Sök:

Tagg: skin

Sidan 2 av 2 1 2

Sök: Sökningen tog 0.00 sekunder.

  1. Kursiv undertext blå

    Startad av micklarn, 2013-02-17 19:08
    blir, blå, den, det, dm800se, fil, gul, har, hej, inge, ingen, inte, man, med, meny, openpli, original, pli, samma, skin, som, subs, textning, undertext, vilken, xml
    • Svar: 6
    • Visningar: 12 689
    Senaste inlägg: 2013-02-19 11:26
    av crille44  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  2. 800hd se plugins

    Startad av Bam, 2013-02-10 12:51
    • Svar: 16
    • Visningar: 10 822
    Senaste inlägg: 2013-02-12 21:45
    av lonn2se  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  3. Går det att låsa DB helt ?

    Startad av Hary_, 2012-10-28 18:25
    • Svar: 16
    • Visningar: 11 529
    Senaste inlägg: 2012-11-09 15:49
    av crille44  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

    • Svar: 1
    • Visningar: 7 139
    Senaste inlägg: 2012-10-11 16:24
    av crille44  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

    • Svar: 1
    • Visningar: 8 620
    Senaste inlägg: 2012-10-11 15:52
    av Rolv  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  4. Skins till newnigma2

    Startad av alsopranos, 2012-09-18 20:50
    dm800hd, dm800hd se, finns, för, hit, hittar, installer, inte, jag, kan, lt6, mgcamd, min, ner, newnigma, newnigma2, och, skin, skins, som, tar, till, var
    • Svar: 2
    • Visningar: 6 702
    Senaste inlägg: 2012-09-21 01:46
    av alsopranos  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  5. Hur man installerar skin på en dm800se?

    Startad av Ibrahim, 2012-08-13 17:31
    den, dm800se, filer, finns, får, har, hej, http, hur, image, inte, jag, kör, ladda, länk, man, med, men, ner, och, openpli, pli, plugin, plugins, skin
    • Svar: 8
    • Visningar: 12 871
    Senaste inlägg: 2012-08-13 21:57
    av Ibrahim  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

    • Svar: 3
    • Visningar: 14 621
    Senaste inlägg: 2012-07-14 10:35
    av crille44  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  6. Jag behöver Hd glass skin

    Startad av Ibrahim, 2012-06-20 13:47
    84b, behöver, bootloader, boxe, det, dm800se, ferrari, för, har, hej, http, igen, inte, jag, kanaler, köra, ladda, med, måste, openpl, openpli, pli, sig, skin, startar, till, vilka
    • Svar: 12
    • Visningar: 9 592
    Senaste inlägg: 2012-06-20 16:14
    av Ibrahim  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  7. Snyggaste Skin?

    Startad av johansjostrand, 2011-03-02 10:58
    borde, box, boxe, bäst, börja, den, det, dm500, dm500-t, dm800hd, dm800hd se, funkar, för, gemini, gp3, hit, hittar, icvs, image, inte, men, meny, och, openpli, picon, pli, skin, skins, snyggaste, tar, till, tips
    • Svar: 19
    • Visningar: 14 989
    Senaste inlägg: 2012-01-16 15:52
    av hedztrem  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  8. Mediaportal 1.2.0 Beta

    Startad av rolrn, 2011-05-01 18:19
    att, bara, den, disk, dvb-t, dvbviewer, forum, funkar, hit, hittar, inga, inte, jag, kanaler, kort, live, med, mediaportal, rätt, skin, skulle, som, tips, verkligen, version, vid
    • Svar: 8
    • Visningar: 7 478
    Senaste inlägg: 2011-11-09 15:50
    av rolrn  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    HTPC

  9. OPKG Update...?

    Startad av Tattisator, 2011-10-30 11:53
    boxe, det, dm800hd, dm800hd se, enigma, enigma2, error, forum, found, gör, hej, http, hur, jag, klienter, ladda, massa, med, ner, net, not found, och, openpli, pli, plugin, server, skin, skins, som, text, update
    • Svar: 15
    • Visningar: 10 340
    Senaste inlägg: 2011-10-31 15:04
    av cyborgpunte  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  10. Hjälp om skins

    Startad av tonysat99, 2011-09-21 16:04
    7025, att, bara, den, det, efter, eller, ett, fungera, hej, hjälp, image, jag, kommer, konstig, lite, lägga, med, men, måste, olika, sig, skin, skins, som, välja
    • Svar: 2
    • Visningar: 4 981
    Senaste inlägg: 2011-09-21 18:10
    av tonysat99  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  11. Vilken skin använder jag?

    Startad av BlondinBella, 2011-09-18 22:37
    enigma, enigma2, ett, finns, fler, flera, har, hur, jag, man, och, skin, vilken
    • Svar: 2
    • Visningar: 5 008
    Senaste inlägg: 2011-09-19 17:00
    av bpl  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  12. Röd undertext - vilken mapp...

    Startad av BlondinBella, 2011-09-17 20:49
    allt, att, boxe, det, enigma, enigma2, file, för, har, hej, inte, jag, kanaler, kommer, lägga, man, med, men, och, open pli, röd, share, skin, undertext, user, vilken, xml
    • Svar: 3
    • Visningar: 5 481
    Senaste inlägg: 2011-09-17 21:19
    av nicolito  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

    • Svar: 5
    • Visningar: 9 181
    Senaste inlägg: 2011-09-03 11:09
    av bpl  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  13. Hur kan man fixa röd undertexter på DM800HD SE?

    Startad av ibo, 2011-08-27 21:11
    att, bra, byta, comhit, det, dm800hd, dm800hd se, eller, fixa, färg, för, har, http, hur, kan, kanaler, man, net, newnigma, newnigma2, röd, skin, till, undertext, undertexter, ändra
    • Svar: 3
    • Visningar: 7 958
    Senaste inlägg: 2011-08-31 12:04
    av ibo  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  14. Hur man raderar logo eller skin på dm800hd se?

    Startad av ibo, 2011-08-26 19:13
    bort, det, dm600, dm600s, dm800hd, dm800hd se, eller, enigma, enigma2, från, för, gör, hej, hur, kan, ladda, man, newnigma, newnigma2, något, och, share, skin, som, tar, version
    • Svar: 3
    • Visningar: 21 135
    Senaste inlägg: 2011-08-27 08:09
    av bpl  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  15. Hjälp mig hitta rätt skin

    Startad av j_runbert, 2011-04-26 20:13
    boxe, hitta, hjälp, kanallista, meny, mig, rätt, skin
    • Svar: 0
    • Visningar: 3 902
    Senaste inlägg: 2011-04-26 20:13
    av j_runbert  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  16. DM800 bootar ej efter Skin byte

    Startad av nachochips81, 2011-03-08 19:37
    bootar, boxe, byte, dm800, efter, skin, spara, tvn
    • Svar: 2
    • Visningar: 4 691
    Senaste inlägg: 2011-03-08 20:26
    av nachochips81  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

Resultat 26 till 45 av 45
Sidan 2 av 2 1 2
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss