Hej! Är det någon mer än jag som har problem med att bränna MII???Har kört Spöket och 2 andra program men jag får ingen bild...Vad gör jag för fel?
Utskriftsvy
Hej! Är det någon mer än jag som har problem med att bränna MII???Har kört Spöket och 2 andra program men jag får ingen bild...Vad gör jag för fel?
köp ett Titanium ,
nej men allvarligt , bränns kortet eller kommer du inte ens så långt?
Ja det står att kortet har programerats utan problem men ingen bild
vad har du för box (e de kanske en hyrbox)
Det funkade innan denna omkodningen...Har en Nokia 9802 S
Prova den senaste MII FIlen från StopStop , funkar inte den ladda ner M2 Editor från filsidan och prova att göra de själv
Hur gör man med MII editorn?
lägg in mod och exp i key 21 , sätt brännaren i phoenix läge , tryck på knappen som det står upload tror jag
Något mera????`För det funkade inte
testat att starta om mottagaren ?
känner en med likadan box fast med original..han fick ingen bild iheller så han ringde support..han sa att han skulle gå till "alla kanaler" sen skulle han trycka så och så sen så skulle det ta 5-50min...han gjorde det och då kom det bild, antagligen en reset eftersom att hans viasat dog (p-kort)
Nu är det så att mitt orginalkort funkar och lika så Session Interfacet så det måste vara något fel med MII progget
mII e ju ett kort med mycket buggar så!
Någon som har nån Lösning eller??????????????????????????? :?:
Hur gör man när man radderar ett MII Kort?
CONNYP59 DU HAR MAIL
@bjel7596
Nu har vi ju ett forum för att andra ev också ska kunna bli hjälpta av tex dina inlägg
Om du känner för att maila av någon annan anledning så är det inget du behöver berätta om här
Varför ska du radera det? Testa med något av de andra M2 proggen från FILER...
Programerare phoenix 3,58 läge Har du det?när du har laddat spök brogram tdobbelklicka Mll mapp sedan spöket
Programerare phoenix 3,58 läge Har du det?när du har laddat spök brogram tdobbelklicka Mll mapp sedan spöket
Jag har nogåt fel med detta
Jag har ett MII kort och en Nokia 9321s, bilden slocknar ett par gånger varje halvtimme det varar i ca. 10-30 sek, jag har läst i forumet att man kan använda mhw/philips när man programmerar. Är det någon som har något annat förslag?
---------------------
Nokia 9321s
MII, Titanium
Infinity USB Phoenix
Jag tror at det flästa boxar jördet med Mll kort vi får nog leva med det tyvär?
Hej Conny jag har m2 kort med exakt samma problem och det finns ingen lösning kortet e paj köp ett nytt det har jag gjort! då funkade alltihopa m2 korten e nämligen känsliga så du kan ha skadat det på något sätt.
Testinlägg