Sök:

Tagg: med

Sidan 7 av 19 FörstaFörsta 4 5 6 7 8 9 10

Sök: Sökningen tog 0.05 sekunder; genererades för 14 minut(er) sedan.

    • Svar: 4
    • Visningar: 29 892
    Senaste inlägg: 2017-02-20 12:05
    av SSIV  Gå till det senaste inlägget
  1. Tvheadend

    Startad av 2look4me, 2017-02-19 14:37
    andra, behöver, box, cd kort, det, enigma2, från, för, guide, hur, inte, jag, kort, lite, liten, med, men, min, modul, och, solo, streama, till, tvheadend, vu solo
    • Svar: 3
    • Visningar: 19 662
    Senaste inlägg: 2017-02-19 20:27
    av Leatherface  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  2. DM820HD & Zgemma Star H5

    Startad av Ibrahim, 2016-07-07 09:47
    3 Sidor
    1 2 3
    • Svar: 27
    • Visningar: 39 017
    Senaste inlägg: 2017-02-19 18:31
    av HEROBBB  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  3. OpenPli till ssl88a med wifi stöd

    Startad av pappi76, 2017-02-18 11:24
    4.0, box, clone, den, fungera, fungerande, hej, hit, image, kan, med, open, open pli, openpli, pli, sig, som, till, wifi
    • Svar: 1
    • Visningar: 12 136
    Senaste inlägg: 2017-02-19 09:51
    av 2look4me  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  4. Problem med OE2.5 och mgcamd1.45a

    Startad av crash, 2017-02-18 12:39
    2 Sidor
    1 2
    bild, camd, diverse, fungera, fungerande, får, för, hej, inge, ingen, installera, installerat, jag, kan, köp, med, men, mgcamd, mgcamd1, newnigma, newnigma2, och, problem, som, tar
    • Svar: 10
    • Visningar: 28 316
    Senaste inlägg: 2017-02-19 09:48
    av crash  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  5. Inspelning usb vu zero

    Startad av svesse83, 2017-02-17 18:02
    att, box, bra, det, eller, extern, från, fungerar, funkar, går, har, inspelning, inte, jag, köpa, med, min, någon, och, som, spela, spela in, timeshift, usb, vad
    • Svar: 4
    • Visningar: 11 737
    Senaste inlägg: 2017-02-18 09:11
    av lus  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  6. T2-tuner till DM-boxar

    Startad av Stickan, 2016-08-29 17:47
    2 Sidor
    1 2
    • Svar: 12
    • Visningar: 36 767
    Senaste inlägg: 2017-02-17 20:24
    av jippe  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  7. Vu+Duo2 hänger sig i standy.

    Startad av Stickan, 2017-01-14 11:58
    2 Sidor
    1 2
    använda, att, den, duo, fjärr, får, för, går, har, helt, hänger, img, jag, kör, lite, låst, med, min, någon, när, problem, sig, som, tid, tips
    • Svar: 15
    • Visningar: 27 642
    Senaste inlägg: 2017-02-16 18:47
    av Stickan  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  8. Problem med textning DM525

    Startad av burth, 2017-02-16 12:20
    bild, boxen, det, efter, finns, fjärren, försvinner, hej, image, inte, jag, kanaler, låser, med, ner, newnigma2, och, original, problem, samma, sig, som, svensk, text, textning
    • Svar: 0
    • Visningar: 10 030
    Senaste inlägg: 2017-02-16 12:20
    av burth  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  9. Kodi on dreambox

    Startad av patoalexis38, 2017-02-12 11:10
    2 Sidor
    1 2
    den, det, dreambox, duo, fel, finns, för, har, hittar, hur, image, info, jag, kodi, lite, med, men, newnigma, newnigma2, openpli, org, pli, plugin, till, vilken
    • Svar: 10
    • Visningar: 50 005
    Senaste inlägg: 2017-02-15 20:34
    av patoalexis38  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  10. Tuner ej ledig. Bara 2 kanaler funkar

    Startad av colors, 2016-02-25 17:20
    800, alla, bara, byta, det, flasha, funkar, har, jag, kanaler, länge, med, min, och, openpli, pli, sen, sig, som, switch, till, tips, tuner, utan, viasat
    • Svar: 5
    • Visningar: 23 129
    Senaste inlägg: 2017-02-14 17:50
    av Bosse3050  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  11. Undertexter till tv4 play i kodi ?

