Från stopstop's sida: Testad och fullt fungerande!
http://kimianetworks.com/stopstop/M-II.zip
Utskriftsvy
Från stopstop's sida: Testad och fullt fungerande!
http://kimianetworks.com/stopstop/M-II.zip
Dom finns redan i filer forumet. Jag har också testat dom. :D
Såg det nyss... :P
Skönt c-c
Hmmm... :cry: Får inte in PPV-kanalerna...Nån som har samma problem :?:
Jag får inte kiosk kanalerna att funka, nån som har samma problem?
ja
inga fake filer de här då? jag menar dom ligger ju inte på stopstop's download sida
Nej..inget fake...C+ mm funkar
bb+kiosk låser min samsung går man in på dom får man stänga av den me knappen på baksidan annars så blir den låst, men de kanske kommer en uppdatering!
ingen som har fungerande kiosk ?
varför släpper man inte key 21 public så visom kör med season också kan kolla CD igen
:?:
and everybody is happy!!!!!!!
måste göra nya soft också, inte bara ny nyckel utan annan nano ocksåCitat:
Ursprungligen postat av Monzzon
Her sitter jeg i Norge og min samboer er VELDIG glad for å få opp noen kanaler igjen etter mange dager med svart skjerm.
Kiosk fungerer ikke, desverre. De fikser sikkert det seinere. Vi er uansett mest glad i Femman, og de andre svenske, norske og danske kanalene.
CnXTool och nya key 21, fungerar inte detta iheller??
:wink:
Så gutt att det är igång!
Det står på Stop*Stop att kiosk kanalerna inte fungerar.
var glad ,att de har kommit så långt.
Det står på S**pS**p:s sida att MII-filen är utan PPV, men det kommer nog uppdatering vad det lider. :whistle:
de får vi hoppas,trodde aldrig att dom fixa de så snabbt,dom skulle vara värd en Donation
:lol: Smaskens äntligen
Är det bara kioskkanalerna som inte funkar, eller funkar TV-biljetterna till Allsvenskan??? :?: . Om inte tror ni att det kommer att bli som till via*at eller c*mhem(innan dom bytte kort) att det blir olika koder till kiosk och det vanliga utbudet?
Inga PPV kanaler funkar. dvs inga kiosk, tv-biljett eller big brother kanaler.
Men blir det olika koder eller är det bara ta det lugnt å vänta på en update??
vi får vara nöjd,att dom har kommit så långt.
låter lovande.Citat:
Ursprungligen postat av brian larsen
Går det att uppdatera till en patchad Samsung ??
Hur, isåfall?
:-)
det här sa TPDK
PDK is working on the PPV problem and may have a fix by Monday (i Dag) :):)
@rejsbo
skulle du kunna formulera din fråga lite bättre?? har du den gammla Samsung 9500 Via Ci lr nya??
Var glad att cd funkar.Kioskerna kan man gott vara utan!!!!!
Hej alla duktiga pirater ! jag har lyckat pro c* kort idag,prog hämtade jag från st'stop, men inget ljud! text det finns , varför ? har nån varit med om detta ? tack alla svar.
c*gul det finns ljud, men inte c*sverige.
jag har ljud på alla C+ kanaler..;)
@BRIAN2004
testa köra en kanal uppdatering och starta sen om din mottagare...
Mest troligt beror det på att du har inställningen "dolby digital" i läget "PÅ" i din dekoder. Avvaktivera den funktionen så ska du se att det funkar.Citat:
Ursprungligen postat av BRIAN2004
Får du inte ljud på C+,så är det förmodligen inställt på fel ljudspår.Hade samma problem själv,tog min Humax fjärrkontroll,tryckte på den gröna knappen,märkt med en högtalarsymbol,ändrade från eng till swe.LJUD
Hej BenDower ! precis som du sa !!! ljudet kommer när jag ändrar från "eng till swe sound" tack alla som hjälper till !
Conax på MII har gjort sitt..dem har bytt till key 20 IGEN..
Haha... Dom gillar att koda om dom små nissarna... :)
De verkar arbeta hårt för sin lön .....