Sök:

Tagg: ubuntu

Sidan 5 av 7 FörstaFörsta 2 3 4 5 6 7

Sök: Sökningen tog 0.02 sekunder; genererades för 53 minut(er) sedan.

  1. Skydda trafiken från insyn

    Startad av nauleem, 2012-10-02 06:32
    2 Sidor
    1 2
    ansluta, box, boxe, csp, den, det, duo, finns, från, funkar, har, hjälp, installera, inte, jag, klient, lan, med, min, mobil, openpli, openvpn, sig, som, säkerhet, till, ubuntu, vpn, vu+ duo, över
    • Svar: 14
    • Visningar: 34 153
    Senaste inlägg: 2012-10-23 21:51
    av pojken  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Övrigt

  2. Artikel: USB AD-Teknikläsare alltid med samma device id

    Startad av eviln, 2011-01-14 12:22
    2 Sidor
    1 2
    /dev/ttyusb0, ad teknik, att, bara, blir, bra, debian, den, ett, fel, forum, fungerar, för, guide, hjälp, info, komma, linux, lite, med, mycket, nas, och, problem., serial, serienummer, sig, tips, ubuntu, udev
    • Svar: 19
    • Visningar: 32 504
    Senaste inlägg: 2012-09-26 22:17
    av jockelw  Gå till det senaste inlägget
    • Svar: 4
    • Visningar: 9 734
    Senaste inlägg: 2012-09-20 18:44
    av elpapo  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    HTPC

  3. Ubuntu, klona disk till mindre, görbart?

    Startad av jwradhe, 2012-09-11 16:35
    2 Sidor
    1 2
    börja, clone, den, eller, gör, har, hur, hårddisk, händer, idag, igen, inge, ingen, inställningar, jag, kopiera, köra, med, nån, och, samma, som, till, ubuntu, varför, vid
    • Svar: 12
    • Visningar: 22 878
    Senaste inlägg: 2012-09-12 15:31
    av jwradhe  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Linux

  4. tvheadend / win xbmc timshift = ok

    Startad av joxen, 2012-08-28 21:19
    det, för, har, jag, klienter, linux, man, min, mina, någon, när, och, server, som, till, time, tvheadend, ubuntu, upp, windows, xbmc
    • Svar: 0
    • Visningar: 6 660
    Senaste inlägg: 2012-08-28 21:19
    av joxen  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    HTPC

    • Svar: 2
    • Visningar: 4 895
    Senaste inlägg: 2012-08-13 13:15
    av nachochips81  Gå till det senaste inlägget
  5. installera newcs på dm800, hur?

    Startad av nachochips81, 2012-07-13 15:29
    800, behöver, comhem, det, dm800, dreambox, dreambox 800, dreamboxen, eller, finns, funkar, för, gemini, hur, installera, inte, jag, kortet, med, newcs, något, och, server, starta, ubuntu
    • Svar: 1
    • Visningar: 5 058
    Senaste inlägg: 2012-07-13 17:22
    av nicolito  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  6. Oscam

    Startad av TomTitt, 2012-07-04 21:37
    2st, alla, bra, det, från, får, förklara, hej, hit, hittar, hjälp, hur, inge, ingen, inte, jag, med, och, olika, oscam, reader, smargo, smartreader, som, ubuntu
    • Svar: 0
    • Visningar: 3 950
    Senaste inlägg: 2012-07-04 21:37
    av TomTitt  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  7. [LÖST] updatering av kortet MM,S

    Startad av ton12, 2012-06-19 09:50
    alla, att, bara, bra, build, det, frågor, fungerar, får, förklara, hur, kan, klienter, kortet, kör, lite, nån, när, oscam, server, servern, tar, tiden, till, ubuntu, varför
    • Svar: 4
    • Visningar: 5 738
    Senaste inlägg: 2012-06-19 12:49
    av ton12  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  8. [LÖST] Starta utan tangentbord med krypterad disk

    Startad av pepparkaka, 2012-06-16 13:20
    att, behöva, det, forum, för, har, hej, hur, inte, jag, kan, man, med, men, någon, och, server, servern, skulle, som, starta, startar, tangentbord, till, ubuntu, utan
    • Svar: 8
    • Visningar: 6 124
    Senaste inlägg: 2012-06-16 20:20
    av pepparkaka  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Linux

  9. [LÖST] kortläsare ad-teknik

    Startad av ton12, 2012-06-16 14:14
    ad-teknik, chip, den, får, för, gör, hej, hela, hur, inbyggd, kortläsare, kör, läsaren, man, med, mig, nån, och, port, problem, samma, teknik, tiden, ubuntu
    • Svar: 1
    • Visningar: 24 411
    Senaste inlägg: 2012-06-16 14:38
    av wildone  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    DGStation

  10. Väntläge på HP nw9440?

    Startad av pettan_69, 2012-04-07 09:50
    alla, dator, datorn, det, efter, flytta, från, fungerar, har, hej, http, inge, ingen, installation, logg, med, min, nw9440, och, som, till, ubuntu, vad, väntläge
    • Svar: 0
    • Visningar: 4 315
    Senaste inlägg: 2012-04-07 09:50
    av pettan_69  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Linux

  11. [LÖST] Tips på billig, liten & energisnål enhet enbart för linux med oscam server

    Startad av ghaster, 2012-01-18 14:12
    8 Sidor
    1 2 3 ... 8
    • Svar: 77
    • Visningar: 311 201
    Senaste inlägg: 2012-03-18 10:14
    av pixy  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Hårdvara

    • Svar: 2
    • Visningar: 5 816
    Senaste inlägg: 2012-03-01 13:34
    av karlm  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Linux

  12. [LÖST] 32 eller 64 bitars?

    Startad av spannande, 2012-02-28 13:57
    annat, att, behöver, det, eller, erfarenhet, ett, för, har, ingen, installera, inte, jag, köra, linux, med, någon, och, problem, server, smart, som, ubuntu, upp
    • Svar: 2
    • Visningar: 5 020
    Senaste inlägg: 2012-02-28 14:42
    av spannande  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Linux

  13. tvheadend no service

    Startad av snuppesno, 2011-12-28 19:38
    det, dvb, ett, fel, för, gör, har, hur, inte, kanaler, kort, kör, linux, man, med, mux, network, och, service, som, söka, tbs, thor, ubuntu, utan, vad
    • Svar: 6
    • Visningar: 14 482
    Senaste inlägg: 2012-02-23 21:48
    av wba  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    HTPC

    • Svar: 25
    • Visningar: 34 819
    Senaste inlägg: 2012-02-21 21:42
    av perahl1  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  14. Vilken linux box är mest andvädarvänlig

    Startad av stoffe19, 2012-01-25 22:04
    att, box, dreambox, eller, finns, forum, får, för, gör, http, inge, inte, linux, lite, man, med, nybörjare, och, olika, org, rätt, sig, som, tips, ubuntu, vilken
    • Svar: 7
    • Visningar: 7 476
    Senaste inlägg: 2012-01-26 01:57
    av atomized  Gå till det senaste inlägget
  15. Rikta parabolen med programvara för linux?

    Startad av Ahrimanes, 2012-01-12 15:56
    det, dvb, ett, för, har, hit, htpc, http, idag, installera, jag, kommer, kort, kör, linux, med, något, och, program, programvara, satfinder, signalstyrka, som, ubuntu, windows, xbmc
    • Svar: 3
    • Visningar: 20 321
    Senaste inlägg: 2012-01-12 19:40
    av Ahrimanes  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Övrigt

  16. CNN, Eurosport 2 mfl visas för "snabbt"

    Startad av jurbot, 2011-12-31 14:16
    acamd, adteknik, bra, det, ett, eurosport, fel, forum, funkar, för, har, hej, htpc, hur, jag, kanaler, kring, man, mediaportal, och, oscam, server, skulle, som, ubuntu, vissa
    • Svar: 6
    • Visningar: 6 724
    Senaste inlägg: 2012-01-02 16:40
    av Bogdan  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Com Hem

  17. Pausa program med VU+ Solo?

    Startad av MrStek, 2011-10-29 18:32
    att, boxe, bra, det, ett, finns, formatera, från, guide, gör, hdd, hur, kan, man, med, min, minne, någon, program, solo, som, till, timeshift, ubuntu, usb, vill, vu+, vu+ solo
    • Svar: 3
    • Visningar: 3 554
    Senaste inlägg: 2011-11-13 19:31
    av Storsnusaren  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  18. Klona linux server???

    Startad av CharlieX77, 2010-02-17 13:48
    3 Sidor
    1 2 3
    alla, byta, dator, datorn, debian, den, från, får, föra över, har, installation, jag, linux, lite, med, min, montera, och, server, som, spara, ssd, ssh, till, ubuntu, usb
    • Svar: 29
    • Visningar: 38 342
    Senaste inlägg: 2011-10-27 11:57
    av Plow  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Linux

  19. Boxer, dvblink, NewCS, ACamd, AD teknik phoenix, smartwi HJÄLP

    Startad av nisse666, 2011-10-17 20:38
    2 Sidor
    1 2
    /dev/ttyusb0, 500, ad teknik, boxer, boxer hd, ci modul, det, dvb-t2, dvblink, eller, funkar, får, hjälp, ingen, inte, jag, kanaler, klienter, kortet, med, mobil, newcamd, newcs, node, not found, och, original, phoenix, reader, reset, seca, server, sid, smartwii, till, ubuntu, utan, vissa
    • Svar: 14
    • Visningar: 20 597
    Senaste inlägg: 2011-10-19 21:02
    av rolrn  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    HTPC

  20. Omvandla transportström

    Startad av Schwede30, 2011-10-13 19:05
    att, dvd, eller, ett, fil, har, http, kan, kompatibel, nas, net, någon, något, program, som, spelare, sports, ström, till, ubuntu, upp
    • Svar: 1
    • Visningar: 6 048
    Senaste inlägg: 2011-10-13 21:20
    av rolrn  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Övrigt

  21. Nätverksfel Dm 600Pvr Hjälp!

    Startad av Rayden, 2011-10-07 12:08
    1.5, 600, 600pvr, box, boxe, boxen, bra, bytes, den, det, dhcp, ethernet, från, fungerar, galen, gemini, går, hittar, hjälp, inte, jag, med, mgcamd, newcs, nätverk, nätverksfel, och, problem, till, tips, tokig, ubuntu
    • Svar: 8
    • Visningar: 8 684
    Senaste inlägg: 2011-10-07 19:32
    av pettan_69  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

Resultat 101 till 125 av 160
Sidan 5 av 7 FörstaFörsta 2 3 4 5 6 7
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss