Snart är det slut på gratistittandet.
Då kommer ni alla att ångra att ni inte hjälpte till att knäcka 2.0.
Alltså, gå på http://www.ucs2000.com och ladda hem några areor och hjälp till cruncha koder.
Utskriftsvy
Snart är det slut på gratistittandet.
Då kommer ni alla att ångra att ni inte hjälpte till att knäcka 2.0.
Alltså, gå på http://www.ucs2000.com och ladda hem några areor och hjälp till cruncha koder.
Kan du länka till sidan där man reggar sig ?
http://www.ucs2000.com/newmember.asp
Kan dessutom berätta att programmet UCS keyfinder tar all överbliven kapacitet av din CPU som kommer att gå på 100% last. Dock är prioriteten den lägsta (konfigurerbart) så man märker inte av den höga lasten.
Jag skulle gärna hjälpa till men jag fattar ingenting av det! Jag har bara köpt ett piratkort!
Men kan jag göra något så ställer jag upp!
Jag håller med? Det kommer nog att bli fart på många när det blir svart i rutan. Allt för många litar på att andra kommer att lösa det när det väl slocknar...
Gå in och kolla hur det funkar...
Tänkte Skriva en liten kort guide om hur man gör...
Först in på http://www.ucs2000.com/newmember.asp
Där registrerar du dig.
Sedan får du ett mail, där finns användarnamn och lösen.
Logga In på http://www.ucs2000.com/ tryck på Download.och tanka hem UCS Keyfinder 4.4 el senare.
Gå in i Edit Profile. Där sätter du ett lösenord för Fetch and Flush.
Installera, Sedan i i Options. Skriv in ditt användarnamn och lösenord (de du skrev in nyss) i Fetch and Flush.Tryck sedan OK.
Tryck på Search och programmet hämtar areas och börjar söka.
Det ända du beböver bry dig om är att programmet är igång och att det söker. :D
Tack för att du hjälper till!
Försök få så många som möjligt att börja använda detta. :P
Glömde att skriva att man måste skaffa ett lösenord för fetch and flush.
Det är en god uppmaning :D
Ställ upp, kör hårt.
Har ni frågor eller problem så ställer både crew och resten av forumet upp med hjälp o råd.
Det är mig veterligen det enda projekt som man kan delta i för att ev lösa via2 och det enda man behöver göra är att köra ett litet prog på sin dator.
Rullar för fullt på 2 burkar. :P
Nu har jag gått med för att jag fick mitt nya kort idag. Gå med ni andra också. http://www.ucs2000.com/newmember.asp
kör en burk dygnet runt ;-)...KÄMPA PÅ!!
Tänkte prova och köra lite jag också, och har laddat ner programmet. Men när jag ska köra det får jag bara att user och lösen inte stämmer?
Antar att du vill ha igång fetch & flush
Logga in på www.ucs2000.com
Gå in på ändra profil
sätt ett lösen för det (det är ett eget) tryck på uppdatera knappen
Starta keyfinder
välj options
skriv in ditt användarnamn (dtxxxxx) + det lösen du nyss satte
sen ska det rulla igång :D
vad är fetch & flush????
Fetch = hämta
Flush = lämna,skicka
Kör man keyfinder 4.4 så kan allt detta skötas automatiskt
Man behöver inte beställa och verifiera areor manuellt
aha..smart =D...ska ändra det nu!!
OK, nu fungerade det lite bättre :smile:Citat:
Ursprungligen postat av T-bird
Jag är med och kör på ucs2000 men fattar egentligen inte vad jag får ut av det ser att det är någon typ av förtroende trappa men till vad sen när man är inne på siten ser jag inte hur jag ska kontakta admins????
Någon som kan förklara så vore jag tacksam! :-))
DU får så kallat förtroende när nu hjälper till på UCS.
Om du har sökt igenom 2000areor så från du 60nivåer. max är 100.
Vad får du.
1. Op nycklar delas på nivå 1
2. Publika mknycklar skall delas på nivå 1
3. Halv publika Mknycklar (nycklar extraktade från kommersiella pirat kort, eller hittade på messageboard) skall delas på nivåer mellan 20 och 50
4. Private mkeys (keys found by you, either by extraction or bruteforce) should be shared at a level between 50 and 80
5. Special mknycklar skall delas på nivåer mellan 80 och 100
1. Hexfiler med endast opnycklar skall delas på nivå 1
2. Au filer med publika mknycklar skall delas på nivå 1
3. Au filer med halv publika mknycklar på nivåer mellan 20 och 50
4. Au filer med privata mknycklar skall delas på nivåer mellan 50 och 80
5. Special filer skall delas på nivåer mellan 80 och 100
Du behöver inte kontakta admin på nått sätt. bara söka och söka och hascha.
:D GL HF :D
Hej!
