Kommer piratkorten med Viaccess 1 dö ut nu när de ska lägga allt i marknätt? :cry:
Tänkte livnära mig på piratkort, men det kanske inte är någon ide? :lol:
Utskriftsvy
Kommer piratkorten med Viaccess 1 dö ut nu när de ska lägga allt i marknätt? :cry:
Tänkte livnära mig på piratkort, men det kanske inte är någon ide? :lol:
jo ffs!!!
det finns mer godis kvar att hämta =D
Hur länge? Folk lär ju bli sura om korten slutar fungera efter någon månad :?Citat:
Ursprungligen postat av -=Stiffe=-
det kommer...du ska få se ;-)
Du och dina likasinnade är orsaken till att Viasat med flera byter system.Citat:
Tänkte livnära mig på piratkort, men det kanske inte är någon ide?
/Spock
Det var ju en nyhet :shock: :lol:Citat:
Ursprungligen postat av Spock
Rätt åt dig i såna fall.....Citat:
Ursprungligen postat av Himnaríki
Tänkte livnära mig på piratkort, men det kanske inte är någon ide? :lol:[/quote]
Behöver Vi folk med den inställningen på forumet? Jag menar....vad kommer denna människa att ha för info/kunskap att dela med sig av om han tänkt att leva på piratkortstillverkning? Snarare att suga åt sig kunskap/info. för att sedan behålla den för sig själv. Och andra sidan, med tanke på frågan så verkar inte vederbörande speciellt "up to date" över huvud taget!
Livnära = Använda
TV är livet.
Livnära och Använda är 2 helt olika saker...Citat:
Ursprungligen postat av Himnaríki
Livnära: att sälja saken i fråga för att tjänna pengar
Använda: att använda saken i fråga själv
Tänk på det!
Så sant.......Citat:
Ursprungligen postat av Deaaaaaas
Det behöver väl inte vara att sälja saker? Livnära? Frågar någon vad man livnär sig på säger man inte direkt att man säljer saker om man arbetar med att svetsa aliminium (som sedan någon annan livnär sig på genom att sälja färdigsvetsat).
Och att Använda, behöver inte vara att jag använder den själv då använda står i infinitiv form. "Jag använda" låter ju inte så vidare bra.
Tänk på det! ;)
Men hur länge kommer det fungera? Tv1000, kommer det att släppas ner i marknätet sedan? Vill inte köpa en brännare och göra mig ett kort för att se att det inte fungerar :)
:twisted: :twisted: slutar att pråta skit :evil: :evil: