Sök:

Tagg: installera

Sidan 5 av 19 FörstaFörsta 2 3 4 5 6 7 8

Sök: Sökningen tog 0.01 sekunder; genererades för 8 minut(er) sedan.

  1. [LÖST] BOXER byte från newcs till oscam + tvheadend. Behöver hjälp jag med

    Startad av fredriksk, 2015-10-15 19:05
    2 Sidor
    1 2
    100, 500, behöver, boxer, bra, cmore, det, eller, från, hej, hjälp, installera, inte, jag, kanaler, kodi, med, newcamd, newcs, och, oscam, phoenix, rutan, serial, starta, till, trots, uppdaterat
    • Svar: 14
    • Visningar: 29 566
    Senaste inlägg: 2015-10-17 14:46
    av jo1  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Boxer

  2. Miaclebox Premium Hybrid - Softcam ?

    Startad av Zoorg, 2015-10-17 13:57
    alla, att, bara, cam, det, finns, installera, installerat, jag, med, original, panel, premium, programvara, softcam, till, välja
    • Svar: 0
    • Visningar: 7 300
    Senaste inlägg: 2015-10-17 13:57
    av Zoorg  Gå till det senaste inlägget
    • Svar: 5
    • Visningar: 14 923
    Senaste inlägg: 2015-10-04 15:53
    av slarver  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  3. OpenPLi 4.0-beta OE2 DM800HD pack patches

    Startad av segemyhr, 2014-09-04 16:04
    4.0, att, box, den, det, displayen, dm800hd, eller, error, går, gör, har, hur, installera, inte, jag, klon, med, men, någon, när, och, openpli, openpli 4, pli, update
    • Svar: 8
    • Visningar: 9 678
    Senaste inlägg: 2015-09-30 20:46
    av Leatherface  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  4. Hjälp att installera en TL -WN 725n

    Startad av Saikare, 2015-09-28 22:04
    att, boxen, den, det, dm800, enigma2, funkar, hjälp, hur, inge, ingen, installera, inte, jag, kan, ladda, med, menyn, ner, någon, nätverk, plugin, som, usb
    • Svar: 2
    • Visningar: 5 709
    Senaste inlägg: 2015-09-30 14:49
    av anwi  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  5. [LÖST] Problem med hdd

    Startad av milos, 2015-09-15 14:09
    alla, black, boxe, boxen, extern, fstab, fungerar, funkar, försvinner, har, hdd, igen, inspelningar, installera, installerat, jag, med, men, måste, ner, nybörjare, och, problem, startar, vu+zero
    • Svar: 4
    • Visningar: 8 325
    Senaste inlägg: 2015-09-16 12:21
    av milos  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  6. Canal digital med VU+ Zero

    Startad av naaliz, 2015-09-15 08:53
    black, box, canal, canal digital, cccam, digital, digitals, får, för, har, hjälp, inge, inget, installera, jag, kortet, lite, med, min, och, olika, openpli, oscam, svart, utan
    • Svar: 8
    • Visningar: 8 594
    Senaste inlägg: 2015-09-15 22:23
    av naaliz  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  7. [LÖST] Hjälp med 7020HDv2, Newnigma2 4.0.11 samt Mgcam!

    Startad av dahe, 2015-09-13 17:18
    bild, box, boxen, bra, cardserver, den, det, dm600, dm7020, fel, fungerar, får, för, gemini, hej, hjälp, installera, inte, jag, med, newcamd, nya, och, problem, till
    • Svar: 0
    • Visningar: 6 510
    Senaste inlägg: 2015-09-13 17:18
    av dahe  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  8. DM500 fixa webinterface ?

    Startad av Zoorg, 2015-09-09 17:36
    adress, att, boxe, det, dm500, finns, fixa, för, har, inget, installera, installerat, inte, jag, med, men, openpli, pli, skall, som, till, webinterface
    • Svar: 2
    • Visningar: 5 771
    Senaste inlägg: 2015-09-09 22:13
    av viairdeto  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  9. Open ATV

    Startad av Holger, 2015-09-06 12:54
    att, bra, den, det, dreambox, fast, funkar, har, hej, installera, installerat, inte, kommer, kör, med, men, min, något, när, och, open, radio, startar, till, upp
    • Svar: 6
    • Visningar: 9 252
    Senaste inlägg: 2015-09-07 12:08
    av patoalexis38  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  10. iOS + Airplayer + openpli 4 + dm800se clone?

    Startad av jomasat, 2015-07-21 20:20
    att, bara, boxen, bra, clone, det, dm800se, eller, enigma2, forum, fråga, från, funkar, installera, inte, ios, kort, lägga, med, nån, och, openpli, openpli 4, pli, plugin, problem, som, säger
    • Svar: 3
    • Visningar: 6 564
    Senaste inlägg: 2015-08-11 16:07
    av crutonic  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  11. ftp

    Startad av Bulten2, 2015-08-10 17:58
    500hd, box, boxe, boxen, det, dreambox, eller, ett, ftp, har, installera, installerat, jag, loggar, med, men, när, och, password, root, samma, som, upp, user, vad
    • Svar: 4
    • Visningar: 15 492
    Senaste inlägg: 2015-08-11 10:02
    av deas  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  12. Lägga in Picons i VU+ Ultimo

    Startad av putta, 2015-08-04 16:51
    alla, dator, datorn, den, det, efter, eller, ett, får, har, hur, installera, inte, jag, med, min, minnet, missar, något, nätverket, och, skall, till, usb, över
    • Svar: 1
    • Visningar: 5 945
    Senaste inlägg: 2015-08-05 11:31
    av putta  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  13. [LÖST] viasat

    Startad av martin1983, 2015-07-30 16:58
    box, boxer, den, det, duo, eller, funkar, gång, går, hjälp, hur, ifrån, installera, inte, jag, lite, med, nybörjare, nån, och, openpli, oscam, som, till, viasat, vu+ duo
    • Svar: 4
    • Visningar: 6 448
    Senaste inlägg: 2015-07-30 19:52
    av atomized  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  14. Plugin installeras inte

    Startad av eriklidman, 2013-11-04 20:11
    2 Sidor
    1 2
    alla, annan, auto, dator, det, dm500hd, efter, eller, fel, får, har, hej, hit, hittar, image, installation, installera, inte, kör, med, meny, något, plugin, plugins, som, tips
    • Svar: 19
    • Visningar: 24 951
    Senaste inlägg: 2015-07-28 07:54
    av deas  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  15. Blå Pannel sakas i DM500c med Gemini 4.7

    Startad av chaman, 2015-07-23 10:20
    blir, blå, bra, den, det, efter, fungerar, gemini, går, hjälp, hur, händer, igen, installera, jag, kan, kanaler, med, min, måste, nya, och, pan, samma, som
    • Svar: 2
    • Visningar: 5 900
    Senaste inlägg: 2015-07-23 13:15
    av Leatherface  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  16. Att ta eb backup och göra restore

    Startad av steffo1234, 2015-07-19 10:26
    alla, bra, det, får, för, går, hdd, hej, hur, inge, ingen, installation, installera, inte, jag, manuell, mgcam, min, och, open, skulle, solo, som, usb, utan
    • Svar: 0
    • Visningar: 17 574
    Senaste inlägg: 2015-07-19 10:26
    av steffo1234  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

    • Svar: 0
    • Visningar: 16 357
    Senaste inlägg: 2015-07-12 17:11
    av beda  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Slingbox

  17. VU+ Solo2 klon brickad?

    Startad av pepparkaka, 2015-07-03 08:47
    den, det, efter, erfarenhet, ett, fungera, gör, har, hej, igen, installera, inte, klon, med, och, openpli, pli, reboot, solo, som, svart, tips, trött, tänkte, utan
    • Svar: 2
    • Visningar: 6 506
    Senaste inlägg: 2015-07-03 15:02
    av Rolsten  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  18. Nybörjare, köra på eller avråda?

    Startad av neeko, 2015-06-21 19:10
    behöver, bra, cardsharing, den, det, duo, eller, frågor, från, fullt, funkar, får, har, ingen, installera, koder, köpa, med, nybörjare, och, parabol, server, till, viasat, vill ha, vu+ duo, vu+ duo2
    • Svar: 2
    • Visningar: 23 287
    Senaste inlägg: 2015-06-21 19:18
    av Schwede30  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  19. Miraclebox Premium Ultra - Nybörjare

    Startad av softballs, 2015-02-15 12:59
    boxen, comhem, den, det, har, hej, hjälp, installera, inte, kan, kanaler, massa, miraclebox, miraclebox premium, måste, net, nybörjare, något, och, open, skall, skulle, till, ultra, utan, vad
    • Svar: 5
    • Visningar: 13 556
    Senaste inlägg: 2015-06-18 19:55
    av Zoorg  Gå till det senaste inlägget
  20. Mediaplugin till 7020 HD v2

    Startad av viking39, 2015-06-11 20:34
    2 Sidor
    1 2
    7020, att, boxe, boxen, bra, det, dm7080hd, filmer, fungera, fungerande, för, har, installera, inte, kodi, ladda, men, något, och, plugin, problem, som, till, tips, upp, vad, vill
    • Svar: 10
    • Visningar: 15 603
    Senaste inlägg: 2015-06-12 23:33
    av Leatherface  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  21. finns inte mgcamd

    Startad av SnaBel@, 2015-05-29 09:30
    att, den, det, dm800se, finns, går, image, installera, inte, jag, kan, lägga, manuell, manuellt, med, men, mgcam, mgcamd, min, och, openpli, openpli 4, pli, plugin, som, tänkte
    • Svar: 5
    • Visningar: 10 168
    Senaste inlägg: 2015-05-30 08:38
    av Minime  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  22. DM800HD Klon - Installera hårddisk.

    Startad av Zoorg, 2015-05-17 09:13
    alla, dator, den, det, dm800hd, finns, får, för, försvinner, guide, hdd, hårddisk, inga, inget, installation, installera, inte, jag, klon, med, något, och, som, till, över
    • Svar: 1
    • Visningar: 14 693
    Senaste inlägg: 2015-05-19 16:41
    av Zoorg  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  23. Installera hårddisk på Dreambox

    Startad av Perdeburg, 2012-08-29 19:30
    800hd se, adress, boxen, bra, dator, datorn, den, det, dreambox, efter, ett, finns, flasha, får, för, har, hårddisk, image, installera, inte, linux, med, meny, och, sökvägar, till, ubuntu, vilken
    • Svar: 8
    • Visningar: 14 598
    Senaste inlägg: 2015-05-17 13:15
    av atomized  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

Resultat 101 till 125 av 467
Sidan 5 av 19 FörstaFörsta 2 3 4 5 6 7 8
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss