Sök:

Tagg: kanale

Sidan 7 av 8 FörstaFörsta 4 5 6 7 8

Sök: Sökningen tog 0.01 sekunder; genererades för 58 minut(er) sedan.

  1. problem med webif..får felmeddelande

    Startad av Saikare, 2012-01-07 14:35
    box, dator, datorn, det, ett, fixa, fråga, får, går, hur, image, inte, jag, kan, kanale, kanalen, man, med, när, open pli, problem, som, till, vilken, webif, webinterface
    • Svar: 2
    • Visningar: 4 929
    Senaste inlägg: 2012-01-07 15:21
    av Saikare  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  2. Bild fryser DM 800 HD PVR

    Startad av dprs, 2012-01-05 22:58
    800, 800 hd, andra, att, bild, bilden, boxe, boxen, det, dm 800 hd pvr, fryser, första, går, hej, jag, kanale, kanalen, kortserver, lite, mina, och, original, problem, problem., pvr, server, signalstyrka, tag, tar, tid, vilken
    • Svar: 5
    • Visningar: 6 608
    Senaste inlägg: 2012-01-06 00:15
    av nicolito  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  3. EPG visar nästan aldrig rätt info

    Startad av gustis, 2011-12-27 17:51
    35a, dm800se, enigma, enigma 2, epg, info, kanale, kanalen, man, mgcamd, min, program, rätt, till
    • Svar: 2
    • Visningar: 4 280
    Senaste inlägg: 2011-12-28 19:57
    av gustis  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  4. uppdatering kanaler

    Startad av jonas36, 2011-12-10 10:51
    att, canaldigital, den, det, ett, fler, från, får, för, hackar, har, hej, http, inte, kanale, kanaler, man, net, och, skall, som, sökning, telenor, uppdatera, uppdatering, utan
    • Svar: 6
    • Visningar: 18 519
    Senaste inlägg: 2011-12-10 22:40
    av atomized  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    DGStation

  5. extreme channel

    Startad av SnaBel@, 2011-11-27 07:52
    bild, canal, canal digital, com hem, den, det, digital, får, går, har, inge, ingen, ingen bild, inte, jag, kanale, kanalen, med, och, skulle, svensk, thor, till, utbud, var, vilken
    • Svar: 5
    • Visningar: 3 964
    Senaste inlägg: 2011-11-28 00:18
    av bigfoss  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Övrigt

  6. Får inte in TV4, TV10 och SVT´s kanaler

    Startad av Roger E, 2011-10-14 16:40
    500, agc, alla, ber, bild, bra, cables, dreambox, dreambox 500, efter, från, fungerar, får, har, inte, jag, kabel, kanale, kanaler, kanalsökning, med, och, satellites.xml, som, stockholm, till, uppdaterat, utan, vad
    • Svar: 6
    • Visningar: 18 797
    Senaste inlägg: 2011-10-15 12:50
    av lonn2se  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Com Hem

  7. enbart cd & via Kanaler

    Startad av linder, 2011-09-21 21:40
    alla, alla kanaler, att, canal, det, digitals, dm500s, eller, enbart, från, får, för, går, har, hit, hitta, info, kanale, kanaler, kanalerna, man, måste, och, sen, söka
    • Svar: 3
    • Visningar: 4 451
    Senaste inlägg: 2011-09-22 08:07
    av linder  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  8. Hittar inte Viasat Kanaler

    Startad av Hassaninho, 2011-09-20 16:27
    500s, box, bra, det, för, gemini, hej, hit, hittar, idag, inte, kanale, kanaler, kanalerna, massa, med, men, min, nya, original, sig, signal, tar, viasat, vill
    • Svar: 3
    • Visningar: 3 791
    Senaste inlägg: 2011-09-20 18:31
    av Hassaninho  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Viasat

  9. EPG visar kommande program(HJÄLP)

    Startad av Legende, 2011-09-03 21:53
    600, allt, att, det, dreambox, dreambox epg, epg, fel, för, har, hej, inställning, inte, kanale, kanalen, kolla, komma, mellan, meny, menyn, min, mycket, någon, och, program, som
    • Svar: 3
    • Visningar: 6 221
    Senaste inlägg: 2011-09-04 11:33
    av Legende  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  10. Dreambox till två tv:n, hur?

    Startad av Legende, 2011-08-10 21:21
    7000, andra, boxe, det, dreambox, får, för, går, gör, hej, hur, inte, jag, kanale, kanalen, kanaler, man, med, någon, och, samma, snälla, som, till, tv:n, tvn, två, två tv
    • Svar: 8
    • Visningar: 10 575
    Senaste inlägg: 2011-08-13 18:41
    av piphalu  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  11. newcs server + viasat...

    Startad av squad, 2011-08-03 13:29
    boxid, bra, börja, den, ecm, från, fungerar, får, guider, inte, kanale, kanalen, kort, loggar, med, men, mgcamd, måste, newcs, och, oscam, server, servern, vad, viasat
    • Svar: 5
    • Visningar: 6 829
    Senaste inlägg: 2011-08-03 13:53
    av admin  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    AzBox

  12. Comedy Central visas som radio

    Startad av AlexanderI, 2011-06-25 16:48
    det, dm500, eller, ett, fel, finns, får, inte, jag, kanale, kanalen, kommer, men, min, newnigma, någon, när, och, program, radio, skulle, som, tar, till, vad, över
    • Svar: 3
    • Visningar: 3 736
    Senaste inlägg: 2011-06-25 19:05
    av Flunis  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  13. Canal+ series?

    Startad av Orka, 2010-09-23 21:24
    att, boxer, börja, canal, den, det, finns, gör, igen, inte, jag, kanale, kanalen, kanaler, lite, med, min, mpeg4, när, och, skall, som, sport, vad, vill
    • Svar: 16
    • Visningar: 14 981
    Senaste inlägg: 2011-06-08 20:13
    av Orka  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Boxer

  14. vita ränder på tv:n. Snälla hjälp!

    Startad av MrStek, 2011-05-23 18:16
    • Svar: 23
    • Visningar: 20 430
    Senaste inlägg: 2011-05-24 23:07
    av Schwede30  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  15. Ljud SVTHD?

    Startad av Schwede30, 2011-05-13 21:58
    bara, blir, den, det, eller, ett, finns, för, har, inte, kanale, kanalen, kör, ljud, med, och, program, som, svt, svthd, tv4hd
    • Svar: 1
    • Visningar: 4 743
    Senaste inlägg: 2011-05-13 22:10
    av bbra2000  Gå till det senaste inlägget
  16. Wavefrontier t55 Sirius - Thor - telsat 12

    Startad av tommmyboy, 2011-05-01 16:18
    4.0, astra, atlantic, att, bird, blir, det, för, har, hej, kanale, kanalen, lan, min, och, satellit, sirius, skulle, som, thor, uppsättning, vid, vilken, wavefrontier
    • Svar: 2
    • Visningar: 4 355
    Senaste inlägg: 2011-05-02 15:11
    av tommmyboy  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Övrigt

  17. Problenzzzz.....

    Startad av Pepi, 2003-02-03 23:51
    att, box, canal, canal+, det, ett, fortfarande, guldkort, har, inte, kanale, kanalen, koder, koderna, kommer, lite, med, men, min, måste, senaste
    • Svar: 0
    • Visningar: 4 383
    Senaste inlägg: 2003-02-03 23:51
    av Pepi  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Boxer

  18. Försvunna kanaler

    Startad av Bob, 2003-02-03 20:32
    den, ett, försvann, guldkort, har, inga, jag, kanale, kanaler, koder, med, problem, problem., samma, som, utbud, varför, viasats
    • Svar: 0
    • Visningar: 6 666
    Senaste inlägg: 2003-02-03 20:32
    av Bob  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Viasat

  19. [LÖST] viasat problem bild fryser

    Startad av matte62, 2003-02-02 16:21
    att, bara, bild, bilden, box, den, det, efter, filer, fryser, fungerar, för, guldkort, jag, kanale, kanalen, modul, någon, när, problem, sen, som, tv3, vad, viasat
    • Svar: 1
    • Visningar: 4 699
    Senaste inlägg: 2003-02-02 17:52
    av Stimo  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Viasat

  20. [LÖST] Big Brother kod?

    Startad av barnabas, 2003-01-28 13:46
    att, big, box, brother, comhem, den, det, funkar, för, går, har, inte, kanale, kanalen, kod, koder, koderna, live, man, mig, måste, någon, och, upp, verkligen
    • Svar: 6
    • Visningar: 6 571
    Senaste inlägg: 2003-01-31 19:15
    av Johan  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Övrigt

  21. Hjälp 9802s

    Startad av Deer Hunter, 2003-01-31 11:42
    alla, auto, den, det, exit, har, hjälp, kanale, kort, man, med, nytt, set, slå
    • Svar: 2
    • Visningar: 5 450
    Senaste inlägg: 2003-01-31 16:16
    av dt3863  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Viasat

  22. [LÖST] TV4+

    Startad av LillTroll, 2003-01-28 08:29
    bara, boxer, boxers, den, det, eller, ett, första, http, inge, ingen, inte, jag, kanale, kanalen, kanaler, kommer, med, men, nya, och, som, till, tv4, tänkte
    • Svar: 4
    • Visningar: 4 181
    Senaste inlägg: 2003-01-31 09:01
    av jojje  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Boxer

    • Svar: 5
    • Visningar: 7 027
    Senaste inlägg: 2003-01-30 13:38
    av Näslund  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Boxer

  23. fråga om den nya Disnycanel

    Startad av falkenhex, 2003-01-26 18:46
    andra, att, borde, den, det, ett, fråga, får, för, gul, http, hur, kanale, kanalen, kanaler, kommer, kort, man, mot, mottagare, nya, någon, något, paketet, som, viasat
    • Svar: 1
    • Visningar: 4 982
    Senaste inlägg: 2003-01-27 08:28
    av Smuggler  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Viasat

  24. [LÖST] Frekvenser?

    Startad av palomino, 2002-12-21 01:31
    borde, comhem, den, det, film, frågor, från, får, för, http, kanale, kanalen, landet, man, ner, och, radio, sen, sig, signal, som, ursäkta, utom, var
    • Svar: 3
    • Visningar: 5 457
    Senaste inlägg: 2002-12-22 02:35
    av palomino  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Com Hem

Resultat 151 till 175 av 179
Sidan 7 av 8 FörstaFörsta 4 5 6 7 8
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss