saxat från Comhem http://www.comhem.se/boe.asp?m=14&p=...we&channel=330
Private Gold
Erotik 6 timmar/dygn.
Textas på svenska: Nej
Sändningstider: 23.00-05.00
Program just nu: Inget
Kanalplats: 99
Kanalpris: 99 kr.
Utskriftsvy
saxat från Comhem http://www.comhem.se/boe.asp?m=14&p=...we&channel=330
Private Gold
Erotik 6 timmar/dygn.
Textas på svenska: Nej
Sändningstider: 23.00-05.00
Program just nu: Inget
Kanalplats: 99
Kanalpris: 99 kr.
Rätta mig om jag har fel men ligger inte SVT24 på kanalplats 99?
du inte på Boxer nu Stimo? :smile:
/F
Nä just de, de är jag inte ;-)
SVT24 ligger på 125 :)
stämmer bra :)
snart får dom lägga porr kanaler i ett eget 10-tal :)
Att comhem börjar med rena porrkanaler kan väl alltid vara ett hett diskussionsämne, dock är det sjysst att se att de fattat läget efter sisådar 10 år hehe...
pr0n > all :P (gällande pengar alltså)
Läge att skaffa ett abb då 8)
Fast det ska ju helst vara 24/7...
Att de visar en sån kanal beror nog på ägarbytet förra året.
Man får nog ta TV4 Film med en nypa salt är jag rädd:P
Man får ta det mesta med en nypa salt just nu. Alltid kul att Boxer fortfarande lirar med P-kort. :P
Men säg den glädje som varar. :cry:
Innan namnbytet till Comhem fanns det under en kort tid porr i boxen, men det blev stoppat för Telias kulle inte syssla med sådant, tror det var uppe i Riksdagen till och med. Köpte min box juni 98 så det måste varit senare :wink:Citat:
Ursprungligen postat av phq
jepp den nya chefen är väl porrig av sig :)
måste ha lite till sitt fritittande hemma där han bor :P
Det bli väl en liknande kanal som playboy. Där visar dem ju inte "detaljerna", knappast i den där kanalen heller. :wink:
Kan lova att Private Gold visar "detaljer" det är ju så att den har funnits länge på parabol så man har ju sett detaljerna....
Den enda skillnaden mellan PG och PB är väl att den första sänder 2300-0500 och den andra 0000-0600...
Private Gold = fina brudar och håriga sydländska killar..fungerar sisådär..runkfaktor 2½ ....en del kvällar är det svart i rutan...och dom tar ingen hänsyn till handling...eftersom dom bryter efter 6 timmar även om det mitt i en film..hehe
...och det är handlingen du är ute efter, eller?Citat:
Ursprungligen postat av Sniggu
Mer nya är väll också canal pluskanalerna som kommer vid månadsskiftet:
Canal+ (80)
Canal+ Film 1 (81)
Canal+ Film 2 (82)
C More Film (83)
Canal+ Sport (84)
Även Viasat Sport 2 (106) och Viasat Sport 3 (107) kommer komma, den 10:e Maj (och visat sport 1 har bytt från 102 till 105 idag).
Sedan har även TV1000 bytt plats till 85 och Cinema till 86, hallmark har bytt till 87 och TCM till 88.
Och, och troligen minst, så kommer kanalen E!/Style ersättas av en kanal i samma genre som heter Star! (som jag har förstått det så byts det hos alla leverantörer som har E! i skandinavien) den 1:a juli är datumet för det bytet.