Sök:

Tagg: boxen

Sidan 18 av 20 FörstaFörsta 15 16 17 18 19 20

Sök: Sökningen tog 0.02 sekunder; genererades för 10 minut(er) sedan.

  1. Streama från PC till vu+solo2??

    Startad av cooljb, 2014-11-14 10:46
    2 Sidor
    1 2
    boxe, boxen, dator, datorn, den, det, filmer, från, går, har, hej, hit, hittar, hur, inte, jag, mediaspelare, mediaspelaren, mina, nån, skulle, solo, solo2, streama, till
    • Svar: 11
    • Visningar: 20 207
    Senaste inlägg: 2014-11-16 17:27
    av Jicarala  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

    • Svar: 6
    • Visningar: 7 298
    Senaste inlägg: 2014-11-15 22:39
    av atomized  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  2. Använda annan box

    Startad av beercan, 2014-11-12 18:32
    annan, box, boxen, canal, canal digital, det, digital, eller, fungera, för, har, hej, inge, ingen, inte, jag, kort, kortet, lite, något, och, original, solo, till, vad
    • Svar: 1
    • Visningar: 3 745
    Senaste inlägg: 2014-11-12 18:49
    av Rags32  Gå till det senaste inlägget
  3. EPG i Miraclebox Premium

    Startad av BbyBo, 2014-01-12 18:28
    ber, boxen, bra, byta, den, eller, epg, funkar, för, gång, har, hit, hjälp, jag, kanal, min, miraclebox premium, plugin, program, sig, skall, som, uppdatera, uppdatering, utan, vad
    • Svar: 5
    • Visningar: 10 469
    Senaste inlägg: 2014-11-12 15:48
    av BbyBo  Gå till det senaste inlägget
  4. [LÖST] CD svart i rutan på alla kanaler

    Startad av pl1sk3n, 2014-11-08 10:45
    alla, boxen, bytt, cccam, den, det, eller, enbart, entitlements, fel, funkar, för, har, hur, ingen, intern, jag, kanaler, kortet, med, oscam, problem, rutan, server, svart, vid
    • Svar: 8
    • Visningar: 11 978
    Senaste inlägg: 2014-11-09 12:57
    av pl1sk3n  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  5. Tomt i vissa transpondrar

    Startad av Rocky, 2014-10-23 09:42
    alla, boxen, cmore, den, det, dreambox, efter, eller, finns, från, går, har, hej, idag, inte, kanaler, med, minnet, nas, och, psu, satellites, sig, vid, vissa, xml, över
    • Svar: 9
    • Visningar: 11 399
    Senaste inlägg: 2014-11-04 17:10
    av Djinn  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

    • Svar: 7
    • Visningar: 14 190
    Senaste inlägg: 2014-11-04 09:58
    av nickeweb  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  6. Får det inte att funka.( DM800 SE CLONE) med Viasat original kort.

    Startad av FROTAC, 2011-11-01 13:17
    12 Sidor
    1 2 3 ... 12
    600, 800 hd, bild, boxe, boxen, bra, börja, cccam.cfg, cd kort, clone, conax, den, det, dm800, ett, fel, felsök, forum, från, funkar, får, guider, hej, hittar, inte, kanal, kanaler, konfiguration, kort, kortserver, med, meny, nrk, och, original, radio, signalstyrka, vad, viasat
    • Svar: 112
    • Visningar: 374 279
    Senaste inlägg: 2014-11-02 11:12
    av shalle  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  7. Inkopplings ider ?

    Startad av Telex, 2014-10-30 00:35
    3 Sidor
    1 2 3
    behövs, blir, boxar, boxen, canaldigital, det, dubbla, extra, finns, forum, första, huvuden, införskaffa, inte, kabel, lite, lnb, med, men, och, ström, switchar, till, tuners, viasat, vill, vill ha
    • Svar: 20
    • Visningar: 22 245
    Senaste inlägg: 2014-11-01 20:03
    av swefish  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Övrigt

  8. Quattro LNB som inte funkar så bra

    Startad av Clementin80, 2014-10-19 20:26
    andra, boxe, boxen, bra, den, det, diseqc, eller, från, funkar, funkar inte, får, har, inte, jag, kan, lite, lnb, när, quattro, som, switchen, till, vad, viasat
    • Svar: 4
    • Visningar: 9 599
    Senaste inlägg: 2014-10-27 12:10
    av Clementin80  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Övrigt

  9. Hoppa över reklam?

    Startad av FCIK, 2014-10-25 19:54
    använda, att, boxen, bra, den, eller, finns, fråga, gäller, har, hela, hoppa, kan, kör, man, ner, något, när, och, openpli, pli, som, startar, timeshift, uppdaterat, över
    • Svar: 1
    • Visningar: 4 871
    Senaste inlägg: 2014-10-26 13:35
    av rodak  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  10. Måste man koppla hdd

    Startad av EmEkLiHoRoZ, 2014-10-25 21:53
    annan, att, boxen, den, eller, finns, från, full, fullt, funkar, för, hdd, hej, hur, inte, linux, man, med, måste, och, solo, solo2, vu+, vu+ solo, vu+ solo2
    • Svar: 6
    • Visningar: 5 602
    Senaste inlägg: 2014-10-26 04:43
    av nyburgare  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

    • Svar: 8
    • Visningar: 6 861
    Senaste inlägg: 2014-10-23 14:45
    av MauroI  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

    • Svar: 9
    • Visningar: 14 411
    Senaste inlägg: 2014-10-21 21:36
    av viairdeto  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  11. Solo2 i det lokala nätverket

    Startad av Rags32, 2014-10-21 10:51
    att, boxen, den, det, eller, ftp, för, går, inte, jag, lite, lösen, mappar, mina, nätverket, och, port, pro, solo, stället, typ, user, vad, var, windows
    • Svar: 2
    • Visningar: 6 812
    Senaste inlägg: 2014-10-21 12:39
    av MrPotatoHead  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  12. Nytt kort till vita boxen

    Startad av djust, 2014-10-02 17:22
    att, boxe, boxen, bra, canal, det, efter, eller, funkar, för, inte, jag, kort, kortet, nya, nytt, någon, och, pairing, som, tack, till, vu+
    • Svar: 5
    • Visningar: 4 934
    Senaste inlägg: 2014-10-17 18:41
    av djust  Gå till det senaste inlägget
    • Svar: 9
    • Visningar: 17 608
    Senaste inlägg: 2014-10-12 11:43
    av Karlo  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  13. Ingen tuner ledig

    Startad av Manzzon, 2014-10-11 15:57
    alla, annan, box, boxen, det, dm800hd, finns, funkar, får, för, går, har, hårddisk, image, ingen, inspelning, inte, kanaler, med, och, openpli, problem, till, tuner, utan
    • Svar: 2
    • Visningar: 4 677
    Senaste inlägg: 2014-10-12 10:54
    av Freddev  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  14. Diverse noob-funderingar

    Startad av plun, 2014-07-05 21:35
    2 Sidor
    1 2
    • Svar: 15
    • Visningar: 33 135
    Senaste inlägg: 2014-10-10 07:54
    av Schwede30  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  15. rensa vid intrång

    Startad av zaccodog, 2014-10-06 15:29
    2 Sidor
    1 2
    7025, att, box, boxar, boxen, bra, brandvägg, det, dm500hd, finns, får, försvinner, har, internet, man, men, mot, ner, någon, något, rensa, router, sig, skall, vid
    • Svar: 15
    • Visningar: 13 978
    Senaste inlägg: 2014-10-08 18:34
    av nyburgare  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  16. Openbox z5

    Startad av thomas.tbr, 2014-09-27 07:42
    bootar, box, boxen, epg, ett, från, går, har, hej, hjälp, inte, ipad, jag, kanal, kanaler, min, mot, mottagare, olika, openbox, program, rätt, skall, spela, spela in, ström, usb
    • Svar: 1
    • Visningar: 6 246
    Senaste inlägg: 2014-10-07 20:04
    av viairdeto  Gå till det senaste inlägget
  17. Mobilt bredband

    Startad av dropdead, 2014-10-04 06:44
    2 Sidor
    1 2
    boxen, bredband, duo, eller, forum, http, ipad, kommer, köra, man, med, men, mig, min, mobil, någon, något, och, portar, problem, skulle, solo, som, telenor, till, usb, utan
    • Svar: 10
    • Visningar: 17 211
    Senaste inlägg: 2014-10-06 05:55
    av nyburgare  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  18. [LÖST] Boxen låser sig vid uppstart.

    Startad av MaNgO_76, 2014-09-30 19:38
    2 Sidor
    1 2
    *stop*, adress, boxen, det, fråga, för, har, hdd, hej, hjälp, hur, installera, inte, internet, kabel, låser, min, modem, och, openpli, openpli 4, pvr, samt, sig, stop, tuner, vid
    • Svar: 10
    • Visningar: 31 773
    Senaste inlägg: 2014-10-01 18:51
    av MaNgO_76  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  19. openbox x5

    Startad av jajko, 2013-01-22 17:09
    3 Sidor
    1 2 3
    • Svar: 28
    • Visningar: 34 941
    Senaste inlägg: 2014-09-25 10:45
    av jajko  Gå till det senaste inlägget
  20. Ny DM7080HD på G från DreamMultimedia

    Startad av Deas, 2014-05-24 14:49
    andra, att, boxe, boxen, den, det, dm7080hd, dream, enigma, ett, fast, från, får, helt, idag, inte, kommer, kör, med, mot, mottagare, nyheter, när, och, som, vad
    • Svar: 5
    • Visningar: 9 358
    Senaste inlägg: 2014-09-23 21:16
    av von_skunck  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

Resultat 426 till 450 av 482
Sidan 18 av 20 FörstaFörsta 15 16 17 18 19 20
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss