Sök:

Tagg: card

Sidan 6 av 6 FörstaFörsta 3 4 5 6

Sök: Sökningen tog 0.00 sekunder.

  1. Sagem???

    Startad av Ponza85, 2002-12-17 16:04
    att, box, card, comhem, det, eller, ett, file, filer, funcard, för, har, http, jag, sagem, som, vad
    • Svar: 1
    • Visningar: 4 445
    Senaste inlägg: 2002-12-17 16:24
    av Jabbata  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Boxer

  2. Märkligt problem!

    Startad av Fred, 2002-12-16 16:44
    box, card, det, eller, finns, försvann, har, humax, igen, jag, kör, man, med, modul, module, modulen, märkligt, nokia, när, och, problem, till, vad, viaccess, viasat
    • Svar: 0
    • Visningar: 6 726
    Senaste inlägg: 2002-12-16 16:44
    av Fred  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Viasat

  3. [LÖST] Vad är dreamcrypt?

    Startad av Steffe, 2002-12-15 11:53
    7000, card, den, det, dreambox, för, har, klarar, kort, nya, någon, smartcard, som, vad
    • Svar: 0
    • Visningar: 4 005
    Senaste inlägg: 2002-12-15 11:53
    av Steffe  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Övrigt

  4. nybörjare

    Startad av bjalex, 2002-12-12 11:35
    att, bränna, card, det, efter, ett, fliken, funcard, för, första, går, har, hur, inte, jag, kan, kolla, köp, man, med, men, mig, nybörjare, och, set, till
    • Svar: 8
    • Visningar: 7 218
    Senaste inlägg: 2002-12-15 08:26
    av bjalex  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Övrigt

  5. [LÖST] Majorknas med Viasat

    Startad av joafe, 2002-12-12 14:58
    card, eller, ett, filer, finns, funcard, för, går, har, inte, koder, koderna, kort, kortet, lägga, med, men, och, remote, skall, till, vad, viasat, vilken, välja
    • Svar: 2
    • Visningar: 3 548
    Senaste inlägg: 2002-12-13 12:58
    av joafe  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Viasat

  6. [LÖST] Boxer

    Startad av gregg, 2002-12-12 22:13
    bara, bilden, boxe, boxer, card, det, efter, eller, ett, funcard, försvann, helt, inge, ingen, jag, med, mot, någon, och, problem, sagem, som, säger, tag, till, vad
    • Svar: 1
    • Visningar: 4 483
    Senaste inlägg: 2002-12-12 22:28
    av LillTroll  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Boxer

  7. Originalkort??

    Startad av Janne, 2002-12-12 19:41
    2 Sidor
    1 2
    använda, att, card, comhem, comhit, det, ett, filer, för, guide, http, inge, inget, inte, jag, kan, kortet, man, med, när, och, serial, som, vad, vill
    • Svar: 11
    • Visningar: 6 881
    Senaste inlägg: 2002-12-12 21:39
    av Johan  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Com Hem

  8. Var kan jag köpa Multiprogrammerare 3,5?

    Startad av Mindraid, 2002-12-11 15:58
    adteknik, att, card, det, direkt, finns, fler, från, för, går, har, ifrån, inte, jag, kan, köp, köpa, lite, man, min, multiprogrammerare, mycket, pengar, smartcard, trött, var
    • Svar: 5
    • Visningar: 8 185
    Senaste inlägg: 2002-12-12 08:23
    av LillTroll  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Övrigt

  9. Nokia 212T - Piratkort funkar inte, förslag på lösning?

    Startad av Merlin, 2002-12-09 20:53
    3 Sidor
    1 2 3
    alla kanaler, andra, att, boxe, boxer, card, conax, det, finns, funkar, funkar inte, för, har, hej, hänger sig, ingen, jag, kort, köper, ladda, med, meny, min, ner, nokia, och, problem, programvara, samma, seca, sen, som, säger, vissa
    • Svar: 24
    • Visningar: 44 262
    Senaste inlägg: 2002-12-12 00:15
    av nicke72  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Boxer

  10. hex filer för comhem och funcard???????

    Startad av pengo, 2002-12-11 15:35
    att, card, comhem, den, det, ett, filer, funcard, får, för, förklara, guider, gäller, hex, hur, kan, kort, man, mig, nån, när, och, original, som, tag
    • Svar: 2
    • Visningar: 7 696
    Senaste inlägg: 2002-12-11 16:31
    av LillTroll  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Com Hem

  11. pirat.tv

    Startad av TheVaran, 2002-12-11 07:04
    andra, att, card, den, flera, från, för, har, http, inte, jag, kort, med, min, någon, och, senaste, som, säljer, tiden, tänkte, vad, varför, vilken, över
    • Svar: 1
    • Visningar: 4 907
    Senaste inlägg: 2002-12-11 07:27
    av Johan  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Övrigt

  12. [LÖST] Enkel fråga

    Startad av ComD, 2002-12-10 18:10
    600, 800, 8800, alla, börja, card, det, fråga, från, får, guide, går, har, hjälp, http, humax, hur, inget, installation, inte, jag, kodi, kortet, med, nas, nya, och, starta, tack
    • Svar: 4
    • Visningar: 8 712
    Senaste inlägg: 2002-12-10 19:34
    av admin  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Com Hem

  13. [LÖST] Nokia 212T

    Startad av Tomppa, 2002-11-11 14:14
    2 Sidor
    1 2
    andra, att, bilden, card, det, digitalbox, efter, ett, forum, fryser, från, funcard, fungera, gör, har, inge, inget, inte, kan, kort, man, med, men, nokia, när, och, samma, ström, tack, till
    • Svar: 11
    • Visningar: 9 875
    Senaste inlägg: 2002-12-10 09:50
    av Mindraid  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Boxer

  14. [LÖST] Hur ska jag fixa AU

    Startad av Ponza85, 2002-12-09 15:45
    1.5, annan, blå, boxer, canal, canal digital, card, det, digital, eller, filer, finns, fråga, frågor, för, gratis, har, hej, hur, jag, koder, med, och, som, till, vad, viasat
    • Svar: 1
    • Visningar: 4 365
    Senaste inlägg: 2002-12-09 19:52
    av Blash  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Viasat

  15. Boxer och Nokia 212T :( Attans också! :(

    Startad av Mindraid, 2002-12-07 16:59
    behöver, card, den, det, ett, finns, fråga, från, funkar, har, http, hur, idag, inte, jag, kanaler, koder, lite, länge, mail, med, modul, skulle, som, support, tack, viaccess
    • Svar: 3
    • Visningar: 5 500
    Senaste inlägg: 2002-12-09 12:40
    av Mindraid  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Boxer

  16. [LÖST] Funcard Via AU...

    Startad av s@tnix, 2002-12-06 21:49
    card, funcard, http, sökes, viasat
    • Svar: 1
    • Visningar: 3 550
    Senaste inlägg: 2002-12-06 22:19
    av Hoqqe  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Viasat

  17. Fråga om Funcard

    Startad av Pularn, 2002-11-28 10:47
    card, det, ett, fråga, funcard, för, någon, som, vad
    • Svar: 0
    • Visningar: 7 400
    Senaste inlägg: 2002-11-28 10:47
    av Pularn  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Övrigt

  18. [LÖST] humax 5400

    Startad av jannebutcher, 2002-11-21 11:14
    boxe, boxen, boxer, card, comhem, den, filer, funcard, fungerar, har, http, humax, med, någon, som, till, viasat, vilka
    • Svar: 1
    • Visningar: 5 121
    Senaste inlägg: 2002-11-21 12:23
    av Hoqqe  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Övrigt

  19. [LÖST] PPV för Funcard på ComHem...

    Startad av SuneSvan, 2002-11-09 00:24
    att, card, comhem, det, funcard, funkar, får, för, guldkort, har, hur, igång, inge, inget, inte, jag, koder, koderna, man, med, någon, samma, som, var, varför
    • Svar: 4
    • Visningar: 16 340
    Senaste inlägg: 2002-11-09 00:42
    av SuneSvan  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Com Hem

Resultat 126 till 144 av 144
Sidan 6 av 6 FörstaFörsta 3 4 5 6
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss