Sök:

Tagg: upp

Sidan 7 av 20 FörstaFörsta 4 5 6 7 8 9 10

Sök: Sökningen tog 0.01 sekunder.

  1. epg på Cd

    Startad av jo1, 2014-08-09 14:55
    500, 500hd, canal, canal digital, det, digital, epg, funkar, för, inte, jag, kanon, kör, lite, med, men, mig, och, parabol, pli, sen, upp
    • Svar: 3
    • Visningar: 7 731
    Senaste inlägg: 2014-08-11 17:13
    av atomized  Gå till det senaste inlägget
  2. [LÖST] Kan någon ge mig svar på min fråga

    Startad av Karlo, 2014-08-11 07:50
    angående, annat, box, det, eller, fråga, har, inge, ingen, inte, jag, kan, lan, mig, min, någon, något, samma, som, språk, svenska, tar, två, upp, vad
    • Svar: 2
    • Visningar: 13 889
    Senaste inlägg: 2014-08-11 15:16
    av Rolsten  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  3. IPTV + tvillingkort över VPN?

    Startad av Sp00ky, 2014-07-22 21:12
    att, boxen, det, ett, från, går, har, hej, inget, inte, ip-tv, iptv, kort, köra, med, mig, min, och, telia, till, tvillingkort, upp, utan, vpn, över
    • Svar: 2
    • Visningar: 7 368
    Senaste inlägg: 2014-07-23 08:44
    av Sp00ky  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    IP-TV

  4. [LÖST] Bl.a. Animal planet hd och history Chanel hd

    Startad av jahaja, 2014-07-12 19:33
    animal planet hd, bara, canal, cccam, cd kort, det, eller, från, får, för, inte, jag, kanaler, kör, linux, med, newcs, och, rätt, server, slut, som, till, upp, vu+
    • Svar: 4
    • Visningar: 7 808
    Senaste inlägg: 2014-07-12 20:17
    av jahaja  Gå till det senaste inlägget
  5. Bättre videospelare

    Startad av Rags32, 2014-07-05 14:58
    allt, att, blackhole, bör, det, enigma, enigma2, filer, finns, fungera, för, inte, jag, kan, kör, men, nedladdning, olika, samtidigt, som, två, undertexter, upp, visa
    • Svar: 0
    • Visningar: 6 049
    Senaste inlägg: 2014-07-05 14:58
    av Rags32  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  6. VU+solo2 eller VU+duo2

    Startad av Vistasol, 2014-07-04 16:54
    alla, allt, den, dm800, dm8000hd, duo, eller, från, har, hej, jag, konstigt, köpa, länge, man, med, min, och, skulle, solo, som, säger, upp, varför, vilken
    • Svar: 0
    • Visningar: 3 548
    Senaste inlägg: 2014-07-04 16:54
    av Vistasol  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  7. Wifi dongle till iCloud ibox?

    Startad av Saikare, 2014-06-30 12:15
    bara, den, det, fungerar, med, nätverket, söka, till, upp, vilken, wifi
    • Svar: 0
    • Visningar: 2 618
    Senaste inlägg: 2014-06-30 12:15
    av Saikare  Gå till det senaste inlägget
  8. [LÖST] VU+ solo2 startar ej upp

    Startad av joakim95, 2014-06-22 21:22
    2 Sidor
    1 2
    • Svar: 17
    • Visningar: 14 157
    Senaste inlägg: 2014-06-23 16:41
    av joakim95  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  9. Tv4 hd

    Startad av micklarn, 2014-06-07 09:11
    2 Sidor
    1 2
    box, boxer, canal, canal digital, digital, eller, för, försvann, har, inte, jag, kabel, kabel-tv, kör, med, men, och, parabol, sig, som, tele2, till, tv4, upp, viasat
    • Svar: 19
    • Visningar: 22 121
    Senaste inlägg: 2014-06-22 19:42
    av nyburgare  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  10. DM500HDv2 startar ej

    Startad av lotspelle, 2014-05-30 13:22
    2 Sidor
    1 2
    att, boxe, boxen, den, efter, fel, får, igång, inte, jag, lägga, med, men, newnigma, newnigma2, och, problem, secondstage, som, starta, startar, startar ej, startar inte, upp, vad, web
    • Svar: 10
    • Visningar: 13 634
    Senaste inlägg: 2014-06-22 16:43
    av Deas  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  11. Cables.xml

    Startad av elias424, 2014-06-13 16:07
    alla, behöver, cables, comhit, det, dreambox, frekvenslista, för, göteborg, har, hd kanaler, http, inte, kanaler, ladda, net, någon, och, samma, som, svt, svt1, upp, vilken, xml
    • Svar: 3
    • Visningar: 7 661
    Senaste inlägg: 2014-06-13 19:47
    av jo1  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  12. [LÖST] Cables.Xml

    Startad av elias424, 2014-06-13 16:05
    behöver, cables, för, har, hd kanaler, kanaler, ladda, någon, som, svt, svt1, upp, xml
    • Svar: 0
    • Visningar: 6 272
    Senaste inlägg: 2014-06-13 16:05
    av elias424  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Com Hem

  13. Create moviefolder failed.

    Startad av khasim, 2014-06-05 17:46
    alla, att, det, efter, får, för, har, hit, hittar, hjälp, igen, inte, jag, man, ner, någon, och, problem, problem., program, specifik, spela, spela in, tar, upp, vill
    • Svar: 0
    • Visningar: 11 286
    Senaste inlägg: 2014-06-05 17:46
    av khasim  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  14. Openvix

    Startad av kobbelibobbe, 2014-06-03 20:36
    den, det, ett, får, för, hela, inställning, jag, kanale, kommer, lista, listan, lite, man, med, måste, någon, när, och, som, upp, vad, vill, ändra, över
    • Svar: 2
    • Visningar: 6 064
    Senaste inlägg: 2014-06-04 14:31
    av kobbelibobbe  Gå till det senaste inlägget
  15. Program som kan spela upp stream från solo2 (Transcoding)

    Startad av Relaxx, 2014-05-18 11:35
    2 Sidor
    1 2
    boxen, dator, datorn, det, fel, från, funkar, har, inställning, inte, kan, med, min, problem, program, solo, som, spela, stream, streama, ström, tar, till, upp, vlc, vu+
    • Svar: 16
    • Visningar: 27 633
    Senaste inlägg: 2014-05-19 14:29
    av ricki  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  16. problem efter flash, dm 500s

    Startad av abuselma, 2014-05-06 21:24
    500, 500s, den, det, dm500, efter, flash, för, hackar, ibland, inte, jag, kan, man, med, men, menyn, mycket, när, och, openpli, pli, problem, sen, upp
    • Svar: 0
    • Visningar: 6 141
    Senaste inlägg: 2014-05-06 21:24
    av abuselma  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  17. stream port forward

    Startad av Castro, 2014-04-19 21:57
    adress, det, dlink, från, har, hur, ingen, jag, kan, kanaler, kanalerna, kolla, men, måste, någon, och, port, router, stream, till, upp, vad, vilken, vill, öppna
    • Svar: 7
    • Visningar: 5 506
    Senaste inlägg: 2014-04-22 21:00
    av nicolito  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  18. Blu-Ray?

    Startad av Schwede30, 2014-04-14 17:52
    allt, bara, det, eller, ett, filmer, från, har, hej, hårddisk, inge, ingen, inte, jag, kan, kopiera, mina, någon, något, program, som, till, upp, vill, över
    • Svar: 1
    • Visningar: 16 373
    Senaste inlägg: 2014-04-14 17:55
    av Rags32  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Mjukvara

  19. Vad har jag gjort fel?

    Startad av alsopranos, 2014-04-11 00:09
    800hd, att, det, dns, dreambox, fel, för, har, inte, jag, kanaler, kanalerna, kommer, mig, mina, newnigma, och, som, spela, streama, till, upp, utanför, vad, vill, vu+ solo
    • Svar: 7
    • Visningar: 6 559
    Senaste inlägg: 2014-04-12 11:45
    av atomized  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  20. Får man in o.8w Thor på denna

    Startad av slarver, 2014-04-07 15:26
    2 Sidor
    1 2
    • Svar: 11
    • Visningar: 32 384
    Senaste inlägg: 2014-04-12 01:26
    av Drejjmit  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Övrigt

  21. Ny Miraclebox premium twin HD, svart bild

    Startad av rigg63, 2014-04-10 17:22
    alla, bild, box, canal, fungera, fungerande, kanaler, kanalsökning, kopiera, med, men, mgcamd, min, miraclebox, miraclebox premium, newcamd, nån, och, open, premium, som, svart, till, twin, upp
    • Svar: 1
    • Visningar: 7 381
    Senaste inlägg: 2014-04-10 18:33
    av rigg63  Gå till det senaste inlägget
  22. Viasat kanaler

    Startad av victory83, 2013-10-19 20:42
    4 Sidor
    1 2 3 ... 4
    2st, 500hd, 800hd, bara, bort, boxar, bytt, extra, frekvens, gäller, hej, inte, jag, kanale, kanaler, massa, med, meny, nån, och, openpli 4, samma, samt, satellites.xml, som, sökning, tar, tv6, upp, uppdaterat, viasat
    • Svar: 33
    • Visningar: 42 265
    Senaste inlägg: 2014-04-08 11:03
    av joakim95  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  23. HTPC för live tv

    Startad av pette_mm, 2013-09-20 06:55
    2 Sidor
    1 2
    acamd, att, behöver, bygga, disk, dubbla, eller, filmer, för, gäller, htpc, inom, intel, jag, live, man, med, men, och, openelec, samt, som, spela, ssd, tv kort, upp, xbmc
    • Svar: 18
    • Visningar: 21 139
    Senaste inlägg: 2014-04-04 22:27
    av Jönke  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    HTPC

  24. vu+solo2 fjärrkontrollen

    Startad av mikael40, 2014-03-26 17:51
    box, boxe, boxen, clone, den, det, dreambox, flytta, fungerar, får, inte, jag, kopior, man, med, mot, ner, och, pil, solo, solo2, som, till, trög, upp
    • Svar: 6
    • Visningar: 6 109
    Senaste inlägg: 2014-03-30 10:36
    av atomized  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  25. Bästa modellen för att titta+spela in?

    Startad av sm0kie, 2014-03-27 15:53
    annan, använda, att, box, den, det, ecm, enigma, enigma2, för, går, hej, kabel, kabeltv, kanal, kanale, kanalen, klarar, man, mgcamd, och, som, spela, spela in, upp, vu+ duo, vu+ duo2
    • Svar: 1
    • Visningar: 4 527
    Senaste inlägg: 2014-03-27 16:17
    av atomized  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

Resultat 151 till 175 av 485
Sidan 7 av 20 FörstaFörsta 4 5 6 7 8 9 10
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss