Sök:

Tagg: upp

Sidan 17 av 20 FörstaFörsta 14 15 16 17 18 19 20

Sök: Sökningen tog 0.01 sekunder; genererades för 1 minut(er) sedan.

    • Svar: 3
    • Visningar: 7 704
    Senaste inlägg: 2011-11-19 23:52
    av satattack  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Övrigt

  1. mgcamd på DM800HD PVR

    Startad av Kimpeh, 2011-11-16 21:07
    alla, att, bootloader, common, dm800hd, efter, fråga, får, har, hur, image, interface, jag, klon, kolla, list, man, med, mgcamd, mg_cfg, ner, newcamd, och, pvr, rätt, startscript, tspanel, upp, vti
    • Svar: 2
    • Visningar: 7 117
    Senaste inlägg: 2011-11-16 22:37
    av crille44  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  2. cannot parse this emu

    Startad av heggan, 2011-10-20 21:00
    500hd, blir, boxe, boxen, canal, canal +, det, efter, har, händer, inge, inget, jag, kommer, med, mgcamd, när, och, open, open pli, oscam server, pli, problem, problem., samt, server, starta, svart, upp
    • Svar: 8
    • Visningar: 9 508
    Senaste inlägg: 2011-11-13 20:38
    av 2hazard  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  3. Jag har fastnad i min flash av DM800HDSE

    Startad av mrmomeni, 2011-10-29 10:55
    • Svar: 3
    • Visningar: 4 257
    Senaste inlägg: 2011-11-06 23:04
    av sleddog  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  4. Dölja loggen på Facebook

    Startad av steken, 2011-11-04 15:14
    alla, allt, den, det, för, har, hej, hur, igen, inställningar, inte, jag, kan, logg, man, mig, min, något, som, stänga, till, upp, verkligen, öppna
    • Svar: 3
    • Visningar: 20 940
    Senaste inlägg: 2011-11-04 16:01
    av wildone  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Övrigt

  5. WIFI Bridge for Dreambox

    Startad av BlondinBella, 2011-11-02 20:55
    802.11, använda, att, boxe, bridge, börja, det, dreambox, får, för, grupp, har, inte, kabel, kort, med, mycket, någon, och, problem, samma, som, till, upp, usb, vap11g, vonets, wifi
    • Svar: 2
    • Visningar: 4 470
    Senaste inlägg: 2011-11-03 22:27
    av Muggesand  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  6. Ingen bild

    Startad av Mikael222, 2011-10-26 18:59
    att, bild, det, funkar, får, inge, ingen, ingen bild, inte, internet, jag, men, mot, nån, när, server, som, upp
    • Svar: 1
    • Visningar: 3 785
    Senaste inlägg: 2011-10-26 19:15
    av atomized  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  7. Estar sim image 0x1800f

    Startad av samuraij, 2011-10-26 15:58
    2011, 800, behöver, den, det, dm800hd, ett, funkar, funkar inte, för, gäller, har, hjälp, image, images, inte, kommer, lite, mig, och, sim, skulle, text, till, upp, vad, vti
    • Svar: 0
    • Visningar: 2 900
    Senaste inlägg: 2011-10-26 15:58
    av samuraij  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  8. Animel Planet HD?

    Startad av kandemon, 2011-10-23 13:04
    35a, alla, animal planet hd, att, bbc, det, dm500hd, eller, gemeni, har, hjälp, igång, inte, jag, kan, kanaler, kör, köra, lite, med, mgcamd, min, och, tar, till, upp, ändra
    • Svar: 2
    • Visningar: 3 544
    Senaste inlägg: 2011-10-23 18:51
    av GlaZz  Gå till det senaste inlägget
  9. 500HD startar ej

    Startad av peter02, 2011-10-12 18:59
    500hd, bara, boxe, boxen, den, det, dreambox, eller, ett, flasha, fönster, gör, idag, igång, jag, kommer, länge, man, med, men, mot, och, sig, startar, startar ej, upp, utan
    • Svar: 6
    • Visningar: 6 293
    Senaste inlägg: 2011-10-18 20:07
    av hoggan  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

    • Svar: 27
    • Visningar: 53 447
    Senaste inlägg: 2011-10-14 16:46
    av Hexantrop  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  10. Omvandla transportström

    Startad av Schwede30, 2011-10-13 19:05
    att, dvd, eller, ett, fil, har, http, kan, kompatibel, nas, net, någon, något, program, som, spelare, sports, ström, till, ubuntu, upp
    • Svar: 1
    • Visningar: 6 123
    Senaste inlägg: 2011-10-13 21:20
    av rolrn  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Övrigt

  11. Sat signal via bredband

    Startad av Hassaninho, 2011-10-05 09:48
    2 Sidor
    1 2
    använda, bredband, den, dreambox, eller, forum, gratis, hej, hit, hittar, info, internet, ip-tv, jag, klienter, kortserver, man, med, och, satellit, sen, sig, signal, signalen, som, streama, strömma, tar, upp, över
    • Svar: 13
    • Visningar: 13 809
    Senaste inlägg: 2011-10-06 13:06
    av joxen  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    IP-TV

  12. vilken sida på kortet ska vara upp

    Startad av Shas, 2011-09-28 20:35
    annan, den, det, direkt, eller, fråga, god, går, har, inte, jag, kortet, kortläsare, lite, men, min, mycket, ner, nya, någon, och, skulle, upp, vilken, vu+
    • Svar: 3
    • Visningar: 5 662
    Senaste inlägg: 2011-10-05 08:05
    av eiddi  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  13. Vakuum -Förmodligen fel forum men men...

    Startad av hoggan, 2011-09-29 22:48
    att, det, eller, ett, fel, finns, forum, för, har, inte, jag, kan, man, med, men, någon, och, smart, som, till, time, upp, vad
    • Svar: 2
    • Visningar: 4 632
    Senaste inlägg: 2011-09-30 15:26
    av Schwede30  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Övrigt

  14. Knog trick inställning Thor/Sirius

    Startad av Loranga, 2011-09-23 18:32
    att, det, ett, finns, fråga, för, hej, inga, installation, inställning, jag, kommer, man, mellan, men, mot, när, och, parabol, problem, riktning, sirius, thor, två, upp
    • Svar: 2
    • Visningar: 9 245
    Senaste inlägg: 2011-09-26 21:00
    av Loranga  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Övrigt

  15. Problem efter fabriksåterställning DM500 s

    Startad av Nicko35, 2011-09-26 16:01
    bara, det, dm500, dreambox, edit, efter, enigma2, found, får, för, inte, jag, kan, ladda, lamedb, login, mappar, min, och, option, panel, problem, reciver, services, set, upp, var
    • Svar: 2
    • Visningar: 6 430
    Senaste inlägg: 2011-09-26 16:15
    av Nicko35  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  16. DM500 + image...

    Startad av tjohoo, 2011-08-30 21:12
    2 Sidor
    1 2
    att, boxe, bra, det, dm500, dm500c, eller, erfarenhet, fryser, funkar, för, gemini, har, image, inte, man, med, mellan, något, och, openpli, problem, psu, sig, som, ström, upp, utseende, version
    • Svar: 15
    • Visningar: 11 141
    Senaste inlägg: 2011-09-22 15:51
    av tjohoo  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  17. Flashning ny 800hd se clone

    Startad av tools, 2011-09-18 13:36
    • Svar: 4
    • Visningar: 7 221
    Senaste inlägg: 2011-09-18 20:19
    av Tattisator  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Mjukvara

    • Svar: 3
    • Visningar: 31 969
    Senaste inlägg: 2011-09-11 21:22
    av Ibrahim  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    TV

  18. Upnp server

    Startad av tjosan, 2011-09-11 16:38
    att, bara, behöver, den, det, dm600, dm800hd, för, gör, hej, jag, man, något, och, server, sig, startar, upp
    • Svar: 0
    • Visningar: 3 230
    Senaste inlägg: 2011-09-11 16:38
    av tjosan  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  19. Begränsa åtkomst till DB från Windows.

    Startad av jumbo67, 2011-09-07 11:57
    att, behöva, dator, db800, den, det, från, får, för, hur, jag, lösen, med, men, mig, min, nätverket, och, skulle, till, upp, utan, windows
    • Svar: 0
    • Visningar: 15 713
    Senaste inlägg: 2011-09-07 11:57
    av jumbo67  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  20. En fråga

    Startad av BlondinBella, 2011-09-05 22:18
    • Svar: 3
    • Visningar: 6 642
    Senaste inlägg: 2011-09-05 22:56
    av Schwede30  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  21. Dvdplayer i DM800se klon

    Startad av danneb, 2011-09-01 09:33
    att, boxe, boxen, bra, det, diverse, dm800se, dvdplayer, får, för, går, inte, iso, jag, kan, klon, man, när, och, plugins, problem, problem., spela, starta, upp, vid
    • Svar: 1
    • Visningar: 4 880
    Senaste inlägg: 2011-09-04 15:11
    av danneb  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  22. Youtube funkar inte på dm800se?

    Startad av ibo, 2011-09-03 08:34
    att, den, det, dm800se, funkar, funkar inte, för, har, hej, installera, installerat, inte, jag, kör, när, som, spela, upp, video, vill
    • Svar: 2
    • Visningar: 17 867
    Senaste inlägg: 2011-09-03 14:30
    av ibo  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

Resultat 401 till 425 av 479
Sidan 17 av 20 FörstaFörsta 14 15 16 17 18 19 20
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss