Sök:

Tagg: boxer

Sidan 2 av 18 1 2 3 4 5

Sök: Sökningen tog 0.01 sekunder.

    • Svar: 5
    • Visningar: 18 585
    Senaste inlägg: 2016-10-24 17:25
    av khammeron  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Boxer

  1. Boxer TV-Module Mpeg4

    Startad av Freelock, 2016-04-17 14:30
    alla, att, avkoda, boxer, boxers, ci+, det, enbart, fungerar, för, har, hur, inte, kanaler, kanalerna, länge, med, min, modul, module, mpeg4, måste, och, som, utan
    • Svar: 7
    • Visningar: 16 333
    Senaste inlägg: 2016-10-19 08:58
    av khammeron  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Boxer

  2. Boxer + TVHeadend + OSCam problemer

    Startad av fbjerggaard, 2016-08-13 15:49
    100, 3121, 500, 800, adapter, boxer, det, dvb, eller, får, har, http, ingen, kanaler, kodi, med, network, newcamd, oscam, server, som, tuner, tvheadend, user, viasat, vlc
    • Svar: 4
    • Visningar: 17 410
    Senaste inlägg: 2016-10-12 22:46
    av fbjerggaard  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Boxer

  3. Ingen signal marksänt miraclebox 9

    Startad av Spannari, 2016-09-23 09:24
    boxer, cccam, det, eller, ett, från, för, har, hej, inge, ingen, jag, kan, köra, marsänt boxer, min, miraclebox, och, plugin, problem, sig, signal, skall, till, tuner
    • Svar: 5
    • Visningar: 11 953
    Senaste inlägg: 2016-09-24 15:51
    av Spannari  Gå till det senaste inlägget
  4. dela Boxer på eget lan?

    Startad av Magneman, 2015-07-16 12:21
    2 Sidor
    1 2
    alla, boxer, boxerkort, ca-modul, det, direkt, ett, finns, från, går, har, hej, idag, kan, kanaler, kanalerna, kortet, lan, mellan, modul, och, samt, till, vill, wavefield, wifi
    • Svar: 11
    • Visningar: 54 882
    Senaste inlägg: 2016-08-15 12:38
    av _age_  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Boxer

  5. Viasat stänger ned flera kanaler?

    Startad av SLK320, 2016-08-04 14:53
    boxer, det, fel, flera, frekvens, hd-kanaler, http, händer, inget, inte, kanaler, komma, med, net, nya, någon, något, och, som, stänger, till, tv6, upp, vad, viasat
    • Svar: 4
    • Visningar: 11 168
    Senaste inlägg: 2016-08-04 19:19
    av OA  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Viasat

  6. ersättning till egenbyggd lösning?

    Startad av fredriksk, 2016-07-09 10:06
    boxer, datorer, det, ett, fungerar, har, hej, ingen, inte, jag, kanaler, kodi, kort, kortet, med, mottagare, något, och, oscam, problem, server, skall, tappar, till, trött, tuners
    • Svar: 5
    • Visningar: 13 280
    Senaste inlägg: 2016-07-19 17:09
    av Leatherface  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Boxer

  7. Miracelbox Twin + c/T2

    Startad av juggeswe, 2016-06-23 15:50
    alla, andra, annan, att, bara, boxer, ci modul, det, dvb, eller, för, har, hej, inge, ingen, jag, kort, köra, med, modul, parabol, samt, som, tuner, twin
    • Svar: 4
    • Visningar: 6 227
    Senaste inlägg: 2016-06-29 14:46
    av juggeswe  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  8. Comhem köper Boxer

    Startad av jippe, 2016-06-08 08:37
    2016, artiklar, att, blir, boxe, boxer, boxers, comhem, comhems, det, fiber, finns, får, för, går, http, kommer, köpa, köper, lite, med, och, skall, till, över
    • Svar: 9
    • Visningar: 14 425
    Senaste inlägg: 2016-06-11 18:02
    av DennisOlof  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Boxer

  9. Vilken CI+ modul till Boxer

    Startad av micklarn, 2016-06-08 22:09
    boxen, boxer, ci+, duo, fail, funkar, för, har, hit, hittar, info, inte, jag, man, modul, module, modulen, och, smit, som, status, tar, till, vilken, vti, vu+, vu+ duo, vu+ duo2
    • Svar: 2
    • Visningar: 8 168
    Senaste inlägg: 2016-06-09 18:21
    av Freelock  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  10. Epg

    Startad av ricki, 2016-06-08 19:20
    boxer, epg, kanaler, vilka
    • Svar: 0
    • Visningar: 18 591
    Senaste inlägg: 2016-06-08 19:20
    av ricki  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Boxer

  11. [LÖST] SmartWii och Boxer Smartbox (Sagemcom DTIW77)

    Startad av bifurkation, 2016-05-11 21:47
    att, behöver, bild, box, boxen, boxer, den, eller, ett, från, fungerar, har, hej, inte, kanaler, klientkort, kort, kortet, med, någon, när, och, programkort, säger, utan
    • Svar: 8
    • Visningar: 14 757
    Senaste inlägg: 2016-05-17 09:23
    av bifurkation  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Boxer

  12. Suddig bild på kanal5

    Startad av jippe, 2016-04-28 10:23
    att, bild, bilden, boxer, det, dålig, eller, för, går, har, inge, ingen, inte, jag, kanal, med, men, mot, mottagare, och, samma, som, upplösning, viasat
    • Svar: 5
    • Visningar: 8 477
    Senaste inlägg: 2016-04-28 14:10
    av matkoh  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Viasat

  13. OpenATV 5.3 - USB-tuner

    Startad av Stickan, 2016-04-23 07:37
    annan, använda, boxen, boxer, den, det, duo, funkar, för, har, hit, hjälp, inte, jag, kör, med, min, måste, rätt, som, till, tips, tuner, uppdatering, usb
    • Svar: 2
    • Visningar: 7 210
    Senaste inlägg: 2016-04-23 11:38
    av Stickan  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  14. Boxer TV-Module CI+ från Neotion

    Startad av Freelock, 2016-04-17 11:02
    alla, att, boxer, ci+, comhem, den, det, dm800, dm8000, efter, eller, från, fungerar, hej, kan, med, min, module, mycket, och, set, sig, som, till, uppdateras
    • Svar: 6
    • Visningar: 11 731
    Senaste inlägg: 2016-04-19 19:17
    av jo1  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Boxer

    • Svar: 3
    • Visningar: 10 044
    Senaste inlägg: 2016-04-17 18:05
    av juppe  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Boxer

  15. DM7020HD och CI+ CAM

    Startad av Stickan, 2016-03-31 11:25
    använda, att, boxer, cam, ci+, comhem, den, det, dm7020hd, dm7080hd, finns, full, fullt, fungera, har, hit, http, inte, lite, med, modul, någon, och, tuner
    • Svar: 2
    • Visningar: 6 676
    Senaste inlägg: 2016-03-31 15:17
    av Leatherface  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  16. VU+Duo2 med Blackhole 3.0.1 = inga kanaler

    Startad av Mangler, 2015-12-29 17:44
    2 Sidor
    1 2
    2016, abonnemang, alla, bara, blackhole, blir, boxer, det, duo, gratis, image, inga, inte, jag, kanale, kanaler, kanalerna, kör, längre, med, men, mina, när, skulle, som, usb, vti, vu+ duo
    • Svar: 17
    • Visningar: 25 754
    Senaste inlägg: 2016-03-14 16:51
    av mickeez  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Boxer

  17. Stabil setup med TBS5881 kort

    Startad av bifurkation, 2016-03-08 09:48
    boxer, cam, dator, datorn, det, efter, eller, ett, från, fungerande, får, för, har, hej, hur, inte, kanaler, kort, kortet, linux, med, och, smartwi, till, varken
    • Svar: 2
    • Visningar: 16 881
    Senaste inlägg: 2016-03-09 10:17
    av bifurkation  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Hårdvara

  18. Trippeltuner i DM7080 alt DM8000

    Startad av Stickan, 2016-02-26 13:35
    använda, att, behöver, boxer, comhem, den, det, dm800, dm8000, dvb, eller, för, har, hjälp, hur, igen, jag, med, men, min, måste, och, som, tänkte, välja
    • Svar: 5
    • Visningar: 7 197
    Senaste inlägg: 2016-03-01 17:26
    av Stickan  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

    • Svar: 11
    • Visningar: 17 009
    Senaste inlägg: 2016-02-23 17:37
    av kaptenmorgan  Gå till det senaste inlägget
  19. SmartWi funkar ej i Humax BXR-HD+2

    Startad av cipro, 2016-01-30 11:57
    2 Sidor
    1 2
    blockera, boxen, boxer, cardsplitter, det, eller, ett, finns, funkar, får, för, har, humax, humax bxr-hd+2, inställning, jag, kortet, köpa, med, problem, smartwi, som, stället, till, uppdaterat, uppdatering
    • Svar: 18
    • Visningar: 37 635
    Senaste inlägg: 2016-02-08 20:04
    av Robbie  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Boxer

    • Svar: 3
    • Visningar: 6 650
    Senaste inlägg: 2016-02-04 18:14
    av atomized  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  20. Investigation Discovery parad?

    Startad av jippe, 2016-02-03 20:25
    boxer, det, dm800, dm8000, dvb, eller, ett, fel, får, för, har, ingen, inte, jag, kortet, min, modul, mot, mottagare, och, oscam, pairing, server, som, trots
    • Svar: 2
    • Visningar: 11 541
    Senaste inlägg: 2016-02-03 21:44
    av _com_bort_  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Boxer

  21. Ändra hostname

    Startad av amigo-71, 2016-01-26 16:29
    att, boxer, det, eller, enigma, enigma1, enigma2, file, fungera, funkar, får, för, gäller, hej, inte, jag, med, men, mig, någon, och, router, routern, som, var
    • Svar: 3
    • Visningar: 14 819
    Senaste inlägg: 2016-01-26 17:05
    av atomized  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

Resultat 26 till 50 av 434
Sidan 2 av 18 1 2 3 4 5
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss