Det funkar faktiskt bra för mig. Har också dubbla DVB-C.
Så förrutom att inte subtitles kommer med på vissa kanaler så är jag toppennöjd.
Har du provat att göra en ny kanalsökning? Har läst i andra forum att det kan hjälpa.
Det funkar faktiskt bra för mig. Har också dubbla DVB-C.
Så förrutom att inte subtitles kommer med på vissa kanaler så är jag toppennöjd.
Har du provat att göra en ny kanalsökning? Har läst i andra forum att det kan hjälpa.
Du måste confa tuers var för sig så du får en A och en B då kan du spela in på tex. A och titta på en annan kanal på B. Det funkar för mig.
DM 7020 HD - AXBox HD Premium+ - Alex - Qnap TS-219P, Popcorn Hour C-200 & A-300, Onkyo TX-SR607 - Panasonic Viera VT-20 - PS3 - Wii
Jag har inte konfigurerat tuners var för sig. Har kört loop-through från start, och har aldrig behövt bry mig om A eller B...
Vore kul om du kunde prova att ha kvar loop-trough, och göra en ny kanalsökning.
Jag har funderat på att testa MAZ, så det vore bra att veta om det är den som är problemet.
Jag testar att rensa kanallistan + göra ny kanalsökning utan att använda MAZ. Återkommer med resultat...
DM 7020 HD - AXBox HD Premium+ - Alex - Qnap TS-219P, Popcorn Hour C-200 & A-300, Onkyo TX-SR607 - Panasonic Viera VT-20 - PS3 - Wii