Sök:

Tagg: installera

Sidan 13 av 19 FörstaFörsta 10 11 12 13 14 15 16

Sök: Sökningen tog 0.01 sekunder; genererades för 20 minut(er) sedan.

  1. [LÖST] HDMI-signalproblem

    Startad av IvanBoring, 2013-08-29 13:06
    alla, boxen, det, duo, eller, enbart, ett, från, funkar, får, går, har, image, ingen, installera, inte, jag, kabel, med, och, open, philips, problem, problem., sig, till
    • Svar: 3
    • Visningar: 4 786
    Senaste inlägg: 2013-08-30 13:14
    av IvanBoring  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

    • Svar: 2
    • Visningar: 7 563
    Senaste inlägg: 2013-08-27 08:34
    av Zoorg  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  2. Problem med Miraclebox Premium Twin HD (2xS2)

    Startad av timsan, 2013-08-23 23:37
    boxen, canaldigital, den, det, drivrutin, elite, fel, från, får, hej, inget, installera, inte, jag, kanaler, kanalsökning, ljud, med, miraclebox premium, något, och, openpli, orginalbox, problem, svart, tuner, twin, uppdaterat
    • Svar: 5
    • Visningar: 11 350
    Senaste inlägg: 2013-08-26 10:09
    av timsan  Gå till det senaste inlägget
  3. Dm500 hd

    Startad av stevesson, 2013-05-14 16:25
    2 Sidor
    1 2
    500hd, behöver, boxe, cam, den, det, dm500, dm500hd, flasha, forum, guider, hej, hit, hitta, hur, image, installera, jag, kan, med, men, mgcamd, mig, och, secondstage, snälla, vad, vilken
    • Svar: 12
    • Visningar: 9 763
    Senaste inlägg: 2013-08-25 10:34
    av nixxz  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  4. Intel NUC

    Startad av pazante, 2013-05-09 09:49
    boxee, byta, cardsharing, comhem, det, dvb, dvb-c, efter, film, finns, från, får, har, hej, installera, kort, köpa, köra, min, nätverket, och, openelec, problem., som, starta, usb, vad, windows media center, över
    • Svar: 8
    • Visningar: 8 777
    Senaste inlägg: 2013-08-15 13:17
    av tinni  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    HTPC

  5. [LÖST] Openpli 2.1 cccam?

    Startad av dragonevo, 2013-08-15 09:34
    cams, cccam, den, det, duo, för, hit, hittar, inge, ingen, installera, inte, jag, manuell, meny, menyn, mgcamd, min, mot, något, openpli, plugins, server, som, stället, till
    • Svar: 0
    • Visningar: 3 596
    Senaste inlägg: 2013-08-15 09:34
    av dragonevo  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  6. EPG-data försvinner

    Startad av Blaxxor, 2013-08-08 13:07
    • Svar: 8
    • Visningar: 6 598
    Senaste inlägg: 2013-08-12 10:49
    av Blaxxor  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  7. Installera cam manuellt

    Startad av p-c, 2013-08-11 11:09
    500hd, cam, den, dreamboxen, file, finns, fungerar, fungerar inte, gör, har, installera, inte, jag, kör, lista, listan, manuell, manuellt, open, open pli, pli, som, vad, var
    • Svar: 0
    • Visningar: 3 734
    Senaste inlägg: 2013-08-11 11:09
    av p-c  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  8. 2 frågor om solo2.

    Startad av kurdsson, 2013-08-10 12:58
    allt, att, börja, den, det, frågor, från, har, hej, ibland, installera, installerat, jag, kommer, med, men, min, måste, nån, när, och, openpli 4, sen, solo, solo2, uppdaterar
    • Svar: 1
    • Visningar: 5 456
    Senaste inlägg: 2013-08-10 15:22
    av cyborgpunte  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  9. PCSC reader på DM800SE

    Startad av mickeez, 2013-08-04 15:53
    1.5, ansluta, boxen, bytes, den, det, dm800s, filer, fungerande, fungerar, får, för, har, image, installera, inte, jag, lite, med, min, newcs, och, reader, som, till, tips, vad
    • Svar: 6
    • Visningar: 8 841
    Senaste inlägg: 2013-08-07 15:13
    av Bogdan  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  10. [LÖST] DreamUp funkar inte

    Startad av Buuzzz, 2013-02-03 20:50
    2 Sidor
    1 2
    annat, att, boxe, boxen, den, dm-600, dreamup, funkar, funkar inte, får, har, hur, installera, installerat, inte, jag, kan, komma, köra, med, meny, min, något, pvr, samt, som, till, vill
    • Svar: 16
    • Visningar: 17 249
    Senaste inlägg: 2013-08-07 13:27
    av Buuzzz  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  11. Hur installera TS Panel

    Startad av Tattisator, 2013-08-05 04:52
    800hd, 800hd se, att, den, det, dreambox, fel, finns, fråga, för, hej, hur, info, inge, ingen, installera, inte, iptv, man, med, nya, openpli, panel, pli, skulle, trots
    • Svar: 3
    • Visningar: 6 264
    Senaste inlägg: 2013-08-05 18:26
    av Tattisator  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  12. Kopiera image mellan boxar

    Startad av Tom80, 2013-07-28 23:20
    500hd, boxen, bra, den, det, dm500hd, ett, forum, från, för, går, har, hej, hur, image, installera, inte, jag, kopiera, med, meny, menyn, mgcamd, och, openpli, plugin, till
    • Svar: 3
    • Visningar: 3 942
    Senaste inlägg: 2013-07-31 12:05
    av Tom80  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  13. Nu jävlar har jag ställt till det.

    Startad av Krutan, 2013-07-24 17:01
    2 Sidor
    1 2
    bra, det, enigma2, fel, flasha, funkar, för, guide, har, hit, hittar, installera, inte, jag, med, min, mot, mottagare, och, till, tänkte, uppgradera, vad, vilken, över
    • Svar: 12
    • Visningar: 23 475
    Senaste inlägg: 2013-07-27 21:08
    av shalle  Gå till det senaste inlägget
  14. Kan inte flacha en ny DM800 HD SE

    Startad av BenkeBus, 2013-07-15 21:20
    3 Sidor
    1 2 3
    800, den, det, dm800, dm800 hd, dm800 hd se, dreamup, fel, forum, funkar, får, för, går, har, hittar, ingen, installera, inte, jag, kabel, med, meny, menyn, mg_cfg, newcamd, och, secondstage, tips, usb, utan, web
    • Svar: 23
    • Visningar: 16 761
    Senaste inlägg: 2013-07-22 11:35
    av atomized  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  15. Problem med internet till DM800HD se

    Startad av Afonso, 2013-07-20 16:47
    2 Sidor
    1 2
    adress, bild, den, det, dm800hd, dreambox 500hd, dreamboxen, eller, funkar, får, för, gemini, hej, ingen, inget, installera, internet, jag, ljud, med, nätverksfel, och, problem, starta, till, uppkoppling
    • Svar: 15
    • Visningar: 9 937
    Senaste inlägg: 2013-07-21 17:30
    av Karlo  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  16. dreamboxEDIT problem

    Startad av babulal, 2013-07-19 13:18
    • Svar: 2
    • Visningar: 3 777
    Senaste inlägg: 2013-07-20 22:56
    av babulal  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  17. Vilken Linux version till newcs, oscam?

    Startad av mickeez, 2013-07-12 18:32
    allt, använda, att, debian, det, distro, forum, fungerar, igång, inge, ingen, installera, jag, klarar, linux, lite, men, newcs, och, oscam, till, tips, tänkte, version, vilken, vill
    • Svar: 6
    • Visningar: 6 287
    Senaste inlägg: 2013-07-13 22:21
    av mickeez  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Mjukvara

    • Svar: 0
    • Visningar: 46 164
    Senaste inlägg: 2013-07-10 18:23
    av Zoorg  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Guider

  18. Hackande kanaler med DM500-C

    Startad av Jarome, 2013-07-02 13:19
    boxe, bredbandsbolaget, det, dm500, dålig, eller, fiber, förstärkare, går, hackar, har, hjälp, installera, inte, jag, kabel, kanaler, kring, med, min, något, och, psu, sig, signalstyrka, som, till, trasig, tuner, värde
    • Svar: 2
    • Visningar: 5 371
    Senaste inlägg: 2013-07-02 17:02
    av Jarome  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  19. [LÖST] Quest: Gå från Original FW till OPen RSi

    Startad av tobbelobbe69, 2013-02-09 09:46
    3 Sidor
    1 2 3
    azbox, boxe, boxen, bra, byta, den, det, ett, filer, fler, fråga, från, får, för, har, hur, image, installera, jag, kommer, ner, och, open, original, tar, till
    • Svar: 24
    • Visningar: 95 301
    Senaste inlägg: 2013-06-26 23:21
    av Schwede30  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    AzBox

  20. Installera softcam keys dm800se

    Startad av deep007, 2013-06-23 09:21
    2 Sidor
    1 2
    • Svar: 10
    • Visningar: 9 696
    Senaste inlägg: 2013-06-23 17:57
    av crille44  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  21. Sim 2.01 Ssl84B

    Startad av Rayden, 2013-06-22 15:16
    800hd, alla, att, bara, bootloader, borde, den, det, eller, file, finns, får, har, hit, hur, installera, inte, jag, klon, ladda, med, min, någon, och, som
    • Svar: 1
    • Visningar: 3 543
    Senaste inlägg: 2013-06-22 17:23
    av Ibrahim  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

    • Svar: 1
    • Visningar: 19 216
    Senaste inlägg: 2013-06-05 09:58
    av crille44  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  22. Optimala confen för Viasat

    Startad av tokper, 2013-05-28 22:58
    adteknik, att, behövs, börja, cccam, den, dreamboxar, från, för, har, hej, installera, kan, köra, linux, man, med, newcs, och, oscam, server, som, till, viasat, windows
    • Svar: 1
    • Visningar: 7 911
    Senaste inlägg: 2013-05-29 05:16
    av matkoh  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Viasat

Resultat 301 till 325 av 466
Sidan 13 av 19 FörstaFörsta 10 11 12 13 14 15 16
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss