Är det någon som lyckats programera titanium med detta program ? :?: (filerna fungerar felfritt med bananprg)
Utskriftsvy
Är det någon som lyckats programera titanium med detta program ? :?: (filerna fungerar felfritt med bananprg)
fungera perfekt
både med vers. 1.2 & 1.5 :?:
Dom är default inställda för Sammys om du har nått annat så rekommenderas en läsning av readme filen för att skrämma igång den
va ä dä för program?
ett program som kan hantera flera olika provider (krypteringsystem) på en fil.
vilken OS-version kör du med ?Citat:
Ursprungligen postat av toxie
OS1.03 + TMB1.2 i Sammy fungerar strålande.
Mvh Kalle
Bara en nackdel man måste stänga av och på motagaren för att växla ktrypteringssystem i min nokia 9902 annars en kanon fil :lol: :roll: 8)
Vart finns denna fil ?
Tackar då vet jag vad jag måste ladda ner !
Finns de någon guide till den eller är de bara å köra ??????
default intällningarna är för Sammys, har du inte det så läs readme filen som är med för det finns många inställningar man kan göra, främst valet av boxtyp samt autoswitch mellan dom olika systemen
sen kan de kommer fram,write error,men de betyder inget,och kortet fungera ändå,särskild bra med viaccess(ticket) och CD.
TMB test
Jag provade The Migthy Bosom filen den var lite strulig att bränna men de gick tillslut den går inte hela vägen på EEprom filen reading error men de är bara att trycka ok så kommer de ett till reading error å så fick jag gör tills den var klar de började på line 150 ända till line 260 ? Tror jag de var de tog väl en 15 minuter att sitta å trycka ok hela tiden . Men nu till test resultatet den fungerar bra ja för att inte säga super bra den switchar mellan via å conax ganska snabbt alla svtkanaler hela viasat inks ticket tv4 alla tv5 svensk tv5 dansk canaldigital alla + kiosk ppv tv-biljett / BB Privatgold / Adult BBC Discovery Eurosport ja alla + lite till funkar mycket bra kör den i en Samsung 9500 via ci patchad ska prova i en MHV mottagare sedan nokia 9310 kommer med mera info då ! Nej den fungerar inte på MHW mottagare iaf inte nokia 9310 ........