Sök:

Tagg: dm500

Sidan 11 av 13 FörstaFörsta 8 9 10 11 12 13

Sök: Sökningen tog 0.00 sekunder; genererades för 57 minut(er) sedan.

  1. Ljudlagg DM500T klon

    Startad av Legio_DCLXVI, 2011-10-30 16:22
    500, 500t, box, boxe, boxen, det, dm500, dm500t, efter, ett, från, har, hit, hittar, inge, inget, jag, klon, kort, köpa, lite, med, meny, menyn, min, och, som
    • Svar: 6
    • Visningar: 3 770
    Senaste inlägg: 2011-10-30 21:03
    av Legio_DCLXVI  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  2. OpenPLi på Blackbox 500

    Startad av pettan_69, 2011-10-03 12:07
    500, blackbox, cable, clone, den, det, dm500, dm600, erfarenhet, finns, från, hej, image, installera, jade3, jag, med, och, openpli, pvr, skall, som, startar ej, super, till, update, v1.0, välja
    • Svar: 4
    • Visningar: 8 406
    Senaste inlägg: 2011-10-24 12:21
    av pettan_69  Gå till det senaste inlägget
    • Svar: 4
    • Visningar: 10 913
    Senaste inlägg: 2011-10-24 06:59
    av P-son  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  3. ingen "service search" i ny dm500

    Startad av pacmyc, 2011-10-10 20:39
    • Svar: 13
    • Visningar: 10 293
    Senaste inlägg: 2011-10-13 19:51
    av pacmyc  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  4. Dreambox 800 HD PVR trasig?

    Startad av PatricF, 2011-10-13 18:56
    800 hd, adapter, boxe, boxen, den, det, dm500, dm800, dreambox, dreambox 800, fel, från, fungerar, får, för, går, har, ingen, inte, linux, ljud, med, något, och, ström, tips, vid, vilken, webläsare
    • Svar: 1
    • Visningar: 3 592
    Senaste inlägg: 2011-10-13 19:48
    av pacmyc  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

    • Svar: 12
    • Visningar: 14 816
    Senaste inlägg: 2011-10-04 17:18
    av nicolito  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  5. Vonet i dm500

    Startad av SnaBel@, 2011-10-03 16:48
    att, bara, bridge, comhit, comhit.net, den, det, dm500, får, hit, hitta, http, inställning, inte, jag, min, måste, net, någon, nätverk, och, sen, som, wifi
    • Svar: 1
    • Visningar: 3 129
    Senaste inlägg: 2011-10-03 17:50
    av sleddog  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  6. Problem efter fabriksåterställning DM500 s

    Startad av Nicko35, 2011-09-26 16:01
    bara, det, dm500, dreambox, edit, efter, enigma2, found, får, för, inte, jag, kan, ladda, lamedb, login, mappar, min, och, option, panel, problem, reciver, services, set, upp, var
    • Svar: 2
    • Visningar: 6 383
    Senaste inlägg: 2011-09-26 16:15
    av Nicko35  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  7. Open PLI

    Startad av SnaBel@, 2011-09-25 21:45
    bra, clone, den, det, dm500, dm500s, från, hit, hitta, http, image, images, jag, kan, man, mycket, någon, open, open pli, pli, senaste, som, tag, till, vad, var
    • Svar: 2
    • Visningar: 9 697
    Senaste inlägg: 2011-09-25 22:05
    av SnaBel@  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  8. DM500 + image...

    Startad av tjohoo, 2011-08-30 21:12
    att, boxe, bra, det, dm500, dm500c, eller, erfarenhet, fryser, funkar, för, gemini, har, image, inte, man, med, mellan, något, och, openpli, problem, psu, sig, som, ström, upp, utseende, version
    • Svar: 15
    • Visningar: 11 118
    Senaste inlägg: 2011-09-22 15:51
    av tjohoo  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  9. Kan inte hitta Camd i min DM500

    Startad av Hassaninho, 2011-09-20 19:45
    addons, ansluta, camd, dm500, filer, för, gemini, går, hej, hit, hittar, installera, inte, jag, kan, mappar, massa, med, mgcamd, min, och, oscam, oscam server, server, till, version
    • Svar: 1
    • Visningar: 3 861
    Senaste inlägg: 2011-09-20 19:51
    av CharlieX77  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

    • Svar: 10
    • Visningar: 9 282
    Senaste inlägg: 2011-09-14 10:05
    av DennisOlof  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  10. Dm 500 pli polskt conaxkort, avkodar ej!

    Startad av puttiplatt, 2011-09-07 16:59
    500, annan, bild, boxe, boxen, börja, cccam, cccam.cfg, com hem, conax, det, dm500, eller, ett, forum, funkar inte, har, ingen, jag, kanaler, kort, ljud, med, och, original, problem, problem., server, spela in, starta, till, tips, uppstart, utan
    • Svar: 10
    • Visningar: 8 102
    Senaste inlägg: 2011-09-08 18:00
    av puttiplatt  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  11. Mgcamd 1.35a krashar (DM500HD)

    Startad av analogue, 2011-08-26 18:14
    35a, bild, boxe, byta, det, dm500, dm500hd, ett, forum, gemini, har, hjälp, igen, image, inge, inget, installera, jag, kan, manuell, manuellt, med, mgcamd, något, och, tips, vad
    • Svar: 6
    • Visningar: 5 759
    Senaste inlägg: 2011-08-26 21:04
    av analogue  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  12. Dm500c

    Startad av tjohoo, 2011-08-20 17:25
    adress, boxe, boxen, cable, den, dm500, dreambox, efter, ett, fel, flasha, flashat, får, gemini, har, inge, ingen, jag, med, min, nätverk, och, problem, router, satellites.xml, som, till, vad
    • Svar: 8
    • Visningar: 7 145
    Senaste inlägg: 2011-08-21 21:00
    av Zoorg  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  13. DM500 hd windows 7 fildelning vs Xp

    Startad av Grippen, 2011-08-06 17:26
    allt, att, det, direkt, dm500, dreambox, från, funkar, går, inte, jag, kan, klienter, kör, men, olika, password, samba, server, som, starta, till, trots, vad, vilken, windows, öppna
    • Svar: 3
    • Visningar: 4 240
    Senaste inlägg: 2011-08-18 08:46
    av Grippen  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  14. 500c ljudproblem.

    Startad av Phunky, 2009-10-22 13:37
    alla, att, bild, boxe, den, dm500, för, hit, hittar, inge, ingen, installation, inställningar, jag, ljud, mellan, mig, mina, och, tar, var, vti
    • Svar: 4
    • Visningar: 5 590
    Senaste inlägg: 2011-08-14 22:57
    av bulle  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  15. Ta med dreamboxen till sommarstället?

    Startad av olahen, 2011-08-13 11:45
    100, behöver, boxe, bra, card reader, cws, det, dhcp, dm500, dreamboxen, finns, från, fungerar, för, gemini, har, hej, hjälp, med, mgcamd, newcamd, newcs, och, server, skall, till, tips, uppdaterat, öppna
    • Svar: 14
    • Visningar: 13 317
    Senaste inlägg: 2011-08-14 15:55
    av atomized  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  16. Vilken Scam till Dm500

    Startad av nyfiken123, 2011-08-13 16:40
    500, bild, boxe, boxen, den, det, dm500, dålig, fel, från, funkar, får, förklara, gör, hej, inge, ingen, jag, kan, manuell, med, nrk, och, som, till, vad, vilken
    • Svar: 1
    • Visningar: 3 123
    Senaste inlägg: 2011-08-13 18:30
    av Plow  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

    • Svar: 7
    • Visningar: 8 896
    Senaste inlägg: 2011-08-04 09:26
    av atomized  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  17. Dreambox DM500+ Newnigma 1,35a

    Startad av jockscott1, 2011-07-26 22:59
    100, behöver, boxe, boxen, det, dm500, dm500hd, dreambox, från, får, har, hittar, hjälp, hur, inga, inget, inte, jag, kanaler, lock, med, och, sig, signalstyrka, tips, utan, vilken
    • Svar: 5
    • Visningar: 5 230
    Senaste inlägg: 2011-08-01 10:06
    av Minime  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  18. Flascha en DM500HD med dreamup?

    Startad av yxoman, 2011-07-18 19:34
    box, den, dm500, dm500hd, dreamup, eller, får, har, inge, ingen, inte, jag, kabel, kör, med, mellan, men, mgcamd, mig, och, serial, stannar, text, usb, vid
    • Svar: 7
    • Visningar: 4 116
    Senaste inlägg: 2011-07-25 13:24
    av hoggan  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  19. Dreambox auto reboot

    Startad av bulle, 2011-07-06 02:00
    andra, att, auto, boxe, boxen, det, dm500, dreambox, ett, har, hit, hittar, ingen, inte, jag, klon, lägga, men, min, något, reboot, script, set, startar, tänkte, varje
    • Svar: 2
    • Visningar: 3 738
    Senaste inlägg: 2011-07-08 21:14
    av atomized  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  20. Dreambox 528s (kinabox)

    Startad av 80063, 2011-07-02 07:44
    att, bara, beställa, box, den, det, dm500, dm500s, dreambox, erfarenhet, från, funkar, för, kina, komponent, konfiguration, med, någon, och, problem, problem., scart, senaste, som, sälja, till
    • Svar: 3
    • Visningar: 4 785
    Senaste inlägg: 2011-07-08 10:16
    av crash  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  21. Problem med TV4 Plus på Boxer (DM500T)

    Startad av Zoorg, 2011-06-29 21:52
    alla, andra, bara, behöver, bild, boxer, det, dm500, dm500t, frekvenslista, får, har, inge, ingen, ingen bild, med, problem, rutan, samma, svart, till, tv4, uppdatera, vad
    • Svar: 1
    • Visningar: 5 599
    Senaste inlägg: 2011-06-30 06:48
    av rolrn  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

Resultat 251 till 275 av 307
Sidan 11 av 13 FörstaFörsta 8 9 10 11 12 13
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss