Sök:

Tagg: card

Sidan 5 av 6 FörstaFörsta 2 3 4 5 6

Sök: Sökningen tog 0.00 sekunder.

  1. Kanaler Funkar, Webb = 0 kort

    Startad av Hassaninho, 2011-09-25 13:15
    caid, card, cccam, det, eller, funkar, har, hej, hur, inte, jag, kanaler, kanalerna, kort, loggar, längre, min, nummer, när, och, samt, server, som, till
    • Svar: 0
    • Visningar: 6 376
    Senaste inlägg: 2011-09-25 13:15
    av Hassaninho  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  2. Canal Digital och OScam

    Startad av radical2005, 2011-09-14 22:13
    2 Sidor
    1 2
    100, bild, boxe, boxen, canal, card, cccam, connection, det, digital, dm500hd, felsök, från, fungerar, funkar inte, får, för, hej, inte, jag, kort, local cards, med, newcamd, not found, och, open, oscam, oscam.conf, problem, till
    • Svar: 10
    • Visningar: 16 600
    Senaste inlägg: 2011-09-15 23:45
    av radical2005  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  3. [LÖST] Drambox med ferrari sim

    Startad av HUGGE113, 2011-08-31 08:02
    bara, bootloader, bra, card, den, det, dm800hd, ferrari, funkar, för, har, http, jag, kloner, med, och, server, sim, till, vad, vilken
    • Svar: 5
    • Visningar: 5 708
    Senaste inlägg: 2011-09-12 16:08
    av amkoo  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  4. Problem med startscripten i DE2.0

    Startad av crash, 2011-08-02 10:01
    alla, boxe, camd, cams, card, det, dream, efter, elite, fryser, från, fungerar, gemini, går, http, installera, jag, kortserver, manuell, med, meny, och, olika, problem, samma, script, som, vad
    • Svar: 1
    • Visningar: 3 397
    Senaste inlägg: 2011-08-11 21:03
    av crash  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  5. DM800SE Kortläsar mod för SIM2.01 boxar

    Startad av forhike, 2011-08-02 18:47
    atr, bara, box, boxar, boxe, card, den, det, dm800se, från, fungerar, för, http, idag, kortläsare, läsaren, min, mod, newcs, node, någon, och, reader, reset, set, sim, skulle, tid, tänkte
    • Svar: 0
    • Visningar: 4 840
    Senaste inlägg: 2011-08-02 18:47
    av forhike  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  6. seconstage loader

    Startad av gobble, 2011-07-04 22:53
    bara, boxe, boxen, bra, card, det, error, ferrari, fungerar, hd kanaler, http, image, jag, kan, lägga, man, med, men, något, pli, problem, sim, sim1, som, till, update, vill, vill ha
    • Svar: 4
    • Visningar: 4 968
    Senaste inlägg: 2011-07-05 21:45
    av gobble  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  7. triax dvb65s

    Startad av anders501, 2003-02-04 16:52
    att, card, conax, den, det, dvb, ett, filer, funcard, för, guldkort, går, har, http, igång, inbyggd, info, inte, jag, med, modul, måste, utan, vad, viasat, vilka
    • Svar: 2
    • Visningar: 4 857
    Senaste inlägg: 2003-03-26 12:09
    av _age_  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Övrigt

  8. COMAX AU KORT

    Startad av wiggen-cx, 2003-02-05 13:55
    att, card, det, ett, funcard, fungera, fungerande, funkar, har, jag, kort, när, remote, till
    • Svar: 1
    • Visningar: 3 884
    Senaste inlägg: 2003-02-06 10:05
    av lynott  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Viasat

  9. Nokia 9311s Modul

    Startad av bengha84, 2003-02-03 17:19
    bild, bilden, canal, canal digital, card, digital, funkar, funkar inte, får, försvinner, har, hela, inte, jag, kanaler, men, modul, ner, nokia, nån, och, sen, som, tiden, till, viasats
    • Svar: 2
    • Visningar: 4 275
    Senaste inlägg: 2003-02-05 10:56
    av Johan  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Viasat

  10. Problem med Galaxy gold card

    Startad av Campino, 2003-02-03 20:24
    att, boxer, card, den, det, ett, filer, fungera, funkar, har, inte, jag, kanal, kod, kommer, kortet, med, men, och, problem, rutan, som
    • Svar: 0
    • Visningar: 4 565
    Senaste inlägg: 2003-02-03 20:24
    av Campino  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Boxer

  11. [LÖST] Kan inte sätta mellenium brännare i phoenix läge?

    Startad av tech, 2003-01-29 22:09
    alla, att, blir, card, den, det, funkar, funkar inte, för, går, har, inte, jag, kan, kolla, köp, man, min, någon, phoenix, portar, set, smart, smartmouse, tack, till, time, varje
    • Svar: 5
    • Visningar: 6 594
    Senaste inlägg: 2003-01-31 23:13
    av Johan  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Com Hem

  12. [LÖST] MKextrakt funkar inte...

    Startad av Mr ramme, 2003-01-31 20:15
    card, den, det, error, funkar, funkar inte, har, hjälp, inte, jag, när, phoenix
    • Svar: 0
    • Visningar: 4 624
    Senaste inlägg: 2003-01-31 20:15
    av Mr ramme  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Com Hem

  13. greencard?

    Startad av pastorn, 2003-01-30 16:48
    att, bra, card, det, ett, för, går, jag, med, nån, som, vad
    • Svar: 1
    • Visningar: 3 524
    Senaste inlägg: 2003-01-31 10:21
    av naffats  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Boxer

  14. Sagem viasat

    Startad av zakk73, 2003-01-29 11:52
    använda, box, card, digital, funcard, för, har, jag, kort, man, med, parabol, sagem, vad, viasat
    • Svar: 0
    • Visningar: 3 179
    Senaste inlägg: 2003-01-29 11:52
    av zakk73  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Övrigt

  15. conaxkort?

    Startad av frjo78, 2003-01-28 19:43
    andra, att, blir, card, conax, den, det, eller, ett, fast, funcard, får, guldkort, går, http, inte, kan, komma, kommer, kort, man, med, min, net, när, och, till
    • Svar: 3
    • Visningar: 8 083
    Senaste inlägg: 2003-01-28 20:00
    av Jabbata  Gå till det senaste inlägget
  16. [LÖST] Comhem problem

    Startad av mickem, 2002-12-21 10:22
    box, boxar, boxe, boxen, card, comhem, comhems, den, det, digital, ett, inte, konstigt, kortet, läsaren, med, min, nya, och, phoenix, problem, samma, samt, sen, som, till
    • Svar: 3
    • Visningar: 4 696
    Senaste inlägg: 2002-12-21 12:56
    av mickem  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Com Hem

  17. Sagem???

    Startad av Ponza85, 2002-12-17 16:04
    att, box, card, comhem, det, eller, ett, file, filer, funcard, för, har, http, jag, sagem, som, vad
    • Svar: 1
    • Visningar: 4 445
    Senaste inlägg: 2002-12-17 16:24
    av Jabbata  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Boxer

  18. Märkligt problem!

    Startad av Fred, 2002-12-16 16:44
    box, card, det, eller, finns, försvann, har, humax, igen, jag, kör, man, med, modul, module, modulen, märkligt, nokia, när, och, problem, till, vad, viaccess, viasat
    • Svar: 0
    • Visningar: 6 726
    Senaste inlägg: 2002-12-16 16:44
    av Fred  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Viasat

  19. [LÖST] Vad är dreamcrypt?

    Startad av Steffe, 2002-12-15 11:53
    7000, card, den, det, dreambox, för, har, klarar, kort, nya, någon, smartcard, som, vad
    • Svar: 0
    • Visningar: 4 005
    Senaste inlägg: 2002-12-15 11:53
    av Steffe  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Övrigt

  20. nybörjare

    Startad av bjalex, 2002-12-12 11:35
    att, bränna, card, det, efter, ett, fliken, funcard, för, första, går, har, hur, inte, jag, kan, kolla, köp, man, med, men, mig, nybörjare, och, set, till
    • Svar: 8
    • Visningar: 7 218
    Senaste inlägg: 2002-12-15 08:26
    av bjalex  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Övrigt

  21. [LÖST] Majorknas med Viasat

    Startad av joafe, 2002-12-12 14:58
    card, eller, ett, filer, finns, funcard, för, går, har, inte, koder, koderna, kort, kortet, lägga, med, men, och, remote, skall, till, vad, viasat, vilken, välja
    • Svar: 2
    • Visningar: 3 548
    Senaste inlägg: 2002-12-13 12:58
    av joafe  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Viasat

  22. [LÖST] Boxer

    Startad av gregg, 2002-12-12 22:13
    bara, bilden, boxe, boxer, card, det, efter, eller, ett, funcard, försvann, helt, inge, ingen, jag, med, mot, någon, och, problem, sagem, som, säger, tag, till, vad
    • Svar: 1
    • Visningar: 4 483
    Senaste inlägg: 2002-12-12 22:28
    av LillTroll  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Boxer

  23. Originalkort??

    Startad av Janne, 2002-12-12 19:41
    2 Sidor
    1 2
    använda, att, card, comhem, comhit, det, ett, filer, för, guide, http, inge, inget, inte, jag, kan, kortet, man, med, när, och, serial, som, vad, vill
    • Svar: 11
    • Visningar: 6 881
    Senaste inlägg: 2002-12-12 21:39
    av Johan  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Com Hem

  24. Var kan jag köpa Multiprogrammerare 3,5?

    Startad av Mindraid, 2002-12-11 15:58
    adteknik, att, card, det, direkt, finns, fler, från, för, går, har, ifrån, inte, jag, kan, köp, köpa, lite, man, min, multiprogrammerare, mycket, pengar, smartcard, trött, var
    • Svar: 5
    • Visningar: 8 185
    Senaste inlägg: 2002-12-12 08:23
    av LillTroll  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Övrigt

  25. Nokia 212T - Piratkort funkar inte, förslag på lösning?

    Startad av Merlin, 2002-12-09 20:53
    3 Sidor
    1 2 3
    alla kanaler, andra, att, boxe, boxer, card, conax, det, finns, funkar, funkar inte, för, har, hej, hänger sig, ingen, jag, kort, köper, ladda, med, meny, min, ner, nokia, och, problem, programvara, samma, seca, sen, som, säger, vissa
    • Svar: 24
    • Visningar: 44 262
    Senaste inlägg: 2002-12-12 00:15
    av nicke72  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Boxer

Resultat 101 till 125 av 144
Sidan 5 av 6 FörstaFörsta 2 3 4 5 6
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss