Sök:

Tagg: cccam

Sidan 12 av 16 FörstaFörsta 9 10 11 12 13 14 15

Sök: Sökningen tog 0.01 sekunder; genererades för 36 minut(er) sedan.

  1. Hur kan man se vilken image man har?

    Startad av vhek, 2012-04-21 07:37
    alla, att, behöver, cccam, det, för, har, hur, image, installera, inte, jag, kan, kör, man, med, men, måste, nas, uppstart, vid, vilken
    • Svar: 1
    • Visningar: 3 318
    Senaste inlägg: 2012-04-21 16:26
    av stealth  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  2. [LÖST] Nybörjare som inte får något att fungera!

    Startad av glimbrink, 2012-04-13 08:27
    boxe, canal, cccam, den, det, digital, eller, flasha, flashat, forum, från, funkar, får, för, guide, hittar, inga, inte, jag, kanaler, kort, meny, nybörjare, och, open pli, openpli, söka, till, uno, usb
    • Svar: 15
    • Visningar: 13 438
    Senaste inlägg: 2012-04-16 09:09
    av dragonevo  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  3. DHCP Problem

    Startad av smartguy156, 2012-04-12 13:31
    annan, box, boxe, boxen, cccam, den, det, dhcp, dreambox, ethernet, finns, flasha, från, får, för, ingen, installera, inte, jag, kabel, med, meny, mgcamd, och, open, open pli, problem, secondstage, utan, wifi
    • Svar: 9
    • Visningar: 7 312
    Senaste inlägg: 2012-04-12 18:33
    av balob  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  4. Vu+duo Blackhole avinstallation plugin?

    Startad av dragonevo, 2012-04-10 11:18
    alla, att, blackhole, cams, cccam, det, duo, efter, hur, image, inte, jag, lista, listan, lite, man, manuell, manuellt, någon, och, plugin, radera, som, typ, version, vu+duo
    • Svar: 2
    • Visningar: 3 321
    Senaste inlägg: 2012-04-10 20:36
    av dragonevo  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  5. Cabel-TV och CryptoWorks

    Startad av Minime, 2012-03-29 23:16
    alla, behöver, boxkey, cardserver, cccam, den, dm800hd, dvb, dvb-c, eller, erfarenhet, ett, får, har, ingen, inget, inte, jag, lite, med, newcs, och, tuner, utan, vad
    • Svar: 5
    • Visningar: 17 132
    Senaste inlägg: 2012-03-31 15:29
    av shalle  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Cryptoworks

  6. DM 500 newcs config ???

    Startad av Nooben, 2012-03-21 14:06
    500, bra, cccam, clone, clone+, det, filer, funkar, för, har, inge, ingen, inte, jag, klient, lite, med, mgcamd, min, newcs, nätverket, och, problem, server, som, till
    • Svar: 2
    • Visningar: 3 139
    Senaste inlägg: 2012-03-21 14:28
    av fyllskalle  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

    • Svar: 0
    • Visningar: 5 877
    Senaste inlägg: 2012-03-16 06:46
    av Kokkivoxx  Gå till det senaste inlägget
  7. [LÖST] DM 7020HD låser sig och beter sig konstigt

    Startad av lmgb, 2012-03-04 17:31
    bild, boxe, boxer, cccam, den, det, drivrutin, eller, felsök, frys, från, fungerar, för, går, har, hänger sig, ingen, inte, jag, kanaler, konstigt, ljud, med, nummer, och, oscam, problem., skall, starta, svart, viasat
    • Svar: 12
    • Visningar: 14 253
    Senaste inlägg: 2012-03-08 19:11
    av N1ck3  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  8. [LÖST] Viasat i 7025+

    Startad av lmgb, 2012-01-06 18:27
    alla, att, boxe, boxen, boxer, bytt, cccam, den, ett, filer, funkar, hej, hela, hur, image, inte, kortet, med, min, mina, mot, newnigma, oscam, skall, till, viasat
    • Svar: 4
    • Visningar: 3 679
    Senaste inlägg: 2012-03-06 17:08
    av lmgb  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  9. DM800hd stream problem

    Startad av Boomerang, 2012-02-21 02:48
    behöver, boxe, boxen, bra, börja, cccam, clone, datorer, datorn, den, det, dm800hd, dreambox, dreamstream, eller, fel, från, funkar, föra över, gemini, går, hej, hjälp, inte, med, meny, och, problem, sim, skins, streama, till, tspanel, webläsare
    • Svar: 18
    • Visningar: 18 176
    Senaste inlägg: 2012-02-25 19:29
    av Boomerang  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  10. Dm800hd image flash + backup

    Startad av Boomerang, 2012-02-22 00:23
    beställa, box, cccam, clone, den, det, dm800, dm800hd, dreambox, eller, flytta, från, får, gemini, går, inte, jag, med, något, och, sim, streama, till, tuner, vilken, över
    • Svar: 4
    • Visningar: 4 482
    Senaste inlägg: 2012-02-23 13:55
    av Boomerang  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  11. DM800se Installera oscam klient manuellt

    Startad av Loranga, 2012-02-20 19:39
    cccam, den, det, editera, eller, filer, får, för, går, har, images, installera, inte, jag, klarar, klient, med, och, oscam, oscam server, sen, server, skall, som, till, tspanel
    • Svar: 0
    • Visningar: 10 955
    Senaste inlägg: 2012-02-20 19:39
    av Loranga  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

    • Svar: 6
    • Visningar: 6 698
    Senaste inlägg: 2012-02-16 15:21
    av Omikr0n  Gå till det senaste inlägget
  12. ändast tv4 och tv6 fungerar på 800hd c ?

    Startad av RallyPalle, 2012-02-01 20:34
    800hd, alla, boxe, cccam, comhem, common, den, det, frikanaler, från, fungerar, funkar, får, för, har, hittar, idag, jag, kanaler, kort, kortet, mgcamd, newcs, newcs 1.67, och, oscam, som, tv6, uppdatering
    • Svar: 12
    • Visningar: 13 171
    Senaste inlägg: 2012-02-06 18:15
    av RallyPalle  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

    • Svar: 0
    • Visningar: 2 943
    Senaste inlägg: 2012-01-29 17:55
    av gnagis_99  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  13. få igång db 800 hd conhem

    Startad av RallyPalle, 2012-01-27 08:26
    800, 800 hd, boxe, boxen, cables, cccam, comhem, den, det, dreambox, från, funkar, har, hej, helt, hjälp, inte, jag, kortet, linux, lite, med, nätverk, och, olika, som, till, över
    • Svar: 0
    • Visningar: 4 418
    Senaste inlägg: 2012-01-27 08:26
    av RallyPalle  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  14. Inlogg till boxen

    Startad av sigge84, 2012-01-12 09:28
    att, boxar, boxe, boxen, cccam, den, det, för, har, inge, ingen, inte, jag, kanallistan, logg, med, mgcam, mina, nån, och, sista, som, till, utan, vad, vill
    • Svar: 1
    • Visningar: 3 055
    Senaste inlägg: 2012-01-12 10:08
    av matkoh  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

    • Svar: 28
    • Visningar: 21 127
    Senaste inlägg: 2012-01-11 14:53
    av crille44  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  15. Går det att vidarebefodra nycklar?

    Startad av Pulser, 2012-01-08 20:01
    allt, att, box, cardsharing, cccam, det, extra, går, gör, hur, inte, kan, klient, kortet, man, med, och, reshare, server, som, till, vill
    • Svar: 6
    • Visningar: 5 287
    Senaste inlägg: 2012-01-09 07:10
    av fjanten  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  16. Image med Cam

    Startad av BruketFans, 2011-12-27 19:47
    800, 800 hd, att, boxe, boxen, cam, cams, canal, canal digital, cccam, det, digital, finns, flera, fortfarande, fungerar, har, image, images, jag, köra, med, men, nya, som, tspanel, upp, vilka
    • Svar: 1
    • Visningar: 9 845
    Senaste inlägg: 2011-12-27 20:29
    av Deas  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  17. via med Cccamd

    Startad av gobble, 2011-12-24 14:44
    093e, caid, cccam, det, direkt, gång, har, inte, kan, kort, kortet, med, nya, någon, oscam, som, viasats
    • Svar: 1
    • Visningar: 4 557
    Senaste inlägg: 2011-12-24 16:28
    av GlaZz  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  18. db500hd

    Startad av hasko, 2011-12-15 06:17
    500, 500 hd, annat, box, cam, cccam, comhem, eller, för, image, inte, kort, med, mgcamd, newcs, något, och, openpli, oscam, pli, tänkte, viasat
    • Svar: 2
    • Visningar: 4 780
    Senaste inlägg: 2011-12-15 23:12
    av Muggesand  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

    • Svar: 0
    • Visningar: 7 914
    Senaste inlägg: 2011-12-12 20:15
    av JoMol  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  19. Stabil image COMHEM dm800se Sim2.10

    Startad av deep007, 2011-12-01 19:46
    börja, cable, cccam, comhem, det, dm800se, dålig, fungerar, går, har, hit, image, images, inge, ingen, jag, kan, köra, massa, med, och, olika, problem., rätt, sig, sim, som, vilken, xml
    • Svar: 9
    • Visningar: 7 089
    Senaste inlägg: 2011-12-05 20:29
    av Tattisator  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  20. [LÖST] Oscam config. Vad gör jag för fel?

    Startad av johan121se, 2011-12-01 23:15
    800hd, 800hd se, blå, boxid, bra, cccam, det, dreambox, eller, fel, forum, funkar, får, för, guide, hej, inte, jag, kanaler, med, newcamd, och, oscam, pil, problem, problem., reader, till
    • Svar: 0
    • Visningar: 6 126
    Senaste inlägg: 2011-12-01 23:15
    av johan121se  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

Resultat 276 till 300 av 379
Sidan 12 av 16 FörstaFörsta 9 10 11 12 13 14 15
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss