Är det någon som fått dom nya korten?
om ja vilken del i sverige.
Hoppas att free tv fortsätter
Utskriftsvy
Är det någon som fått dom nya korten?
om ja vilken del i sverige.
Hoppas att free tv fortsätter
Jag fick mitt nya kort i måndags
område: Uppsala
/sweeper
Jag fick mitt kort i måndags, bor i Stockholm.
Fick mitt i tisdags halland /varberg
Min svärfar har också fått nytt kort. Borås-västergötland.
hehe..
fick ett via2 kort redna i oktober då ja köpte boxen.. :D
Du kommer också att få ett nytt kort ! köpte själv min box i November och fick ett via kort version 2.0, Jag ringde till kundtjänst förra veckan och fråga om jag skulle få ettt nytt kort!
DOM SVARADE ALLA FÅR NYA KORT!
Dom nya via 2 korten står det 2.0 upp i högra hörnet det gör det inte på dom gamla det står längst ner till vänster på kortet!
De va ju kul.
Fattar dock ej varför.
Om jag redan har V. 2 så borde ja ju inte få ett nytt.
A ja..
Är Keycard.dk det bästa stället att beställa funcards ifrån? Har bara några guldkort nu. och en Nokia 212T :-(
Enligt min mening är Keycard ett mycket bra ställe. :PCitat:
Ursprungligen postat av elOv
Keycard e nog det SÄMSTA stället att beställa ifrån, DYRT , prova istället http://chipcardstore.com/
Jag håller med alvar snabba lev jag beställde kort vid lunch tid hade postavi i min post låda dagen efter och det kostade end 50:- i frakt.
Tycker http://chipcardstore.com/ var lite dyra faktist. ok 6€ for ett funcard.
Lite mer frakt kanske. Tror dock ej att det blir billigare än 120kr med frakt från keycard.dk ( 1 kort ).
Måste bara hitta någon som har en annan box än 212T så jag kan testa min färdiga guldkort! hihi :lol:
Fick mitt nya kort idag bor i Malmö.
Har också fått mitt ya kort.
Så vad gör man nu?
Biter i det sura äpplet och plockar ut sitt GK för gott?
Eller kommer GK fortsätta funka.
Skulle lätt kunna vänta och se, men i brevet som följde med kortet stod det att det måste aktiveras inom fem dagar.
Jag fattar inget. Varför det, liksom. Låter kryptiskt.
Du behöver inte sätta in ditt nya kort, det är bara det att det gamla slutar att fungera om fem dagar efter du fått ditt nya. Vänta med att sätta in det nya och kör vidare med guldkort. Jag menar folk som är borta på tex semester kan ju inte åka hem bara för att sticka in nya kortet.Citat:
Ursprungligen postat av Kazlovitj
Västerås har idag fått NYA kort.
Hej.
Har jag fattat rätt så har det ingen betydelse om jag stoppar in mitt nya kort nu eller om jag väntar till ett senare tillfälle? (Kan de se att jag inte använder nya kortet?) Kanske är jag helt paranoid!!!
Kan någon som är lite insatt ge svar på mina korkade(?) frågor?
Kan det nya kortet påverka min boxer så att GK:et slutar att fungera?
nytt kort anlänt i gbg
Jag kan fortfarande kolla med mitt gk i boxern....och det var mycket mer än 5dagar sedan jag fick det......
Cleatus skrev
Och då har du alltså petat i det nya (Boxer) kortet? Så GK:et fungerar även efter att du använt det nya (Boxer)kortet?Citat:
Jag kan fortfarande kolla med mitt gk i boxern....och det var mycket mer än 5dagar sedan jag fick det......
[/quote]
Fick mitt nya kort för 1 vecka se´n och på det står det 2.0 nere i vänstra hörnet.Citat:
Ursprungligen postat av trollhattan
Vet någon om de forfarande fungerar med guldkort i v-ås?
Min box säger kort kan ej läsas,beror de på att kortet är paj eller att guldkort inte längre fungerar?
Har Sagem box
Tacksam för info :)
Fick mitt kort idag...:(
Ort->Nyköping
Nytt kort jkpg
nytt kort idag.........eskilstuna
Gamla kortet nedsläckt nu...
Jag köpte funcard på www.digitalboxen.com
Hör på ngt skumt. Har sagt upp mitt abonnemang för ca 2 månader sen. Idag anlände det nya via2 kortet. Får ta å ringa kundtjänst imorron å fråga vad som händer. Måste ha blivit nåt fel i administrationen.
/klas
Idag damp kortet ner i brevlådan :)
Fick mitt igår
Åtvidaberg - Östergötland
Fick mitt kort i ons. Hässleholm :-(
Västervik har fått nya kort , stog att det gamla kortet skulle sluta att fungera efter 5 dagar undar om dom vill skrämmas lite
Nä det stämmer att ditt gamla orginalkort slutar fungera efter 5 dagar.Citat:
Ursprungligen postat av gneter1
Däremot så kan du nog se via p-kortet ett tag till.
Går de att läsa av de nya svarta boxer kortet och göra ett au kort?
Finns de nya filer baserade på de nya kortet?
Eller kommer tven att bli svart ett tag nu?
Går inte att få ur infon ur de nya korten, så det blir svart i rutan.
Tja!
Har bara några funderingar på det här nya systemet Boxer nu ska köra, heter väl Via2 eller nått?
Hur är statusen på det egentligen, är det svårknäckt som ComHems nya eller? Har precis bestämt mig för att fortsätta köra med Boxer eftersom dom nu börjar få ett skapligt utbud. Tyvärr har man ju vant sig att ha C+ paketet ständigt och jämt. Jaja, inte så bevandrad själv inom detta, men klart intresserad av hur det kommer bli....om nån vet dvs :wink:
En liten undran bara,går det inte att köra ett skript för att läsa ur kortet??
Purra: Försök gärna. Om du lyckas är du först.
Fick mitt igår, Rockhammar
Igår onsdag anlände det förfärliga nya kortet till Partille