Vet nån om det nu då finns några filer till season som funkar eller är det baara m2 som gäller
Heja Team PDK
Utskriftsvy
Vet nån om det nu då finns några filer till season som funkar eller är det baara m2 som gäller
Heja Team PDK
Inte än men du kan nog förvänta dig inom kort :)
Rock on
Vartifrån kan man tror du ladda ner dom rätta filerna i från sen då tro du ?
inte från slovak i alla fall då
eller rekomenderar du http://www.olmi.cz/
Citat:
Ursprungligen postat av Deaaaaaas
Personligen brukar jag inte rekommendera upload center's eftersom 99% av allt där finns är skräp... Men håll ögonen öppna i forumet om någon kanske postar en lösning... Hittar jag något hör jag av mig...
Oki men du det blir trist på forumen nu när det börjar bli löst själv är jag inne nästan hela tiden även när cd funkar
Men många kommer bara in när dom absolut behöver det
rock on Amiga for ever
Här är alltid folk som är aktiva... Det kvittar om allt fungerar utan problem :)
alla säger att det kommer snart!
vad syftar man på då? är det på g med emu?
Jag var inte på team pdk's forum och kollade och dom kommer iaf inte att släppa några filer för titanium kort eller basic card... Men någon annan gör det säkert :)
:D
Ingen som fått någon fil till Interface kort ännu???Väntan är lång men man får stå ut
tyvärr....
Jag får nog köpa ett MII kort...Verkar vara bättre eller?
Det kan vara en bra ide... Det brukar vara på M2 korts fronten som det mesta händer som har med Canal Digital att göra...
stop stop lägger säkert ut det inom någon dag
kan hända att dom vill kryptera dom först
Okey...Man får väl stå ut?Har ju inget annat valCitat:
Ursprungligen postat av Evex
Du kan alltså skaffa dig ett m2 kort så slipper du vänta efter att något börjar fungera :)
Ja jag ska beställa i morgon..Vart är det bäst att beställa?
gissa
www.keycard.dk
kostar 450kr sen tillkommer 50kr för postens avgifter...
Citat:
Okey...Ska fixas snarast....Tack för hjälpen
Hur länge kommer då dessa m2 kort att funka tro
Borttaget av kalle.p
Men fölåt så himla mycket då
Detta är glömt
Vilket emuprogram är det bästa???2,1 eller 2,2Citat:
Nu är det slut på dessa roligheter om hur folk stavar eller bygger sitt språk
det är det ingen som har med att göra .
dom flesta fattar nog vad man menar .
Kalle p LÄS REGLERNA
(Tänk efter före Du skriver och ansträng Dig en aning.
KONUNGENS VALSPRÅK"FÖR SVERIGE I TIDEN" )
Och det var det dumaste jag har läst
Konungen är ord blind och jag å-också så tänk på det innan ni skriver att man skall stava rätt att det finns folk som anstränger sig men ändå blir det fel !!!! (ha dte så bra slånge) så kan det se ut tex om man är ordblind !!!
I agree
Senast i går fanns det en sajt som hette http://www.olmi.cz/ som hade massor av filer ganska seriöst tror jag. Men nu är den borta ersatt av någon annan
Så jag undrar om nån vet om det finns någon mirror sajt till dena med alla filer på
kolla denna sida!
http://conax.isgreat.tv/conax/conax.htm??
bara m2 som är uppdaterade
Hej Storfors
Jag vill be om ursäckt för detta onödiga och överreagerande inlägg.Det var dumt av mig och jag skäms nu när jag läser det.Jag tar bort det. Hoppas Du kan ursäckta mig.
mvh kalle.p
Jo då det är lungt
Du vet texten här blir som den blir lite icq engelska eller nått