Sök:

Tagg: upp

Sidan 12 av 19 FörstaFörsta 9 10 11 12 13 14 15

Sök: Sökningen tog 0.02 sekunder; genererades för 23 minut(er) sedan.

  1. Bilden klipper/fryser ?

    Startad av Buuzzz, 2012-12-16 16:40
    • Svar: 6
    • Visningar: 3 967
    Senaste inlägg: 2012-12-17 17:22
    av lonn2se  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  2. Köpa TV 46-47" vilken ???

    Startad av cyborgpunte, 2012-12-14 07:47
    alla, den, det, fungera, för, hej, hit, hittar, jag, köpa, kör, länge, med, men, något, när, och, samsung tv, som, spela, tar, till, upp, usb, utan, viera, vilken
    • Svar: 8
    • Visningar: 7 268
    Senaste inlägg: 2012-12-15 15:10
    av falken1989  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    TV

  3. Få Viasat och Canal Digital med originalkort?

    Startad av husbocken, 2012-12-13 10:30
    2 Sidor
    1 2
    2015, airplay, att, boxe, börja, canal, canal digital, den, det, digital, felsök, finns, forum, fungerar, funkar, för, image, installera, inte, kort, lägga, man, med, och, openpli, oscam, pli, problem., som, upp, viasat, vilken, vu+ duo
    • Svar: 17
    • Visningar: 17 267
    Senaste inlägg: 2012-12-14 10:03
    av foppe  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  4. Picons comhem

    Startad av j_runbert, 2012-11-24 12:45
    • Svar: 6
    • Visningar: 7 816
    Senaste inlägg: 2012-12-13 19:31
    av lonn2se  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Com Hem

  5. [LÖST] DM800HD - hur ser man vad för processor man har?

    Startad av alpalpha, 2012-12-09 16:10
    800, 800 hd, boxe, boxen, clone, dm800hd, dreambox, får, för, har, hej, hur, inte, jag, komma, linux, man, med, mhz, och, som, upp, vad, version, vu+ duo, webinterface
    • Svar: 8
    • Visningar: 7 353
    Senaste inlägg: 2012-12-10 10:07
    av atomized  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  6. Problem med min 500c, bilden flimmrar

    Startad av snabeln, 2012-12-06 18:35
    500c, att, bara, bild, bilden, blir, box, boxe, boxen, den, det, eller, fortfarande, gammal, inget, kan, med, men, min, någon, och, problem, psu, som, upp, var
    • Svar: 3
    • Visningar: 4 048
    Senaste inlägg: 2012-12-07 18:51
    av snabeln  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  7. Sunray4 DM800 för Comhem

    Startad av Silent, 2012-12-05 12:41
    använda, att, box, boxe, boxen, comhem, den, det, dm800, dm800 se, för, har, inte, jag, kabel, kommer, man, någon, när, och, samma, som, tag, till, upp, vad
    • Svar: 3
    • Visningar: 5 464
    Senaste inlägg: 2012-12-06 18:21
    av Silent  Gå till det senaste inlägget
  8. Mediaspelare död

    Startad av Schwede30, 2012-12-05 17:27
    död, elite, fel, fortfarande, funkar, har, hej, inte, kan, ljud, längre, med, mediaspelare, min, och, som, spela, trasig, trasigt, upp, video
    • Svar: 0
    • Visningar: 5 657
    Senaste inlägg: 2012-12-05 17:27
    av Schwede30  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    AzBox

  9. Domedagen den 21 Dec 2012

    Startad av ginoware, 2012-12-03 18:49
    2011, alla, bara, blir, den, det, får, för, har, jag, man, med, något, och, tänkte, upp, vad
    • Svar: 6
    • Visningar: 3 713
    Senaste inlägg: 2012-12-04 10:54
    av ginoware  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Övrigt

    • Svar: 2
    • Visningar: 13 631
    Senaste inlägg: 2012-12-03 23:25
    av Buuzzz  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  10. Problem att lägga in nytt image i 800HD

    Startad av lwb, 2012-12-02 09:05
    800, 800hd, allt, att, boxe, den, får, för, har, hittar, image, inte, jag, kan, lägga, med, men, min, nytt, nån, när, olika, problem, som, ström, upp, vad
    • Svar: 4
    • Visningar: 5 492
    Senaste inlägg: 2012-12-03 17:29
    av jockelw  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  11. DVB-C kort som fungerar under linux?

    Startad av paltskallen, 2011-07-25 13:06
    alla, anysee, att, det, dvb, dvb-c, e30, ett, fortfarande, fungerar, går, har, inte, kort, linux, längre, men, nya, någon, och, openelec, som, tag, till, upp, usb
    • Svar: 4
    • Visningar: 5 487
    Senaste inlägg: 2012-12-02 16:34
    av raptor18  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    HTPC

  12. samma konto i två olika rum?

    Startad av Hary_, 2012-11-26 19:59
    att, bara, connections, csp, eller, ett, hänger, kan, kanaler, kanalerna, kör, lägga, man, men, måste, när, olika, omöjligt, problem, samma, ställa, till, två, upp, vad
    • Svar: 5
    • Visningar: 8 312
    Senaste inlägg: 2012-11-28 08:59
    av Muggesand  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  13. Katastrof Vu+ultimo startar inte

    Startad av kattskalle, 2012-11-25 08:27
    adapter, alla, att, boxe, boxen, bra, den, det, flasha, funkar, funkar inte, får, installera, installerat, inte, med, något, och, openpli, pli, skulle, startar, startar inte, tips, ultimo, upp, vad
    • Svar: 2
    • Visningar: 5 090
    Senaste inlägg: 2012-11-25 21:54
    av kattskalle  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  14. clarke tech et 9000 hittar inga kanaler...

    Startad av surmetarn, 2012-11-21 19:07
    2 Sidor
    1 2
    9000, boxe, clarke, har, hit, hittar, hjälp, hur, inga, installera, inte, jag, kanaler, med, min, mot, mottagare, nya, och, senaste, som, starta, tar, tech, tuner, ultimo, upp, vu+ ultimo
    • Svar: 10
    • Visningar: 9 074
    Senaste inlägg: 2012-11-23 19:59
    av Strand69  Gå till det senaste inlägget
  15. DM800HD Trådlöst nätverkskort

    Startad av jhunden, 2010-06-08 09:30
    500, 7000, 8000, bara, box, boxe, boxen, den, direkt, dm800, ett, från, funkar, för, gammal, gammalt, http, jag, kan, köpa, lite, man, meny, och, trådlöst, typ, upp, utan
    • Svar: 6
    • Visningar: 35 902
    Senaste inlägg: 2012-11-07 11:19
    av patte1  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  16. bukett och programinfo

    Startad av dkr1979, 2012-10-24 18:37
    800, alla, det, eller, för, går, gör, har, hur, info, inge, ingen, jag, kanal, kanaler, man, med, någon, när, och, program, som, tar, upp, vilka
    • Svar: 2
    • Visningar: 4 687
    Senaste inlägg: 2012-10-26 15:27
    av Pimmp  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  17. Bilden är helt plötsligt svart

    Startad av JW_, 2012-10-25 11:28
    500, att, bild, bilden, det, failed, för, går, har, helt, inte, jag, kommer, med, menyn, min, någon, och, olika, som, svart, tag, tid, upp, vad
    • Svar: 3
    • Visningar: 8 362
    Senaste inlägg: 2012-10-25 13:42
    av atomized  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

    • Svar: 2
    • Visningar: 11 997
    Senaste inlägg: 2012-10-22 17:10
    av Ibrahim  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  18. Alex och CI+ CAM för Boxer

    Startad av mikaelk, 2011-08-08 20:01
    2 Sidor
    1 2
    alex, alex 2, alla, att, bild, boxe, boxer, börja, cam, canal, canal+, ci+, clone+, dilog, fråga, för, hd kanaler, http, jag, kabel, kanaler, kortdelare, modul, mot, netgear, netonnet, newcs, newcs 1.67, och, panasonic, problem, upp, utan
    • Svar: 16
    • Visningar: 33 943
    Senaste inlägg: 2012-10-21 21:03
    av Eter  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Boxer

  19. Dreambox med diseqc 1,2

    Startad av bayo75, 2012-08-04 10:12
    3 Sidor
    1 2 3
    • Svar: 27
    • Visningar: 17 336
    Senaste inlägg: 2012-10-20 12:03
    av Ibrahim  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  20. Byta till SSD disk på en HP 110C laptop

    Startad av pacmyc, 2012-10-03 11:37
    2 Sidor
    1 2
    behöva, byta, den, det, eller, forum, går, har, hp110, jag, kan, kolla, lite, med, min, mini, och, samt, sata, som, ssd, support, sökning, till, upp, utan, vid
    • Svar: 13
    • Visningar: 15 148
    Senaste inlägg: 2012-10-11 14:11
    av freddan83  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Hårdvara

    • Svar: 2
    • Visningar: 30 569
    Senaste inlägg: 2012-10-09 17:31
    av ginoware  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  21. Lamedb

    Startad av bigdog, 2012-10-02 18:26
    att, box, boxe, det, dm800hd, dm800hd se, efter, favoriter, får, förklara, går, har, inga, inte, jag, kan, kanaler, kanallista, lamedb, mig, min, någon, pli, som, sökning, till, upp, varför, över
    • Svar: 6
    • Visningar: 6 726
    Senaste inlägg: 2012-10-04 21:43
    av Tattisator  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  22. Bios ca not found ?

    Startad av jonas36, 2012-09-30 14:25
    att, clone, det, dm800hd, dm800hd se, found, för, jag, mycket, not found, när, och, skall, starta, tack, upp, vid
    • Svar: 2
    • Visningar: 5 853
    Senaste inlägg: 2012-09-30 15:25
    av jonas36  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

Resultat 276 till 300 av 458
Sidan 12 av 19 FörstaFörsta 9 10 11 12 13 14 15
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss