:-(
Har någon hört-sett-hittat någon info om
CD än???
Och vet någon var M II filen så stop/stop tagit vägen???
:?
Utskriftsvy
:-(
Har någon hört-sett-hittat någon info om
CD än???
Och vet någon var M II filen så stop/stop tagit vägen???
:?
Den är borta eftersom den inte fungerar längre.
CD är helt dött... Finns inga publika kända filer än... Vi får se vad som händer i veckan... Men jag tror inte ni ska förvänta er något redan ikväll... Tror att det kommer ta några dagar om det nu kommer igen...
Även mitt originalkort som jag kört conaxtool på är dött.
Grattis canal digital.
Tur man har p-kort på boxern och viasat.
Jo men om det du moscat ditt originalkort och det inte fungerar så måste ju cd har gjort en större uppdatering för att bli av med alla som moscat sina org. kort...
Hej
Har oxå blivit av med mitt Originalkort som jag hadde kört med conaxtool
Hmmmmf
Vad gör man nu?
Bara att vänta på en uppdatering vilket ingen vet just nu när den kommer att komma :(
ja ja sånt är livet, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge *L*. Så det löser sig nog
:P
Vi får hoppas det iaf :lol:
Abonnerar helt enligt reglerna på CD - men t.o.m. det orginalkortet har de lyckats ta död på. Meddelande: Ingen anslutning. Undrar om de själva vet vad de gör... nu kan man alltså inte ens kolla med giltligt abonnemang....Vad händer härnäst???
Hmm! Original korten fungerar... Iaf för mej... Satte i det och efter 10min var det igång...
hmmmm värkar lite rörigt det här, konstigt att vissa funkar och andra inte?????????????+ :?: :?: :?: :?:
kanske skall förtydliga och säga att med originalkortet som dog så menade jag ett av de gula gamla kort.
Jo det verkar lite små skumt...
har kört om mitt kort nu med conaxtool, får vänta och se om det hjälper men jag tror inte mycke på det.
De är riktigt Deaaaaaas...fast mina tio minuter var fasen så mycket längre....är väl för otålig men efter 45 min kom det precis igång för mig...- kortet alltså ! *S*
Det var trevligt att höra :)
tog över en timme för mig att få bild på org kortet
Det beror helt på hur cd skickar ut uppdateringarna :)
"22.03 Conax changed to new 20 key not know yet (Only known to BigLarry but he refuses to share)"
Topic #sathack
Det låter tråkigt... Hoppas det inte stämmer :)
( Big Larry ) :evil:
Var bor han :evil: :evil: :evil:
Tror de skoja till det lite bara. snacka lite med honom och det låtar som på han att programmet kommer snart.
Hehe... Det är han som gör m2 progget till TeamPDK om jag har förstått allt rätt... Det står ju på about rutan "big greets to BigLarry" vi kan ju alltid hoppas han ger efter :)
Jo, vi ska alla vara tacksamma för att vi får se på CD gratis.. allt hänger ju på BigLarry som fixat nycklarna de senaste gångerna till CD...
:shock: :shock: :shock:
chees´us :!:
Jag tror det kom en matsked tunnt :lol:
Jo sisst tog det ju en vecka innan det hände något... Men i.o.m. att dom gick ut och sa att dom skulle släppa nya filer runt midnatt så verkarde det ju som dom redan hade allt klart... Men vi får se vad som händer under natten :)
Japp. Jag går och lägger mig nu.. Orkar endå inte hålla på med brännaren etc..
btw, föra gången tog det en vecka men då sa de också att de hade fått ett problem som gjorde att de inte kunde rls:a det snabbare..
Gonatt. och hoppas man vaknar upp med CD imorgon då =)
Den har kommit nu
:D :D
M II på s*s :D
Mycket trevligt, bara springa hem och testa sen då =)
btw, är det samma "problem" med hyrboxarna att det blå rutan inte vill försvinna?