http://www.viaccessfree.com/showthre...?threadid=6221
har ni lite info här :wink:
Utskriftsvy
http://www.viaccessfree.com/showthre...?threadid=6221
har ni lite info här :wink:
goooooood dag P-son
goddag ch2001, kan du översätta lite :?: :?:
alla vet om den
http://www.online-translator.com/srvurl.asp?lang=en
jo, alla vet om den, men ingen verkar ha version 1.6, men du har väl kunskapen och vet hur det fungerar....du kan väl förklara lite :?:
via 2 är knäck men det finns olika v på do
som jag vet via 2 v 2.5 är knäcket och det finns nyckla och algon ute på netet
@ch2001
som jag sagt tidigare... om det nu finns ute varför finns det då inga filer som fungerar ute??
det finns bara för ett kort som heter KP1878BE1
Algorithmen har jag hittat, men var finns nycklarna :?: har du själv fått igång det :?:Citat:
Ursprungligen postat av ch2001
Citat:
Ursprungligen postat av ch2001
och vad är det för typ av kort då ?
@ch2001, kolla pm`t om det är det kortet du menar....
nu finns det fakt för er alla på http://vkeys.ubb.cc/
det finns redan nycklan där
ch2001
Hittar inte nycklar på V-key
titta på News
http://vkeys.ubb.cc
boxer kör väl key 08? o den som ej e tillgänglig... eller e jag ute o snurrar =/
stämmer, dom kör 08:an
@ch2001 Hej
Jag har försökt och titta i några textfiler som är på ryska , men jag får inte fram några Kyrilliska bokstäver . Nu undrar jag vilken font är det som gäller . Har du någon upplysning om detta ?
Mvh Kalle
Hittar inget som är till senda bara ntv+
när det gillar senda ni måste vänta tills vi testar om det funkar eller inte :lol: :D
nån som vet varför inte 08 nyckeln e löst, men dom andra e ju det :roll:
Ja gissar nu men ponera att de är ryssar som löst dom andra och dom vet att dom själva inte har någon nytta av denna nyckel då senda/boxer inte sänder där dom sitter så lägger dom väll inte tid på de antar jag. Om de nu är sen så de funkar men som sagt ja gissar bara :?Citat:
Ursprungligen postat av lynx
Nja, alla providers för Via2 använder väl 8:an
Tror ni på fullt allvar att dom använder samma nyckel 08:a ??????
Ja det gör ni säkert men det gör dom likväl inte.
/Rattle
Du har säckert rätt Rattle det kommer nog inget matnytigt ur ryssarnas koder för det är ju bara till ntv+
Rattle
har du inte slutat leka i sanlåda
du kan ingtining och du tror du är expert på allt
det blir inte bättre än den
här på comhit
alla cyklar
Key:08 finns i kortet från början och skickas aldrig till kortet via uppdatering och den byts aldrig ut heller. Det kan ha med detta å göra.Citat:
Ursprungligen postat av lynx
Oj oj en som tänkt till ordentligt
men har dom hack så skall dom kunna få ut det också men dom har säckert ingen nytta av 08 an
OOOoooh nu blev jag verkligen imponerad av ch2001, här lägger man fram lite fakta och så blir man påhoppad! Jag vet exakt var jag har mina begränsningar och är definitvt ingen expert på viaccess men lite sunt förnuft räcker långt men det är ju en bristvara i allmänhet :(
/Rattle
Är det någon som kan sammanfatta innehållet i denna länk, jag hänger inte med.
Nycklar och ryssar, samband?
Är det samma nycklar eller samma system??
Letar dom också efter "vår" nyckel eller letar dom efter en egen.
Skönt!!!!
Nu har ch2001 cyklat färdigt på detta forum. Han får dessutom inte leka vidare i vår sandlåda. :wink:
Det finns inga Via2 nycklar publika för Boxer, och det har aldrig tidigare hänt att två Viaccess providers haft samma nycklar - det är ytterst osannolikt att det skulle ske nu. Boxer har dessutom en annan version av kort än NTV+ och det är inte troligt att samma metod som använts för NTV+ funkar för Boxer.
/Spock
äntligen!!!!...TACK crew!
Ni gör som ni vill, men jag tyckte att ch2001 gjorde sitt bästa fast han inte kunde snacka så bra svenska.. Klart han blir sur när alla klagar på hur han snackar...
jag måste faktiskt hålla med Icanos!!! Ch2001 var kanske ingen hejare på att hålla sig i skinnet här på forumet, men som Icanos säger så blev det ju inte bättre för att folk hackade på hans svenska.
Dessutom tror jag att han kunde en hel del som kunde vara värt en hel del. Jag förstår crew´s agerande men tycker att det är ett stort misstag!!! :cry:
Tycker nog likadant som ovanstående.
Killen var inte bra på svenska, lade ut ett gäng siffror som ingen begrep, men han försökte iaf, till skillnad från många andra på detta forum.
Jösses ojoj vad har man för säkerhet här det bara kvar att ni lägger ut allas ip nummer också
Deaaaaaas
johan
jag vet inte hur kan ni vara admin här ni leker med andras liv
Men herregud :shock:
Tror ni att han blivit kickad för att han skriver taskig svenska :?:
Det är snarare tvärtom, det finns dom som blir varnade för att hacka på andras språk kunskaper.
Vi behöver igentligen inte kommentera varför men vi visste att snacket skulle komma och det var ett gemensamt beslut och han har sigsjälv att skylla.
Anledningen är att han driver en website och använder forumet för att ragga kunder, han har också en kompanjon som utnyttjas i detta spel och trots tillsägelser och varningar så fattar han inte att vi inte tolererar sånt.
Nu kan ni ju gissa vem kompanjonen var också :twisted:
Vad grundar du detta på? Bryter man mot reglerna så är man borta. Killen fick ju till och med tre gånger på sig! Om du är paranoid nog att tro att det kommer börja läggas ut IP-nummer här får du skaffa dig en proxy.Citat:
Ursprungligen postat av mikael2001
"Three strikes and you're out"-systemet fungerar mycket bra tycker jag. Så, nu kan vi väl sluta tjafsa om ch2001:s öde och köra vidare på ämnet.
[Edit]
Baaah T-Bird gjorde massa kul saker medans jag skrev detta...
Smart nick "mikael2001" valde förresten :lol:
OK!! Det var mer än jag visste. :oops: Då var det ett helt korrekt beslut.Citat:
Ursprungligen postat av T-bird
Programmet fungerar inte till boxerkorten, har nyss testat version 1.6c:wink:
Mitt första meddelande här så ni gör som ni vill om ni vill tro mej eller inte... men så är fallet, spara pengarna till något nyttigare, så som öl eller dyl :lol: :lol: :lol: