Sök:

Tagg: 4.0

Sidan 6 av 7 FörstaFörsta 3 4 5 6 7

Sök: Sökningen tog 0.00 sekunder.

  1. cmore live problem

    Startad av lape75, 2013-10-05 07:49
    100, 4.0, bara, bild, bra, cccam, cmore, cmore live, det, dm500hd, fungerar, får, för, jag, kortet, live, med, och, openpli, pli, problem, samt, server, svart, tips, vilken
    • Svar: 1
    • Visningar: 8 348
    Senaste inlägg: 2013-10-05 08:30
    av lape75  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  2. [LÖST] Ang: klockan drar sig open pli 4.0

    Startad av lus, 2013-10-02 19:49
    4.0, comhit, dm800hd, ett, gång, http, igen, jag, manuell, manuellt, med, min, måste, net, när, och, open, pli, rätt, script, server, sig, som, stop, till
    • Svar: 0
    • Visningar: 3 389
    Senaste inlägg: 2013-10-02 19:49
    av lus  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

    • Svar: 3
    • Visningar: 6 596
    Senaste inlägg: 2013-10-02 11:35
    av atomized  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  3. [LÖST] Behöver filer från openpli 3.0 eller 4.0

    Startad av Ibrahim, 2013-09-26 20:05
    4 Sidor
    1 2 3 ... 4
    4.0, alla, att, behöver, bort, det, dreambox, eller, filer, från, för, har, inte, jag, kan, mig, någon, openpli, openpli 3.0, packa, pli, rar, skulle, vill, vill ha
    • Svar: 36
    • Visningar: 32 319
    Senaste inlägg: 2013-10-01 19:21
    av rodak  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  4. Köpa ny mottagare

    Startad av yxoman, 2013-09-26 06:32
    4.0, att, den, dvb, erfarenhet, flash, fråga, har, http, image, images, jag, köpa, med, men, mot, mottagare, någon, och, openpli, openpli 4, pli, problem, receiver, som, vill
    • Svar: 2
    • Visningar: 5 741
    Senaste inlägg: 2013-09-26 14:17
    av tobbe54  Gå till det senaste inlägget
  5. Är jag blind?

    Startad av ArneBajse, 2012-11-21 22:29
    2 Sidor
    1 2
    4.0, 500, bara, blue, byta, det, eller, frekvens, från, försvann, försvunnit, har, helt, inte, jag, kanalsökning, kryptering, längre, och, som, tack, till, utan, viaccess, vid
    • Svar: 13
    • Visningar: 15 279
    Senaste inlägg: 2013-08-08 19:33
    av joakim95  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  6. Fox Nordic / HD

    Startad av AlexanderI, 2013-07-04 22:43
    2 Sidor
    1 2
    4.0, 500, att, bara, bild, bort, canal, canal digital, canaldigital, det, digital, epg, får, för, har, inge, inget, kanaler, med, min, mina, och, parabol, sky, som, switch
    • Svar: 10
    • Visningar: 12 191
    Senaste inlägg: 2013-07-07 21:25
    av Muggesand  Gå till det senaste inlägget
    • Svar: 2
    • Visningar: 4 099
    Senaste inlägg: 2013-06-04 18:21
    av _com_bort_  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Com Hem

  7. [LÖST] NewCS logg

    Startad av Hermle, 2012-04-27 20:43
    4.0, blir, bra, card, cardsharing, det, eller, finns, funkar, får, för, händer, inte, jag, kan, kort, kortläsare, logg, mhz, newcs, något, när, och, ändra, överklocka
    • Svar: 3
    • Visningar: 5 372
    Senaste inlägg: 2012-04-27 21:04
    av Hermle  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  8. [LÖST] DM500c Nätverkskortet paj/strular?

    Startad av Dankosmix, 2012-04-26 17:13
    4.0, boxe, boxen, comhem, den, det, dreamup, ett, från, funkar, gemini, har, image, ingen, inget, inte, jag, med, och, olika, problem, router, som, starta, till, utan
    • Svar: 2
    • Visningar: 3 528
    Senaste inlägg: 2012-04-26 17:34
    av Dankosmix  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  9. [LÖST] Automatisk omstart av Dreambox

    Startad av Hermle, 2012-04-18 06:51
    2 Sidor
    1 2
    4.0, att, automatiskt, boxe, det, dm600, dreambox, finns, får, för, gör, http, hur, inte, jade3, jag, lägga, man, med, min, något, omstart, pli, reboot, starta, varje
    • Svar: 13
    • Visningar: 15 046
    Senaste inlägg: 2012-04-21 16:18
    av Hermle  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

    • Svar: 5
    • Visningar: 31 592
    Senaste inlägg: 2012-03-25 18:46
    av puttiplatt  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  10. SVTplay på DM600PVR?

    Startad av pettan_69, 2012-01-14 07:41
    4.0, alternativ, använda, att, boxe, boxee, boxen, bra, den, det, dm600pvr, dm800, efter, file, forum, fungerar, går, hej, installera, mediaspelare, min, någon, något, och, pvr, som, till, vissa
    • Svar: 3
    • Visningar: 7 898
    Senaste inlägg: 2012-01-14 20:57
    av Svartenb  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  11. Problem med E2?!

    Startad av Oreda, 2011-10-10 20:27
    4.0, azbox, boxe, boxen, bra, cable, cables, det, eller, ethernet, forum, föra över, gång, har, hard reset, http, huvuden, igen, inte, jag, kabel, med, min, motor, något, och, problem, problem., reset, samma, sen, som, starta, text, till, tips
    • Svar: 9
    • Visningar: 8 519
    Senaste inlägg: 2011-11-07 12:50
    av andersg  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    AzBox

  12. Blir inte klok på mgcam.

    Startad av Geckogocke, 2011-09-17 17:42
    3 Sidor
    1 2 3
    4.0, alla, annan, boxar, boxe, boxen, bra, cccam, comhem, dator, den, det, eller, för, gemini, guide, installation, inte, jag, kompatibel, kortserver, lt7, med, meny, mgcam, mgcamd1.35, newcs, något, och, oscam server, problem., som, till
    • Svar: 22
    • Visningar: 25 896
    Senaste inlägg: 2011-09-19 20:33
    av ArneBajse  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  13. Ch0: unlock

    Startad av SnakeEyes, 2011-07-20 19:09
    100, 4.0, 500hd, 600, 7000, 800, 9000, boxe, boxen, cccam, det, fryser, fungerar, får, har, händer, inte, kanal, lite, lock, med, min, mot, nya, problem, sen, vad
    • Svar: 1
    • Visningar: 5 498
    Senaste inlägg: 2011-07-21 19:09
    av SnakeEyes  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  14. Uppgradera Secondstageloader från 76 till 83 ??

    Startad av JOHAN63, 2011-07-10 15:29
    2 Sidor
    1 2
    2011, 4.0, 500hd, boxe, det, dm500hd, dm7025, dm800, dm8000, dm800se, finns, från, för, gemini, icvs, image, ip adress, jag, kör, lägga, med, men, något, problem., secondstage, senaste, starta, till, uppgradera
    • Svar: 11
    • Visningar: 12 531
    Senaste inlägg: 2011-07-12 05:39
    av Leatherface  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  15. Wavefrontier t55 Sirius - Thor - telsat 12

    Startad av tommmyboy, 2011-05-01 16:18
    4.0, astra, atlantic, att, bird, blir, det, för, har, hej, kanale, kanalen, lan, min, och, satellit, sirius, skulle, som, thor, uppsättning, vid, vilken, wavefrontier
    • Svar: 2
    • Visningar: 4 373
    Senaste inlägg: 2011-05-02 15:11
    av tommmyboy  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Övrigt

Resultat 126 till 143 av 156
Sidan 6 av 7 FörstaFörsta 3 4 5 6 7
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss