Sök:

Tagg: cccam

Sidan 4 av 18 1 2 3 4 5 6 7

Sök: Sökningen tog 0.01 sekunder; genererades för 19 minut(er) sedan.

  1. Vad tycker ni om detta?

    Startad av Ibrahim, 2014-11-15 08:11
    800hd, abonnemang, cccam, det, dreambox, eller, ett, fortfarande, får, har, http, hur, inte, jag, kortdelning, kortet, man, mig, och, sky, som, till, vad, vågar
    • Svar: 3
    • Visningar: 5 665
    Senaste inlägg: 2014-11-15 09:01
    av Schwede30  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  2. [LÖST] CD svart i rutan på alla kanaler

    Startad av pl1sk3n, 2014-11-08 10:45
    alla, boxen, bytt, cccam, den, det, eller, enbart, entitlements, fel, funkar, för, har, hur, ingen, intern, jag, kanaler, kortet, med, oscam, problem, rutan, server, svart, vid
    • Svar: 8
    • Visningar: 11 988
    Senaste inlägg: 2014-11-09 12:57
    av pl1sk3n  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  3. softcam hjälp

    Startad av opelhenke, 2014-10-26 09:53
    bra, cam, cams, cccam, den, det, eller, finns, får, för, förklara, gemini, guider, har, hej, hjälp, hur, image, inte, lite, med, och, softcam, som, till
    • Svar: 1
    • Visningar: 5 554
    Senaste inlägg: 2014-10-27 00:11
    av MrPotatoHead  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  4. Solo2 och Smartwi Lite

    Startad av Elakaarne, 2014-10-20 18:41
    behöver, cccam, det, fryser, från, går, hjälp, inga, inställningar, jag, kortet, lite, med, min, något, och, olika, openpli, problem, samma, smartwi, solo, som, utan, vad
    • Svar: 0
    • Visningar: 4 817
    Senaste inlägg: 2014-10-20 18:41
    av Elakaarne  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

    • Svar: 17
    • Visningar: 20 830
    Senaste inlägg: 2014-10-16 21:43
    av FirreA  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  5. openbox z5

    Startad av jwradhe, 2014-09-02 19:59
    • Svar: 16
    • Visningar: 17 244
    Senaste inlägg: 2014-10-06 22:06
    av viairdeto  Gå till det senaste inlägget
  6. Kjøpe brukt tuner med abb

    Startad av hevn, 2014-10-06 17:20
    boxe, cas, cccam, clone, clone+, det, gigablue, har, linux, med, nytt, softcam, som, tuner, vil
    • Svar: 0
    • Visningar: 4 485
    Senaste inlägg: 2014-10-06 17:20
    av hevn  Gå till det senaste inlägget
  7. Byta pw på DM800 klon

    Startad av Zoorg, 2014-09-25 13:57
    att, byta, cccam, cccam.cfg, den, det, dm800, dm800hd, flasha, fortfarande, fungerar, får, för, guide, har, hit, hittar, inte, jag, klon, lösen, med, password, server, utan
    • Svar: 6
    • Visningar: 13 118
    Senaste inlägg: 2014-09-27 09:43
    av ArneW  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  8. Image som klara av 2 softcamds..

    Startad av kavvis, 2014-09-13 09:35
    att, blackhole, cccam, det, dm500hd, dubbla softcamds, image, inge, ingen, inte, kan, köra, man, men, mgcamd, mg_cfg, och, olika, samt, sig, skall, som, tips, vill, vix, välja
    • Svar: 8
    • Visningar: 7 069
    Senaste inlägg: 2014-09-15 18:27
    av atomized  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  9. android boxar?

    Startad av Biasse, 2013-12-02 11:18
    3121, android, att, boxar, cccam, cmore, det, dvb, erfarenhet, finns, flash, går, har, http, info, iso, jag, kanaler, klarar, kompilera, lite, med, mkv, nån, och, som, spela, streama
    • Svar: 46
    • Visningar: 45 829
    Senaste inlägg: 2014-09-06 16:38
    av Rags32  Gå till det senaste inlägget
  10. Värt att köpa en DM800 HD?

    Startad av prefor, 2014-09-06 13:06
    800, boxen, cccam, det, dm800, dm800 hd, dreambox, dreambox 800, ett, forum, funkar, har, hur, inge, ingen, jag, kanaler, köpa, lite, med, något, och, parabol, program, som, vad, vilka
    • Svar: 1
    • Visningar: 5 211
    Senaste inlägg: 2014-09-06 13:38
    av atomized  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  11. Snr 25% - agc 31%

    Startad av Sputnik, 2014-08-19 22:30
    beställa, box, boxen, bra, cccam, den, det, dreambox, eller, epg, forum, från, fungerar, får, för, försvinner, inga, installera, inte, jag, kanaler, med, och, problem, teve, till, viasat
    • Svar: 6
    • Visningar: 5 596
    Senaste inlägg: 2014-08-19 23:30
    av Rags32  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  12. E detta nåt att ha? VU Solo PRO

    Startad av marko1999, 2014-08-17 14:03
    att, cccam, den, det, fel, finns, funderingar, funkar, för, har, http, ibland, inte, kan, kolla, köpa, man, med, mgcamd, newcamd, och, pro, solo, till, vu solo
    • Svar: 13
    • Visningar: 19 964
    Senaste inlägg: 2014-08-18 13:18
    av Ibrahim  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  13. cam??

    Startad av kimber, 2014-08-15 13:32
    annan, box, bäst, cam, cccam, det, eller, för, hej, hit, hittar, hur, inge, inget, jag, lite, med, mot, nybörjare, och, oscam, samma, server, som, vilka
    • Svar: 3
    • Visningar: 4 151
    Senaste inlägg: 2014-08-15 15:09
    av kimber  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  14. [LÖST] DM 7020HD med Viasatkort

    Startad av Vurpa, 2013-08-18 09:47
    bild, boxen, cardsharing, cccam, den, det, dreambox, dvb, eller, epg, forum, får, går, hej, inte, jag, kanaler, kort, kortläsare, ljud, med, newcs, och, openpli, openpli 4, oscam, till, uppdaterat
    • Svar: 7
    • Visningar: 11 659
    Senaste inlägg: 2014-07-30 14:27
    av Vurpa  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  15. VU+ Solo Softcam / Läsa kort problem

    Startad av ricryd, 2014-07-19 10:52
    100, bild, canaldigital, cardserver, cccam, den, det, dreambox, funkar, får, för, hjälp, kort, linux, med, newcamd, och, oscam, problem, reader, smartwi, softcam, testar, till, vu+ solo
    • Svar: 8
    • Visningar: 9 210
    Senaste inlägg: 2014-07-22 08:04
    av Freelock  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  16. [LÖST] Min DM600 får ej kontakt med min DM800

    Startad av segerx, 2014-07-16 20:31
    100, boxen, canal, cardsharing, cccam, connection, dm600, dm800, emm, entitlements, fel, funkar, får, för, intern, jag, kort, med, mgcamd, newcamd, nybörjare, och, open, oscam, problem, server, uppdaterat
    • Svar: 44
    • Visningar: 60 857
    Senaste inlägg: 2014-07-20 20:22
    av segerx  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

    • Svar: 3
    • Visningar: 4 599
    Senaste inlägg: 2014-07-16 09:12
    av ljudnisse  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  17. [LÖST] Bl.a. Animal planet hd och history Chanel hd

    Startad av jahaja, 2014-07-12 19:33
    animal planet hd, bara, canal, cccam, cd kort, det, eller, från, får, för, inte, jag, kanaler, kör, linux, med, newcs, och, rätt, server, slut, som, till, upp, vu+
    • Svar: 4
    • Visningar: 7 770
    Senaste inlägg: 2014-07-12 20:17
    av jahaja  Gå till det senaste inlägget
    • Svar: 21
    • Visningar: 21 289
    Senaste inlägg: 2014-06-27 17:39
    av nicolito  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

    • Svar: 2
    • Visningar: 5 000
    Senaste inlägg: 2014-06-07 04:32
    av matkoh  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  18. Dm7020HDv2 CCcamm

    Startad av J-zon, 2014-06-05 21:13
    alla, behöver, cccam, det, funkar, har, hej, igång, image, inställning, med, min, newnigma, newnigma2, någon, som
    • Svar: 0
    • Visningar: 3 672
    Senaste inlägg: 2014-06-05 21:13
    av J-zon  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  19. Problem med tuners

    Startad av Pavel, 2014-04-19 11:09
    annan, box, boxen, bra, cccam, den, det, duo, enbart, fel, flytta, fungerar, får, har, ingen, inte, jag, kanaler, med, parabol, problem, skall, softcam, till, tuner, vu+ duo
    • Svar: 1
    • Visningar: 4 595
    Senaste inlägg: 2014-05-28 18:57
    av Pavel  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

    • Svar: 4
    • Visningar: 24 408
    Senaste inlägg: 2014-05-06 10:35
    av Timtastic  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  20. Vu+ Uno HD

    Startad av lillen83, 2014-05-05 11:38
    behöver, box, cables, cccam, comhem, den, dm800hd, finns, frekvens, funkar, har, hej, inge, ingen, jag, kabel, kör, med, och, problem., samt, som, text, till, tuner, vu uno cccam image comhem, xml
    • Svar: 1
    • Visningar: 6 682
    Senaste inlägg: 2014-05-05 13:53
    av atomized  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

Resultat 76 till 100 av 445
Sidan 4 av 18 1 2 3 4 5 6 7
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss