Har CD kodat om?
Utskriftsvy
Har CD kodat om?
nä mitt funkar :smile:
Mitt fungerar inte heller....
Det är ju tisdag i dag så det var ju väntat .ikväll kan man ha bild i rutan igen om stopstop inte har semester.
Finns nya M2 filer på stopstop :wink:
inte än va jag vet.
Verkar som det är dött iaf... Jag har lagt upp den nya M2 filen från TeamPDK under FILER...
Jag få det intte ock funka.
Virker ikke på min Force 1133. Tror det er feil på spøket denne gangen, ser på andre forum at det er mange som ikke for den til å virke. Kommer vel et nytt spøke snart igjen.
Har fåt det ock funka fil direkt från stopstop
Nå har den lagt ut nytt spøkelse på stopstop, virker her igjen på force 1133 :D
stopstop filerna funkar om man lägger dom i rätt spöke .
det räcker väl att använda rätt spöke!!?
stopstop-filerna är ju spöket!!
hmm nu funkar inte mitt heller :-(
Det funkade ju förut ja får väll ta fram brännaren :wink:
nu funkar det ja tog spöket från stopstop :D
grymt att det bara tog 6 min innan filerna kom! :D
Jo men om du kollar datumet på de första m2 filerna så kom så var dom gjorda redan igår kväll... Så TeamPDK var ju klara långt innan omkodningen ägde rum :)
o vad kan man dra för slutsatser ac det?
antingen en läcka eller så kan dom plocka nycklar redan när den bara är uppladdad?
Nycklarna dras ju ner i original korten innan dom byter nyckeln... Annars hade det ju inte funkat så bra... Så det är väll därför dom fått tag på den så snabbt... Det var samma sak förra gången...
tror snarare på en läcka
de låter otroligt att de bara skulle va dom som klarar att läsa ut nycklarna
Dom läser inte ut nycklarna... Om jag förståt det rätt så tar dom en dump av ett kort och sen tar dom och gemför den med förra dumpen och ser vad som ändrats.. Sen lägger dom in ändringen på M2 kortet... Eftersom TeamPDK inte verkar ha nycklarna längre...
skulle de inte funka med titaniun eller basic?
Kanske det kan... Men då måste det göras helt nya filer... TeamPDK har ju själv skivit softet som ligger på M2 korten...
om man nu gör eget soft...går det inte att fixa till så att man kan få AU??? säger intr att pdk ska göra det för det kommer dom inte göra...men någon annan
Njää... För att kunna göra AU kort behövs så mycket mer än vad vi har idag... Idag har vi key20/21 som gör att vi kan se på kanalerna... Men för att lyckas få AU måste du ha massa andra nycklar också... Om jag inte minns fel så är det bl.a. en mk10 man behöver...