Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 23

Ämne: Epg

  1. #11
    då är det Gemini. känner igen detta . Vad betyder BP ?

  2. #12
    Donator matkohs avatar
    Reg.datum
    May 2005
    Inlägg
    7 059
    Tackad
    310 gånger
    Hmmm.

    BP = BluePanel. Tryck på BLÅ knapp & du skola fina roliga saker,
    VVSMF (VågaVägraSmåMjukaFönster)
    Linux rules!

    VU+ Solo 4K, VU+ Solo2, 2* VU+ Solo Se, 4* VU+ Zero

  3. #13
    kommer detta att lösa mitt problem tror du ?

  4. #14
    Spidde
    Gäst
    Är nog enklare att bara köra 2 program i epgn. Tydligen har du inte flashat boxen själv, eller lagt in cam. Du bör lära dig grunderna först.

  5. #15
    du har rätt. har inte gjort något själv. vill bara använda boxen men tycker att EPG:en var dålig och skulle vilja uppdatera denna själv för att spara tid . Därför ber jag om hjälp.

  6. #16
    Spidde
    Gäst
    Är lite svårt att hjälpa när den man hjälper inte förstår vad man pratar om.
    Läs lite på forumet å prova lite själv, då lär du dig

  7. #17
    bara en liten fråga. vilket program tycker du jag ska prova att lägga in för att få en bätter EPG ? Vet jag bara det så kan jag nog läsa mig till hur man gör.

  8. #18
    http://epg.evolution.project-x.us/ <--- en av dom enklast bästa lösningarna för enigma1 boxar. läs och lär.. nackdelen kan vara att servern är begränsad. men det märks om när du startar pluginet om du får va med och lira eller inte.


    edit:

    vill du ha flera dagar på canaldigital finns den absolut snabbast/enklaste lösningen om du ställer dig på en av discoverykanalerna den uppdaterar din EPG några dagar framåt på canaldigitals kanaler. det är bara canaldigital som har den funktionen. vill du ha till viasat så föreslår jag länken ovan defenetivt.
    Dreambox 800HD PVR flash: - LT5 SP6 - USB barry allen: n/a
    Dreambox 7020Si PLi® Jade Final
    Dreambox 500-S PLi® Jade MaxVAR
    Samsung 9500 VIA CI -EMU
    MP3.5 Usb firmware 4.2
    stab- HH120 usals

  9. #19
    Jag vill tacka för den hjälp jag fick. Har nu läst mig till hur jag ska göra och vilket FTP proram att använda. har nu gjort denna och det fungerade perfekt // EJE

  10. #20
    Spidde
    Gäst
    Det var väll inte så krångligt? + att du fick lära dig lite nytt.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss