Sök:

Tagg: fungera

Sidan 6 av 20 FörstaFörsta 3 4 5 6 7 8 9

Sök: Sökningen tog 0.02 sekunder.

  1. Vart tog !E kanalen ivägen...

    Startad av mickeez, 2015-04-19 21:45
    att, canal, den, det, digitals, fel, finns, frekvens, fungera, för, har, inte, jag, kanale, kanalen, med, min, när, sen, tar, thor, utbud, var, viasat, vilken
    • Svar: 4
    • Visningar: 9 525
    Senaste inlägg: 2015-04-24 02:15
    av Leatherface  Gå till det senaste inlägget
    • Svar: 0
    • Visningar: 7 077
    Senaste inlägg: 2015-04-10 19:46
    av Freelock  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Boxer

  2. Clone+ och nytt cd kort

    Startad av wax78, 2015-04-10 12:13
    att, boxer, bra, clone, det, ett, fungera, får, för, går, hur, inge, inte, jag, kan, kort, kör, med, nytt, och, sen, som, till, verkligen, över
    • Svar: 2
    • Visningar: 5 793
    Senaste inlägg: 2015-04-10 14:07
    av wax78  Gå till det senaste inlägget
  3. Viasat HD kanaler fungerar ej (Astra 4.8E)

    Startad av amigo-71, 2015-04-03 18:24
    4 Sidor
    1 2 3 ... 4
    alla, alla kanaler, astra, att, cccam, det, eller, finns, forum, från, fungera, fungerar, får, hd kanaler, hej, image, kanaler, kanalerna, med, någon, openpli, pli, problem, solo, viasat, vu+
    • Svar: 36
    • Visningar: 44 983
    Senaste inlägg: 2015-04-10 12:39
    av deas  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  4. MonoBlock & 60 cm Parabol Sirius & Thor ?

    Startad av [Fr@z], 2015-01-08 19:16
    2 Sidor
    1 2
    • Svar: 11
    • Visningar: 14 220
    Senaste inlägg: 2015-04-07 16:40
    av Castro  Gå till det senaste inlägget
    • Svar: 1
    • Visningar: 82 068
    Senaste inlägg: 2015-04-07 06:22
    av Erik-NA  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    HTPC

  5. Raspberry Pi 2 lanserad

    Startad av macuser, 2015-02-02 11:41
    2 Sidor
    1 2
    2015, att, behöver, den, det, fungera, för, har, helt, http, inte, jag, kodi, kommer, kompatibilitet, köp, med, mhz, nya, när, och, org, raspberry, samma, server, support, windows
    • Svar: 17
    • Visningar: 24 605
    Senaste inlägg: 2015-04-06 08:31
    av gillette  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Hårdvara

  6. Testar Tvheadend istället

    Startad av switchcore, 2015-03-23 19:31
    5 Sidor
    1 2 3 ... 5
    • Svar: 41
    • Visningar: 141 808
    Senaste inlägg: 2015-04-06 01:14
    av Leatherface  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    HTPC

  7. Byta tuner

    Startad av kick, 2015-03-28 09:37
    600c, 800hdse, att, boxe, boxen, byta, det, fungera, fungerar, gammal, har, jag, kan, köpa, med, och, slutat, som, tuner
    • Svar: 1
    • Visningar: 6 828
    Senaste inlägg: 2015-03-28 10:23
    av Freelock  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  8. Nyheter kring TV

    Startad av Rags32, 2014-06-21 16:32
    3 Sidor
    1 2 3
    2015, abonnemang, att, box, boxar, canal digital, cmore, com hem, det, dm7080hd, efter, fungera, får, för, har, helt, inte, kanaler, kort, min, nyheter, och, skulle, slutade, till, utan, vad, viasat
    • Svar: 27
    • Visningar: 34 224
    Senaste inlägg: 2015-03-27 01:18
    av macuser  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Övrigt

  9. HBBTV på solo2

    Startad av ricki, 2015-03-14 12:59
    2 Sidor
    1 2
    4.0, att, bra, det, fungera, fungerar, får, för, har, inte, jag, klon, med, måste, någon, och, pli, solo, solo2, som, typ, tyskland, upp, var, vu solo
    • Svar: 15
    • Visningar: 13 933
    Senaste inlägg: 2015-03-22 18:09
    av ricki  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  10. Frekvenstabell till TVheadend (Viasat)

    Startad av Dast, 2015-03-20 08:44
    astra, bara, det, finns, forum, frekvens, frekvenslista, fungera, fungerande, går, hej, inställningar, jag, kan, kanaler, kör, med, någon, något, skulle, som, till, tvheadend, viasat, viasats
    • Svar: 1
    • Visningar: 6 243
    Senaste inlägg: 2015-03-20 15:04
    av kaptenmorgan  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Viasat

  11. Black Box Pro för iOS

    Startad av mattenixon, 2015-03-02 15:07
    2 Sidor
    1 2
    • Svar: 16
    • Visningar: 22 939
    Senaste inlägg: 2015-03-05 14:51
    av nyburgare  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  12. ev. Balkong montage

    Startad av nyburgare, 2015-02-23 20:52
    den, det, eller, ett, från, fungera, fungerar, får, för, har, hit, hittar, inge, inget, inte, jag, lite, med, och, parabol, som, två, typ, vid, öppna
    • Svar: 0
    • Visningar: 4 568
    Senaste inlägg: 2015-02-23 20:52
    av nyburgare  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Övrigt

  13. Byta till SSD i en äldre Compaq laptop

    Startad av poolle, 2015-02-17 18:58
    3 Sidor
    1 2 3
    använda, att, bara, bort, byta, datorn, den, det, eller, enbart, fungera, får, har, hårddisk, inte, jag, kommer, med, men, min, någon, och, problem, ssd, sökning, till
    • Svar: 20
    • Visningar: 33 541
    Senaste inlägg: 2015-02-21 18:32
    av macuser  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Hårdvara

  14. Cccam i Nabilosat Black Hole

    Startad av golfbotte, 2015-02-12 08:01
    800hd, black, cam, cccam, den, dreambox, eller, enigma, enigma2, fil, file, fungera, fungerar, har, hit, hitta, inte, jag, med, nabilosat, och, som, vu+
    • Svar: 3
    • Visningar: 5 460
    Senaste inlägg: 2015-02-12 19:02
    av atomized  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  15. Netflix stänger av

    Startad av rottweiler, 2015-01-19 06:38
    bort, den, det, efter, eller, finns, fungera, funkar, har, inte, köp, med, men, min, ner, någon, nån, och, philips, programvara, samsung tv, smart, som, stänger, uppdatera, varför
    • Svar: 6
    • Visningar: 9 494
    Senaste inlägg: 2015-02-10 19:21
    av nyburgare  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Övrigt

  16. DM800HD SE SIM2, senaste PLi image ?

    Startad av Zoorg, 2014-08-27 18:46
    2015, 4.0, a8p, backup, den, det, dm800hd, dm800hd se, eller, filer, fungera, gammal, hit, image, inte, jag, kommer, med, någon, när, och, openpli, pli, senaste, sim, vilka
    • Svar: 7
    • Visningar: 9 530
    Senaste inlägg: 2015-02-06 13:41
    av nyburgare  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  17. Nytt comhem kort

    Startad av znoopy, 2015-02-02 20:03
    att, bytt, comhem, det, ett, fråga, fungera, fungerar, funkar, för, har, hej, inga, inte, jag, kommer, kort, med, min, nytt, och, problem, tack
    • Svar: 2
    • Visningar: 4 888
    Senaste inlägg: 2015-02-03 19:26
    av znoopy  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Com Hem

  18. Problem med sökväg till inspelningar/nas

    Startad av rogerax, 2015-01-15 20:22
    2st, ansluta, bra, den, det, extern, finns, fungera, får, går, har, hdd, igen, inte, jag, med, montera, mot, nas, och, open, problem, solo, som, till
    • Svar: 0
    • Visningar: 5 690
    Senaste inlägg: 2015-01-15 20:22
    av rogerax  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

    • Svar: 2
    • Visningar: 7 617
    Senaste inlägg: 2015-01-05 11:32
    av Deas  Gå till det senaste inlägget
  19. Ts media openpli

    Startad av GOODSPEED, 2014-12-31 22:26
    att, den, det, dreambox, fel, fungera, fungerar, för, går, har, installera, installerat, inte, jag, men, openpl, openpli, pli, vad, vilken
    • Svar: 2
    • Visningar: 4 646
    Senaste inlägg: 2015-01-01 11:50
    av shalle  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  20. Miraclebox Premium Twin Loop Error

    Startad av Zoorg, 2014-12-23 13:35
    att, bild, den, det, error, fungera, har, http, image, inte, ladda, med, miraclebox, miraclebox premium, ner, open, premium, set, sista, twin, usb
    • Svar: 1
    • Visningar: 7 384
    Senaste inlägg: 2014-12-25 17:03
    av BbyBo  Gå till det senaste inlägget
  21. Råd vid beställning av nytt CD kort

    Startad av LFN, 2014-12-08 17:36
    9000, beställa, beställning, box, demand, det, eller, ett, från, fungera, för, gammal, gammalt, har, inte, kort, lite, man, med, och, skulle, vid, vilken, vill, vill ha
    • Svar: 3
    • Visningar: 8 285
    Senaste inlägg: 2014-12-13 22:41
    av kenta2  Gå till det senaste inlägget
  22. Textproblem på c-more filmkanaler

    Startad av fh520, 2014-07-02 19:42
    2 Sidor
    1 2
    4.0, 800se, cmore, det, externa, fungera, fungerar, funkar, får, för, hej, ibland, image, inte, jag, kanaler, med, någon, och, open, problem, som, textproblem, till, undertexter, verkligen
    • Svar: 16
    • Visningar: 21 066
    Senaste inlägg: 2014-12-03 18:19
    av atomized  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

Resultat 126 till 150 av 500
Sidan 6 av 20 FörstaFörsta 3 4 5 6 7 8 9
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss