Sök:

Tagg: bra

Sidan 15 av 19 FörstaFörsta 12 13 14 15 16 17 18

Sök: Sökningen tog 0.02 sekunder; genererades för 13 minut(er) sedan.

  1. Skillnad mellan DiSEqC och Ucas?

    Startad av PeFo54, 2015-01-09 11:18
    box, bra, den, det, diseqc, eller, fel, finns, från, för, har, inget, inte, med, motor, mottagare, och, parabol, rotor, skall, till, ucas, utan, över
    • Svar: 5
    • Visningar: 5 796
    Senaste inlägg: 2015-01-09 18:02
    av Schwede30  Gå till det senaste inlägget
  2. Testade EPG refresh...

    Startad av Tattisator, 2015-01-05 19:09
    boxe, boxen, bra, det, dm800hd, dm800hd se, epg, från, förklara, gör, hur, inte, jag, kan, kör, ladda, man, ner, plugin, refresh, som, till, update
    • Svar: 3
    • Visningar: 6 606
    Senaste inlägg: 2015-01-06 09:13
    av matkoh  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  3. 090F oppdateres ikke

    Startad av vpbrt, 2014-12-17 11:51
    2015, boxid, bra, card reader, cccam, det, dm800hd, eller, emm, entitlements, ett, får, går, har, inge, ingen, kan, koder, kompilera, kort, kortet, med, mot, oscam, server, som, tips, ubuntu, viasat
    • Svar: 11
    • Visningar: 15 944
    Senaste inlägg: 2015-01-03 21:49
    av sikerim  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Viasat

  4. This file is expired by retention limit

    Startad av Ragge10000, 2014-10-18 19:10
    100, 1000c, box, bra, den, det, ett, file, fler, fråga, får, för, har, inge, ingen, jag, kanaler, med, mina, och, problem, radera, som, spela, spela in, wavefield
    • Svar: 1
    • Visningar: 4 925
    Senaste inlägg: 2015-01-03 19:15
    av Deas  Gå till det senaste inlägget
  5. Vu+ kloner

    Startad av Jicarala, 2014-10-15 16:52
    alla, boxar, bra, dreambox, eller, finns, forum, från, fungerar, för, hej, http, image, inte, jag, köpa, lite, länge, med, openpli, sig, solo, som, starta, till, tips, vu+ duo, vu+ duo2
    • Svar: 6
    • Visningar: 7 782
    Senaste inlägg: 2014-12-29 22:09
    av Satjoey  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  6. Redigera kanallistan på en Miraclebox

    Startad av Bingolotto, 2014-12-27 21:31
    alla, att, bort, bra, dator, den, för, har, hej, http, jag, kanallista, kanallistan, ladda, men, miraclebox, ner, något, nån, octagon, redigera, som, typ, vid, vilken
    • Svar: 1
    • Visningar: 6 847
    Senaste inlägg: 2014-12-28 13:12
    av Baronen73  Gå till det senaste inlägget
  7. Problem med kanaler V polarisation

    Startad av dohan4ever, 2014-12-25 21:54
    bra, det, dreambox, eller, fel, finns, fryser, hjälp, hur, ingen, inget, inte, jag, kanaler, ljud, med, och, olika, problem, sig, solo, till, ver, vilken, vissa
    • Svar: 3
    • Visningar: 4 949
    Senaste inlägg: 2014-12-25 22:51
    av jo1  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  8. Dåligt ljud HD-kanaler

    Startad av pht, 2014-07-21 08:01
    att, bara, blir, bra, dm800, dålig, ett, för, har, hdmi, hög, inge, inget, jag, kabel, kanale, kanaler, ljud, ljudet, med, märkligt, nas, problem, som, utan
    • Svar: 10
    • Visningar: 39 601
    Senaste inlägg: 2014-12-25 17:40
    av Jicarala  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  9. Samma anv.namn och samma lösen?

    Startad av rubashov, 2007-10-04 18:05
    att, bra, brandvägg, den, finns, fungerar, får, har, inte, jag, köra, mac, med, måste, när, och, portar, pro, problem, rätt, samma, ssh, stänga, tips
    • Svar: 6
    • Visningar: 26 266
    Senaste inlägg: 2014-12-23 13:14
    av nyburgare  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  10. Ip-tv med kort?

    Startad av jippe, 2014-12-19 15:22
    bra, canal, det, digital, eller, ett, finns, får, för, helt, inge, ingen, jag, kabel, kabeltv, koder, kort, med, och, samma, sig, signalen, som, viasat, över
    • Svar: 1
    • Visningar: 4 150
    Senaste inlägg: 2014-12-20 01:19
    av macuser  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Övrigt

  11. Artikel: OpenVIX VU+ Solo

    Startad av Fraggler, 2013-09-16 15:13
    800hd, 800hd se, bra, det, dns, eller, forum, frågor, från, för, går, inte, med, nybörjare, och, openpli, openvix, server, servern, softcam, solo, till, vilken, vix, vu+, vu+ solo
    • Svar: 17
    • Visningar: 18 413
    Senaste inlägg: 2014-12-18 14:26
    av atomized  Gå till det senaste inlägget
  12. DM 800 HD PVR image

    Startad av V60, 2014-12-18 09:04
    800, bra, den, dm800hd, från, funkar, gemini, helt, hit, hittar, image, inga, inge, ingen, inte, jag, med, och, original, pvr, som, starta, till, utan, vilken
    • Svar: 1
    • Visningar: 5 487
    Senaste inlägg: 2014-12-18 10:23
    av atomized  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  13. Raspberry PI strömförsörjning

    Startad av janhin64, 2014-10-14 21:42
    apple, att, bra, den, det, erfarenhet, har, hej, idag, ipad, jag, kapacitet, köp, med, men, micro, min, nokia, någon, olika, problem, raspberry, som, ström, strömförsörjning, usb, var
    • Svar: 5
    • Visningar: 12 323
    Senaste inlägg: 2014-12-15 20:57
    av janhin64  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Hårdvara

  14. Rek på dm 500s image

    Startad av EmEkLiHoRoZ, 2014-12-14 17:59
    500s, bra, det, dm 500s, dm500, dm500s, efter, finns, hej, hittar, http, image, inte, jag, kan, nån, openpli, rek, sen, som, till, vilken
    • Svar: 1
    • Visningar: 9 148
    Senaste inlägg: 2014-12-15 19:20
    av MrPotatoHead  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  15. snö= ingen bild?

    Startad av Satjoey, 2014-12-12 21:17
    bild, blir, box, bra, den, det, duo, har, hej, helt, inge, ingen, ipad, jag, kanaler, lite, med, min, mina, nere, och, parabol, sig, signal, sirius, thor, vu+ duo, vu+ duo2
    • Svar: 8
    • Visningar: 6 831
    Senaste inlägg: 2014-12-13 10:11
    av DennisOlof  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  16. tellstick classic plugin?

    Startad av mongot, 2014-12-12 17:22
    att, boxen, bra, den, det, duo, finns, fungerar, har, hej, kan, man, med, mycket, net, någon, något, och, plugin, server, som, styra, till, tänkte, vu+, vu+ duo, vu+ duo2
    • Svar: 0
    • Visningar: 3 176
    Senaste inlägg: 2014-12-12 17:22
    av mongot  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

    • Svar: 5
    • Visningar: 7 335
    Senaste inlägg: 2014-12-12 17:12
    av beson  Gå till det senaste inlägget
  17. [LÖST] LNB med SAT CR och dual ut?

    Startad av ekke201, 2014-11-04 15:08
    • Svar: 14
    • Visningar: 16 273
    Senaste inlägg: 2014-12-12 09:01
    av ekke201  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

    • Svar: 1
    • Visningar: 28 119
    Senaste inlägg: 2014-12-11 18:36
    av matkoh  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Övrigt

  18. Pli och mediaspelare

    Startad av balob, 2014-04-06 18:35
    bra, det, filer, finns, fråga, funkar, för, gör, hej, hänger sig, image, inte, jag, kan, kompilera, länge, mediaspelare, mediaspelaren, min, något, och, pli, plugin, samt, skulle, som, vu+ duo, vu+ duo2, över
    • Svar: 18
    • Visningar: 19 899
    Senaste inlägg: 2014-12-09 08:25
    av Chelsea64  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  19. Förslag om avstängning FM-bandet 2022...

    Startad av Schwede30, 2014-12-01 10:55
    1.5, alla, alternativ, att, bra, canal, det, ett, förslag fm-band, har, helt, http, inte, jag, ljud, med, mycket, nyheter, när, och, problem, rätt, till, över
    • Svar: 25
    • Visningar: 37 887
    Senaste inlägg: 2014-12-08 16:20
    av DennisOlof  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Övrigt

  20. Dubbla LNB på Viasat parabol

    Startad av zyce, 2014-12-06 16:19
    att, bra, diseqc, dubbla, eller, ett, extra, har, kan, kolla, lnb, man, med, nytt, någon, och, parabol, som, switch, tips, två, upp, viasat, viasats, vilka
    • Svar: 4
    • Visningar: 14 190
    Senaste inlägg: 2014-12-08 08:07
    av zyce  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Viasat

  21. [LÖST] SSD i dreamboxar. Funkar det?

    Startad av nickeweb, 2014-12-07 16:17
    box, bra, det, disk, dm800se, dreamboxar, eller, film, funkar, får, har, hej, inspelning, inte, jag, köra, länge, man, med, min, måste, och, ssd, tal, tar
    • Svar: 6
    • Visningar: 10 082
    Senaste inlägg: 2014-12-07 19:13
    av Ibrahim  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  22. Bästa LNB valet ?

    Startad av kalle2345, 2014-12-05 13:36
    100, bra, byta, bäst, dålig, eller, funkar, har, inte, kanaler, klarar, lnb, med, något, och, problem, sig, sirius, skall, solo, switch, switchen, tips, vilka, värde
    • Svar: 5
    • Visningar: 7 928
    Senaste inlägg: 2014-12-06 09:43
    av Schwede30  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Övrigt

    • Svar: 17
    • Visningar: 12 229
    Senaste inlägg: 2014-12-02 13:00
    av Donalds_Duck  Gå till det senaste inlägget
Resultat 351 till 375 av 472
Sidan 15 av 19 FörstaFörsta 12 13 14 15 16 17 18
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss