Sök:

Tagg: dator

Sidan 8 av 18 FörstaFörsta 5 6 7 8 9 10 11

Sök: Sökningen tog 0.01 sekunder.

  1. Ny box och Viasat.

    Startad av gekko, 2013-10-11 12:56
    annan, behöver, box, boxen, bra, dator, eller, flytta, frågor, från, för, guide, går, har, inte, linux, länge, med, något, och, till, timeshift, utan, viasat, vu+ solo, välja
    • Svar: 2
    • Visningar: 3 518
    Senaste inlägg: 2013-10-11 16:29
    av gekko  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  2. [LÖST] Installera extern hdd på duo box

    Startad av dropdead, 2013-08-08 04:14
    7 Sidor
    1 2 3 ... 7
    • Svar: 68
    • Visningar: 143 587
    Senaste inlägg: 2013-10-10 15:11
    av dropdead  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  3. CA Error , 800 HD PVR CLONE

    Startad av nixxz, 2012-12-02 10:27
    4 Sidor
    1 2 3 ... 4
    800, box, boxe, clone, dator, det, dm800, dm800 hd, epg, fel, filer, finns, flasha, för, guide, gång, hej, image, inte, jag, med, och, openpli, pvr, secondstage, som, sökning, till, tips, viasat golf
    • Svar: 32
    • Visningar: 20 623
    Senaste inlägg: 2013-10-09 16:08
    av nixxz  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

    • Svar: 7
    • Visningar: 26 625
    Senaste inlägg: 2013-10-06 15:09
    av atomized  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Hårdvara

  4. Artikel: Guide - Cardsharing via mobil i stugan eller husvagnen

    Startad av nladm, 2012-12-10 19:13
    2 Sidor
    1 2
    alla, boxe, bredband, cardsharing, dator, datorn, den, det, dreamboxen, ethernet, ett, för, idag, internet, lite, med, mellan, mobil, och, olika, open, router, sen, till, typ, uppkoppling, usb, wifi
    • Svar: 17
    • Visningar: 23 579
    Senaste inlägg: 2013-10-01 07:23
    av Salami  Gå till det senaste inlägget
  5. control/temperature Ububtu

    Startad av Bam, 2013-09-26 19:02
    2011, dator, datorn, för, har, hej, http, någon, program, som
    • Svar: 0
    • Visningar: 3 952
    Senaste inlägg: 2013-09-26 19:02
    av Bam  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Linux

  6. Boxer + TV-kort (dator) + HD kanaler

    Startad av fisher, 2012-01-03 22:34
    2 Sidor
    1 2
    alla, boxer, boxer hd, boxers, börja, clone+, dator, datorn, det, dilog, dvb-t2, eller, finns, forum, fråga, från, för, har, hdtv, jag, kanaler, klarar, kort, min, nya, något, och, till, trött, usb, viaccess, windows 8, windows media center
    • Svar: 14
    • Visningar: 24 515
    Senaste inlägg: 2013-09-22 00:59
    av Prelatur  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Boxer

  7. Spela in via Nätverket på dm500hd

    Startad av Robe12, 2013-09-18 17:03
    boxee, dator, datorn, delad, den, det, dm500hd, eller, fstab, gör, har, hdd, hej, inställningar, inte, jag, med, men, meny, menyn, min, måste, nfs, nätverket, och, spela, spela in, vad
    • Svar: 3
    • Visningar: 5 483
    Senaste inlägg: 2013-09-19 11:04
    av Robe12  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  8. [LÖST] Redigering av kanallista, samt spara den till dator

    Startad av hedztrem, 2013-09-18 10:36
    behöver, boxen, dator, datorn, den, det, filer, finns, flytta, hit, hittar, hur, jag, kan, kanallistan, man, någon, redigering, samt, sig, som, tar, till, vilken, över
    • Svar: 2
    • Visningar: 13 591
    Senaste inlägg: 2013-09-18 10:51
    av mattheo  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  9. Dm500hd

    Startad av orbital, 2013-09-16 13:38
    500hd, dator, datorn, den, dm500hd, efter, esata, ett, filer, från, fungera, gång, går, hej, http, jag, köpa, min, nätverket, och, spela in, starta, till, usb, över
    • Svar: 3
    • Visningar: 6 621
    Senaste inlägg: 2013-09-18 05:51
    av matkoh  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

    • Svar: 0
    • Visningar: 44 576
    Senaste inlägg: 2013-09-17 18:47
    av dream099  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Hårdvara

  10. Dreambox till Xmbc

    Startad av sweppex, 2013-09-16 20:28
    angående, antenn, att, dator, datorn, det, dreambox, eller, fast, fråga, från, funkar, får, har, htpc, inge, ingen, jag, ladda, min, ner, streama, till, tänkte, upp
    • Svar: 0
    • Visningar: 3 289
    Senaste inlägg: 2013-09-16 20:28
    av sweppex  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  11. CS på tvilling kort.

    Startad av Fraggler, 2013-03-19 21:42
    2 Sidor
    1 2
    boxe, canal, dator, datorn, den, det, digital, dreamboxen, ett, från, fullt, fungerar, får, för, har, idag, inte, jag, kanaler, kort, kortet, med, mottagare, och, utbud, viasat
    • Svar: 13
    • Visningar: 11 522
    Senaste inlägg: 2013-09-16 08:29
    av arsenal  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Viasat

    • Svar: 26
    • Visningar: 24 800
    Senaste inlägg: 2013-09-15 14:13
    av Callle  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  12. Newcs

    Startad av Balders-balle, 2013-09-14 13:38
    att, bild, dator, datorn, det, får, för, guide, har, inte, jag, kommer, lite, man, med, men, måste, ner, newcs, starta, svart, text, upp, vad
    • Svar: 1
    • Visningar: 3 697
    Senaste inlägg: 2013-09-14 22:39
    av gillette  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

    • Svar: 2
    • Visningar: 12 673
    Senaste inlägg: 2013-09-13 08:07
    av Fonzie413  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

    • Svar: 0
    • Visningar: 36 024
    Senaste inlägg: 2013-09-12 15:36
    av Stroker  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    HTPC

  13. Vusolo2 hemnätverk

    Startad av ricki, 2013-08-31 10:36
    2 Sidor
    1 2
    dator, filer, från, har, hit, hitta, hittar, igång, inget, inte, jag, kan, komma, med, min, måste, nätverk, nätverket, samba, solo, solo2, som, vad, ver, vu+, vu+ solo
    • Svar: 10
    • Visningar: 12 878
    Senaste inlägg: 2013-09-06 13:02
    av atomized  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  14. Oscam boxer smartwi undran

    Startad av da_king, 2013-08-23 23:41
    alla, att, boxar, boxer, dator, det, dvb, ett, finns, forum, fråga, från, får, för, har, inte, kan, kanal, kanaler, kort, med, och, oscam, smartwi, som, vad
    • Svar: 3
    • Visningar: 6 085
    Senaste inlägg: 2013-08-24 11:27
    av da_king  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Boxer

  15. editera newcamd.list ?

    Startad av nullebulle, 2013-08-18 18:16
    500, addon, att, dator, den, det, editera, finns, fixa, för, guider, går, har, inte, jag, kan, landet, list, med, min, newcamd, någon, och, som, till
    • Svar: 6
    • Visningar: 6 356
    Senaste inlägg: 2013-08-18 20:25
    av nullebulle  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  16. På jakt efter Klon (köpråd länka gärna)

    Startad av haddeman, 2013-08-10 03:51
    2 Sidor
    1 2
    a8p, bra, dator, datorn, den, det, dm800se, dreambox, eller, för, har, hjälp, image, inte, ipad, kanaler, klon, köpa, köpråd, med, mottagare, och, problem, streama, till, tuner, wifi
    • Svar: 15
    • Visningar: 14 872
    Senaste inlägg: 2013-08-16 08:47
    av crille44  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  17. Blu-Ray under DEBIAN?

    Startad av Schwede30, 2013-08-14 06:59
    att, dator, debian, det, dvd, finns, från, för, har, hej, inte, kan, linux, mig, min, mycket, och, riktning, rätt, sig, som, till, upp, utan, vill
    • Svar: 2
    • Visningar: 5 489
    Senaste inlägg: 2013-08-14 17:39
    av Schwede30  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Linux

  18. Byte till en seriellport

    Startad av Husse67, 2013-08-11 12:55
    adapter, behöver, byta, byte, chip, dator, den, det, för, går, har, http, info, inge, ingen, inte, kabel, med, mej, min, som, tag, till, usb
    • Svar: 3
    • Visningar: 5 189
    Senaste inlägg: 2013-08-11 15:44
    av Husse67  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  19. Från external monitor port till modemkabel

    Startad av Husse67, 2013-08-11 10:37
    adapter, andra, behöver, bra, dator, det, ett, finns, från, har, jag, kabel, kan, man, min, modem, nån, port, som, tag, till, usb
    • Svar: 1
    • Visningar: 3 843
    Senaste inlägg: 2013-08-11 12:31
    av elmek  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  20. Hur flasha in Enigma2

    Startad av Husse67, 2013-08-09 15:48
    bäst, dator, datorn, den, det, dm600s, dreambox, dreamboxen, enigma2, finns, flasha, fråga, får, gäller, har, helt, hur, inte, ladda, ner, pvr, som, starta, till, vill ha
    • Svar: 2
    • Visningar: 5 270
    Senaste inlägg: 2013-08-10 08:01
    av Husse67  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

Resultat 176 till 200 av 439
Sidan 8 av 18 FörstaFörsta 5 6 7 8 9 10 11
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss