ursprungligen postat av Rattle
Kan inte göra mer än att instämma i det du säger :wink: Rattel lägg ner smutskastning osv du ger hela forumet dåliga vibbar............
mjo, jag tycker också du ska trappa ner på dina inlägg.
jo rattle borde lungna sig lite tycker jag oxå han gör inget annat än klagar!!!
Men det var väl fan vad alla jiddrar och klagar. Ni som gnäller på Rattle är ju inte bättre ni. Och inte jag heller eftersom jag skriver detta. :D
Hmm... Jag tycker ju närmast att Rattle förklarar verkligheten för en del som oftast svävar ut i det blå.
Guldforum har jag aldrig varit på och vill inte heller! Att ni inte förståt det vettiga i mina inlägg kan ju inte jag hjälpa! Ett flertal gånger har jag försökt leda er in på rätt väg vid era experiment, men ni fattar ju absolut noll!
Jag vill dock berömma ch2001 för hans enorma glöd :) Tyvärr räcker det inte till för att få fyr på comhemkortet ;)
/Rattle
och då rattle eftersom du vet så mycket och snackar som om du har knäckt systemet själv så kan ju du berätta för oss puckon vilken väg som e rätt då eftersom du vet det!!
jag vet att Rattle har helt rätt och jag vet att Rattle mycket kundskaper om olika kort :wink: :wink: :wink: :wink:
jag hoppas att du hjälp oss alla och vi alla hjälper dig för att knäcka comhem :wink: :wink: :wink: :wink:
Rattle är en av de få vettiga som figurerar på det här forumet och honom skäller ni på? Hehe, fanemej sanslöst det här stället! Hårfin skillnad mellan detta forum och n.e.s.
FAKTA: Man kommer ingenstans med bara entusiasm och hopp. Förstå att det inte är en videokasett från 80-talet det handlar om utan state of the art inom smart card säkerhet.
Oavsett vad "Rattle" har för kunskaper, så är flera av hans inlägg j@vligt dryga. Ändra attityd så får vi ett trevligare forum :!:
Inte så konstigt kanske med tanke på att många här finns där också. :wink:Citat:
Ursprungligen postat av arkad
Citat:
istället för att leda oss i rätt väg kan väl du ta o fixa det......om du nu e så kunnig som du tror att du e....led inte utan visa den rätta vägen...
Nä! Nu får det va nog.
sup jeeeeeeeeeeCitat:
Ursprungligen postat av jeeboy
Tiggare undanbedes i alla sammanhang!
Vill nå få nått utan ansträngningar så är det bara att betala, jag nöjer mej med 500kr/timmen ;)
/Rattle
Tråkigt med dryga personer. Var har ödmjukheten tagit vägen?? :roll: :roll:Citat:
jag nöjer mej med 500kr/timmen :wink: :wink:
snälla Rattle vi snack om Free tv inte betala för den :wink:
Och vips så har detta blivit ett tävlingsforum i stället för ett hjälpforum... :wink:
Jag vet inte men rätta mig om fel
Om nu Rattle är samma som på många andra forum är det ju faktiskt en kille som har mycket kunskap om detta med kortsystem.
Så till alla er som skriver en massa inlägg om div prog och script som skulle flankera runt på nätet.
Jag har under mina 10 år med kort som hobby aldrig hittat något " nyttigt "på webben , utan genom vänner och bekanta med samma intresse brukar finna saker till slut .
Den andra modellen är när ni hållit på tillräckligt länge så ni själva kan tillverka hårdvara eller programmera eller skriva script.
Då kan man också bedömma om nåt äe vettig eller inte.
Det jag vill säga är : Tänk efter innan ni skriver inlägg om saker och ting.
Testa en fil själv (om ni nu tror att den fungerar ). Annars är det väl inte så konstigt att "nån" som hållt på länge tröttnar på alla dumma inlägg.
För det är ju som så att ju mer man hållit på detså mer kunskap besitter man.
*** NiZZeH **** :!:
Alltså jag begriper inte varför folk inte förstår sig på konstruktiv kritik?
Det här är som någon sa ett hjälp forum, folk måste därför få tillåtelse att komma med "galna" ideer för att vi ska komma någonstans.
Sluta därför med komentarer som "så kan ni inte göra, ni fattar inte" Säg tex. "Det går inte därför att... gör så här istället". Det kallas konstruktiv kritik.
Visst får man ha åsikter men man behöver inte alltid skriva vad man tänker.
usch det här var väll rattles tråkigaste inlägg hittils 500 spänn i timmen.. Han e inte bättre än alla hutlösa kortnasare som finns på nätet.Citat:
så rattle du vill inte ens lösa det för din egen del?
eller e det så att du inte kan?
free tv för alla utom rattle han vill betala dyr!!!!
Suck!! Håller med om att vissa av Rattles inlägg verkar jävligt dryga men i det här fallet måste jag försvara honom. marcus om du inte kan förstå ironin men en liten smilie som ser ut så här :wink: så ska du nog inte heller hänga på forum.
nice one rattle.....Citat:
Problemet är nog snarare att folk som har kunskapen tröttnar på att förklara samma sak för 10:e gången. Även jag som inget förstår av detta kan tycka att det är tröttsamt att läsa samma sak, men det är ju ett mindre bekymmer, jag kan blunda.Citat:
Ursprungligen postat av Tommie
Jag måste också försvara Rattle... men å andra sidan klarar han sig nog rätt bra eftersom han vet vad han kan. ch2001 har en otrolig entusiasm och verkar lära sig mer och mer. Han ska också ha beröm.
Annars ser det ut som man kan vänta sig, lite småputtrande rykten och alla går omkring och väntar på det stora genombrottet.
Men seriöst, den här kanal-lösa perioden har fått mig att fundera: är det så kul att titta på TV egentligen??
Det var lite det jag menade, man behöver inte alltid komentera, det går bra att blunda.Citat:
Ursprungligen postat av frejac
Fy faan, DET var billigt, betrakta dig som anställd! :wink:Citat:
Fast om alla blundar så tror ju alla korkade "snillen" att dom har rätt, när dom får stå oemotsagda. Och dessutom dör forumet med allt skräp, ingen som masar sig hit när allt bara är trams.Citat:
Ursprungligen postat av Tommie
Rock On Rattle.....
/padie
Följande slutsatser drar jag efter att ha läst den här tråden:
a) ch2001 är korkad och kan inte stava för fem öre
b) Rattle är klipsk och full utav kunskap men blir frustrerad när folk kommer med en massa dumma idéer som han vet aldrig kommer att funka
c) Även om någon kommer på en lösning så kommer han/hon aldrig dela den med er (i synnerhet inte ch2001) för ni är så förbannat blåsta
Njää... ch2001 är nog inte korkad. Han har förmodligen ingen civilingenjörsutbildning och han KAN ha något annat språk än svenska som modersmål. Vi vet inte, men det spelar ingen roll. Han är väldigt entusiastisk och verkar lära sig mer och mer.Citat:
Ursprungligen postat av Donkey Punch
Om något någonsin knäcks så kommer det nog ut här på ett eller annat sätt.
Donkey Punch :wink:
:wink:
Donkey Punch är du hans advkat :wink: :wink:
sluta knäla :wink: :wink:
Nä då, han klarar nog att försvara sig på egen hand alldeles utmärkt.
Men åååå vad gulligt. Om inte ni passar er så kommer min pappa och spöar er alla! suck!
sedan comhem bytt system till conax har i princip 50% av alla inlägg i detta forum gått ut på att smutskasta andra som vill lära sig eller försöker så gott de kan.