    Startad av 400G, 2016-12-28 10:49
    att, boxe, boxen, eller, får, går, inga, inställning, inte, jag, kodi, man, med, men, måste, någon, och, problem, som, till, tv3, tv4, undertexter, vilken, vu+
    • Svar: 2
    • Visningar: 15 203
    Senaste inlägg: 2017-02-14 09:49
    av Leatherface  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  12. 5 öst

    Startad av Schwede30, 2017-02-11 16:26
    2 Sidor
    1 2
    att, bytt, det, eller, ett, fungerar, förklara, går, har, hur, inte, jag, längre, med, men, min, nas, någon, något, och, samt, tar, till, vad, vilken
    • Svar: 16
    • Visningar: 26 655
    Senaste inlägg: 2017-02-12 19:56
    av Schwede30  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Övrigt

  13. Uppdatera Image

    Startad av maur, 2017-02-12 14:57
    2 Sidor
    1 2
    • Svar: 11
    • Visningar: 20 230
    Senaste inlägg: 2017-02-12 17:34
    av matkoh  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  14. TV6 och TV10

    Startad av RolandS, 2016-09-28 15:54
    4 Sidor
    1 2 3 ... 4
    500, canal, canal digital, det, digital, dvb, dvb-s, dvb-s2, fråga, från, får, för, gäller, hit, hittar, inte, jag, med, och, som, tar, till, tips, tv6, vu+
    • Svar: 38
    • Visningar: 85 668
    Senaste inlägg: 2017-02-12 10:07
    av Vispen74  Gå till det senaste inlägget
  15. Vilken Vu+ ska man köpa

    Startad av SnaBel@, 2017-02-11 14:28
    2 Sidor
    1 2
    annan, att, box, boxen, bra, det, display, dm800se, finns, från, för, har, inte, jag, köp, köpa, man, med, någon, och, problem, twin, vilken, vill, vu+
    • Svar: 15
    • Visningar: 25 642
    Senaste inlägg: 2017-02-11 18:19
    av ricki  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  16. Byta Via-kort

    Startad av BenkeBus, 2017-02-06 11:31
    2 Sidor
    1 2
    100, abonnemang, att, byta, det, ett, finns, fungerar, funkar, får, inte, jag, kanaler, kort, köra, med, måste, newcs, nytt, och, oscam, problem, server, viasat, vilken
    • Svar: 17
    • Visningar: 47 941
    Senaste inlägg: 2017-02-11 10:31
    av matkoh  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  17. Error No cards found vs sim2

    Startad av bengtbul, 2017-02-06 00:15
    800, bort, box, det, dreamup, error, ett, found, får, har, hur, jag, kabel, kortet, kör, man, med, min, någon, och, pvr, sim, som, tar, över
    • Svar: 5
    • Visningar: 12 310
    Senaste inlägg: 2017-02-08 20:24
    av bengtbul  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

    • Svar: 3
    • Visningar: 16 037
    Senaste inlägg: 2017-02-08 11:53
    av matkoh  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

    • Svar: 11
    • Visningar: 67 444
    Senaste inlägg: 2017-02-06 11:37
    av fcliverpool  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  18. Esportstv

    Startad av bbra2000, 2016-05-14 12:53
    2 Sidor
    1 2
    2016, den, det, eller, finns, från, får, går, inte, jag, kabel, kan, kanal, låst, med, min, nyheter, någon, något, samma, som, sport, startar, transponder, upp, viasat
    • Svar: 13
    • Visningar: 38 725
    Senaste inlägg: 2017-02-04 20:30
    av raspfan  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Viasat

  19. Hårdvara för en sat2iptv lösning i hemmet?

    Startad av slarver, 2017-01-29 12:50
    4 Sidor
    1 2 3 ... 4
    alla, det, eller, ett, finns, från, för, hårdvara, jag, kanaler, kodi, kör, libreelec, lite, med, något, nät, nätverket, och, parabol, sen, server, som, stream, till, vad, vilka
    • Svar: 31
    • Visningar: 132 043
    Senaste inlägg: 2017-02-04 19:10
    av Leatherface  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    IP-TV

  20. Uno 4K

    Startad av matkoh, 2017-01-02 14:45
    9 Sidor
    1 2 3 ... 9
    alla, box, boxar, den, det, eller, funkar, har, idag, inga, inte, jag, kanaler, med, mgcamd, min, openpli, problem, samma, sig, sirius, solo, som, testar, trots
    • Svar: 83
    • Visningar: 94 640
    Senaste inlägg: 2017-02-04 18:22
    av Ibrahim  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  21. Octagon sf4008 4k

    Startad av dragonevo, 2017-01-28 08:52
    annan, box, boxar, boxe, boxen, bra, började, den, det, fungerar, har, med, mini, någon, octagon, openvix, samt, som, var, vix
    • Svar: 1
    • Visningar: 21 647
    Senaste inlägg: 2017-02-03 08:21
    av dragonevo  Gå till det senaste inlägget
  22. Problem med DM 800 HD SE v.2

    Startad av talvis, 2017-01-12 21:31
    800, 800 hd, bara, boxen, började, det, dm800, har, jag, kan, kommer, köra, med, men, min, och, openpli, pli, problem, sen, sig, stänga, två, usa, vad
    • Svar: 8
    • Visningar: 20 371
    Senaste inlägg: 2017-02-01 22:56
    av rickards  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

Resultat 151 till 175 av 462
Sidan 7 av 19 FörstaFörsta 4 5 6 7 8 9 10
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss