Har kollat runt lite efter kort, 590kr+75kr i frakt. Finns det något bättre erbjudande där ute så får ni gärna tipsa mig.
/Rikard
Utskriftsvy
Har kollat runt lite efter kort, 590kr+75kr i frakt. Finns det något bättre erbjudande där ute så får ni gärna tipsa mig.
/Rikard
***.digitalboxen.com
***.satellitproffsen.com
Jag vet inte om jag blivit blind, men jag hittar inte kort på vare sig digitalboxen eller satellitproffsen :oops:
Jag var inne på digitalboxen tidigare idag och kollade, då hade de kort, men nu kan jag inte hitta dessa sidor.
http://chipcardstore.com
Har mycket bra service
Mvh Patrik.E
Edit: Länken redigerad /T-bird
Patrik E
din länk gör att alla som besöker den blir inloggade i ditt namn.
Kankse bör ändra länken???
Titanium blått är nästan slutsåld,och tillverkas inte just nu hos Sat Army.
men varför är korten borrtagna från digitalboxen och satelitproffsen?
Verkar ju skumt att båda 2 har tatt bort eller?
Dom är slut i hela Europa
Klipp från chipcard:
NEWSFLASH: ORIGINAL Titanium cards are sold out! Next delivery from the manufacturer expected end March 2004. Pre-order now!!
Tack T-Bird visste inte att min inloggning fanns kvar.
Tusen tack igen T-bird.
de SATARMY som tillverkar Titanium,och tydligen har dom fått problem,de helt tyst från deras sida.i tyskland finns Titanium kvar för ca 40Euro (380kr)
Ja alltså att titanium korten är slut visste jag! Men sattelitproffsen och digitalboxen har tatt bort alla sina kort?
hos Almsat kan man beställer kort för 350kr?
Är det orginal titaniumkort de har? Man ser inget hologram på deras hemsida...
i dagens läge spelar de ingen roll,om de original eller inte.
Om det i dagens läge inte spelar någon roll, när hade det någon betydelse om det var orginal eller inte?
Vad är det för skillnad på korten?
*A*
Jag undrade mest om att de faktiskt fungerar när man får det...
Annars är det väl ingen skillnad på orginal eller kopia.
vad är det för bra med titanium kort ???
en nyfiken :!:
Almsat har orginla korten.
Är det jag som inte hittar korten på almsats hemsida eller är dom borttagna?
det verkar vara bortplockat
Kontakta ovan nämnda företag, även om de tagit bort korten från hemsidan, FÖRSÄLJNIG AV KORT ÄR SÄKERT FORTFARANDE AKTUELLT!
Kanske inte så bra för"nämda"företag att läggas ut så öppet här.....(i längden)Vi får vara rädda om dom som är"förhållandevis"seriösa.Använd gärna Tecken,alla förstår säkert ändå.Annars är det risk att möjligheten att köpa där försvinner! M v h Wirren.
dom har fått STOP på sej,som alla andra,mer är de inte.
Ja fast det är ju idiotiskt att underlätta det för st** å andra,eller?
stämmer,men kolla och ring dom,kort finns överallt,men dom har tyvärr passad på att höjer pisarna reellt.
Undrar bara när man beställer kort från chipcardstore, betalar man skatt på varan? + frakt kostnader.. eller gäller ingen skatt då sverige är med i EU?
Du betalar Hollänsk skatt, det är inräknat i priset + frakt och ingenting mer här hemma. Betalning sker i Euro