Ingen mer än jag som tycker det är bra att Canal Digitalis kodar om oftare nu? Jag menar, piratteamet börjar ju få rutin vilket kommer att gynna oss i längden! 8)
Utskriftsvy
Ingen mer än jag som tycker det är bra att Canal Digitalis kodar om oftare nu? Jag menar, piratteamet börjar ju få rutin vilket kommer att gynna oss i längden! 8)
Njoo! Men det kan tyvärr ha motsatt effekt och så att dom som "knäcker" det tröttnar och skippar det...
är det jobbigt för dom som knäcker koderna? eller sätter dom bara på ett program?
Jadu! Svårt att svara på... Finns inga direkta guider hur dom gör... Så vi får nöjas med att vänta och när det kommer så kommer det :)
Vad för effekt de här får är helt omöjligt att spekulera i. Den som lever får se...är ingen idé spekulera.
//Stimo
True true! :)
Nu er visst penta oppe igjen. :smile:
var då??
Sett på ett annat forum att penta kort fungerar igjen.
Mvh:Taco.
Ja det verkar onekligen så att Penta är igång igen. Då är det bara hoppas på att vi med MII får lite mer kanaler denna gång.
Snälla taco, som allitid här på forumet så vill vi ha något konkret, länkar till filer eller filer på var man kan hitta fungerande filer. Annars blir de lätt så mycket rykten. De handlar inte om att vi inte tror dig....
//S
Jag har filerna, men så vitt jag vet är ComHit emot penta så tänker inte säga vart de finns, har endå ingen nytta av de, vill ha m2 softet! =)
Det var en pålitlig källa (tror jag) annars skulle jag aldrig skrive det här.
Mvh:Taco.
såg även nu att massa på stopstop har verifierat filen.
Om det nu är någon som behöver den så la jag upp den.
Vet dock inte om lösenordet är ute än
jå, den finns hos slova...,och de var en bra början,och virus innehåll den inte.
besöker folk fortfarande slovak?
Jag hitta det också, men inte M2. :?
det har kommit en till penta nu Pentacard Vr3 040406-CompleteFile.zip
Nu är c* slocknar igen , undrar behöver man radera gammalt fil i M2 kort först innan man pro nytt c* fil ? tack alla svar.
Nej!Citat:
Ursprungligen postat av BRIAN2004
:wink:
det ända du behöver göra är pheonix läge 3.58MHz sen stoppa in kortet dubbelklicka på spöket checka com-porten sen är det para att bränna..:lol: