Ska köpa en ny mottagare till boxer. kan man köpa vilken mottagare som helst och stoppa in ett piratkort i????
Utskriftsvy
Ska köpa en ny mottagare till boxer. kan man köpa vilken mottagare som helst och stoppa in ett piratkort i????
yes, men boxer byter kryptering så att p-kort är slut inom en månad
Men kanske funkar någon gång i framtiden
Finns de någon box som man kan se på både viasat och canal + på???
@hellow den frågan bör du ställa i mottagare forumet , men alla som är godkända av viasat och plats för ca modul funkar det bra med
Kan du rekomendera en box
strong , nokia 9902 e väll bra boxar som även kommer klara viasat's nya kodningssytem NDS
men va stoppar man in för kort i den da. är väl inte är väl inte samma piratkort som man använder för viasat??
vad menar du , vill du se canal digital behöver du MII eller TItanium eller BC 4,5
För viasat går det med funcard ända tills boxen blir uppgaderad till NDS
Men vilka filer tankar man hem??? så man kan se på canal +
Kan du iaf försöka ta reda på lite själv?
tänkte att man kunde få lite hjälp eftersom man e nybörjare
ja, men 90% av dina frågar finns redan i forumet,de bara att göra en sökning.Glad Påsk.
Jag tror du menar Marksänd boxer, då är det bara funcard eller guldkort som gäller, då får du inn alla kanaler som finns i doms utbud.
Gå inn på boxers hemsida så ser du vilka kanaler du får.
de filerna ja hittade hette Senda Slipstream är de rätt filer?? till boxer
Hellow varför leta filer nu..när du inte änns har någon brännare eller något kort hemma??
ja har brännar å kort fick de idag
bara om du har funcard, jag har skikat ett pm till dig
är de bara bränna in å se på tv (Boxer)
japp
Får ja fråga var du hittade filerna???? Å de va väl tuill funcard
men vad har du köpt för kort då?
ja har ett Guldkort och ett Funcard
nej till guldkort, funcard andvänder du den du hadde hittat sendasleepstream
OK tack=) men var hittade du filerna
ja då kan du välja vad du vill andvända, men funcardet är ju bäst , men båda ska funka
Vilken sida hittade du filerna på????
Jag har mixtrat med det här i några år och har tillbringat många timmar framför datorn för att hitta sidor som innehåller koder osv, så det vill jag rekomandera dig att göra ochså, lite får man jobba för att se gratis men du har ju fått lite hjälp på vägen, du vet ju vad filrna heter så det är ju bara att söka på google
ok men om ja behöver hjälp i framtiden så kan ja skcika ett pm eller nått
Tack för hjälpen
ja det kan du, nu får du öva dig på att programera korten
Jo det är ju klart att du får hjälp men du kan ju gärna söka lite innan du frågar. Om du ens hade tittat i Canal Digital forumet hade du nog inte missat vilka filer som gäller där. :?Citat:
Ursprungligen postat av hellow