Jag vill bara förtydliga att man behöver inte låta programmet själv koppla upp sig och hämta/lämna areor och resultat. Det finns en helt manuell mode där man hämtar areor via e-mail och klipper in resultaten på deras hemsida.
Enligt uppgift ska V****at börja använda systemet Videoguard nu under året, kanske redan innan sommaren ........ men vad gör man på UCS ??? som jag uppfattat det så försöker man "knäcka" - THE KEY - för Via2.
Vad har detta med Videoguard att göra - verkar rätt meningslöst att tugga arear i ett system som inte kommer att användas ...??? eller är det så att jag har missat något?
Har du tänkt på att du befinner dig i Boxer-forumet?? :wink:
Det är Viaccess 2 som Boxer ska byta till. Därav andledningen att man ska söka.
Ok .... miss av mig :(Citat:
Ursprungligen postat av alvar
Kul att se att det finns fler som vill hjälpa till - det behövs och alla gör verkligen en skillnad. :D
/Spock
sköter det sig självt elle måste man göra nått efter installation??
@blixten
Du måste få hem areor att söka på nått sätt, antingen manuellt eller automatiskt (Fetch&Flush)
Har du problem?
Hej har fått lite problem med programmet, på en av de datorer ja kör så har programmet försvunnit. När jag startar det så kommer varken programmet upp eller syns att det är aktivt i "trayen" men under processer i aktivitetshanteraren så syns programmet o det går för fullt. Nån som har haft samma problem eller vet hur man ska få det visuellt igen??
Kör på 2x P4 1,8 en P4 2,5 en AMD XP 3200
jag kör Fetch&Flush men skickar progget allt eller är det något man måste skicka själv?Citat:
Ursprungligen postat av T-bird
Har nu fixat "problemet" med programmet det var ini filen som fått lite spunk, efter att jag nollställt den så fungerar det perfekt igen
Hum... Funkar det att klistra in fler areor manuelt i text filen?
programmet kör snart färdigt sista och kan inte hämta själv. :?:
Mr_East kolla detta:
"Silent Mode" - do you want keyfinder to start automatically every time you boot up, but not be
able to see it at all? Tick this box and leave the "show icon in system tray" box unticked if this
is the case. Note - to see keyfinder again after selecting this option, you will have to go to
wherever you installed the program and alter the keyfinder.ini file and change to "SilentMode =0".
>> ls hmm ja precis.... de va ju typ nåt sånt jag hade gjort hehe...
Vet någon om det har kommit fram några bra nycklar av de här sökningarna? Eller kör vi bara på och hoppas att det finns nycklar när Boxer byter system?
@Blixten
Om du har F&F aktiverat så behöver du inte göra nått mer, det sköter sig själv.
@Mr_East
Det är endast en nyckel som söks, den som hittar den kommer att bli en kändis :D
@t-bird
vilken nyckel är det och hur vet man när man hittat den? försöker lära mig mer om detta. har tillgång till en hel del datorkraft, men vill veta lite mer hur det fungerar innan jag släpper loss på alla burkar.
Det är en OP nyckel för en icke namngiven provider (förmodligen en 08)
Vill du läsa mer så gör det här http://keysearch.da.ru välj bara språk med en av flaggorna till vänster
Det riktiga supporten finns på Vkeys http://vkeys.x25.net.ru/forum där finns ett speciellt frågeforum + en BF FAQ som har all info och det mesta finns även översatt till svenska.
Om du har tillgång till ett flertal datorer i ett nätverk så finns det ett superverktyg för att administrera dom, Uchecker finns att hämta på vkeys upload.
Kör tre burkar dygnet runt hoppas vi löser detta snart ;-)
Hm. Kom o tänka på en sak. Tänk om detta program,UCS keyfinder, är felprogrammerat så att den inte säger till när "nyckeln" hittas? Eller är det testat till 100% att den kommer att säga till om det? Har ju ingen aning om hur det där fungerar egentligen, därför jag undrar :)
Det är fler än du som haft den tanken, men programmet har använts till att hitta nycklar till andra providers (via1) och har gjort det framgångsrikt.
Huvudsyftet är egentligen inte nyckeln i sig utan att få bekräftelse på att algoritmen för via2=via1
Ja försökt logga in på vkeys upload för att hämta Uchecker. men kom inte in. E de ett annat psw än det som används för att logga in på ucs2000?
/klas
ja det är det men det har du med på anslagstavlan på usc2000
För att få lösen till upload så klicka på det nyhetsmeddelande som lyder "new vkeys upload password" som är daterat 4/6-2003
Ursäkta min okunnighet men frågar man inte kan man ju inte lära sig något :lol: Men mk nycklarna man kan få tillgång till på ucs2000 kan man använda dom till att bränna kort och isåfall hur? :idea: