Sök:

Tagg: installera

Sidan 8 av 19 FörstaFörsta 5 6 7 8 9 10 11

Sök: Sökningen tog 0.02 sekunder; genererades för 39 minut(er) sedan.

  1. Softcams till VU+ Solo2

    Startad av Raskus, 2014-10-08 10:04
    3121, 35a, 4.0, alla, att, cam, cams, den, ett, från, försvann, installera, jag, med, mgcamd, mg_cfg, mig, min, nytt, och, openpli 4, panel, softcam, solo, solo2, till, vu+, vu+ solo2
    • Svar: 6
    • Visningar: 8 465
    Senaste inlägg: 2014-10-26 20:48
    av Elakaarne  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  2. Vu+solo2 vilken image rekommenderar ni

    Startad av EmEkLiHoRoZ, 2014-10-09 17:56
    alla, att, box, den, det, efter, fråga, gäller, har, hej, image, inom, installera, jag, lång, man, min, när, olika, openpli, plugins, solo, solo2, till, vilken, vti
    • Svar: 28
    • Visningar: 23 646
    Senaste inlägg: 2014-10-25 21:50
    av EmEkLiHoRoZ  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  3. Timeshift Openpli?

    Startad av FCIK, 2014-10-17 10:09
    800hd, alla, det, ett, finns, forum, fungera, fungerar, får, förklara, har, hur, installera, inte, jag, kan, med, olika, openpli, pli, plugin, skall, som, spela, spela in, timeshift
    • Svar: 2
    • Visningar: 4 295
    Senaste inlägg: 2014-10-17 11:55
    av FCIK  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  4. openbox z5

    Startad av jwradhe, 2014-09-02 19:59
    • Svar: 16
    • Visningar: 17 292
    Senaste inlägg: 2014-10-06 22:06
    av viairdeto  Gå till det senaste inlägget
  5. [LÖST] Boxen låser sig vid uppstart.

    Startad av MaNgO_76, 2014-09-30 19:38
    *stop*, adress, boxen, det, fråga, för, har, hdd, hej, hjälp, hur, installera, inte, internet, kabel, låser, min, modem, och, openpli, openpli 4, pvr, samt, sig, stop, tuner, vid
    • Svar: 10
    • Visningar: 31 873
    Senaste inlägg: 2014-10-01 18:51
    av MaNgO_76  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  6. [LÖST] "se-comhem" fil till Tvheadend

    Startad av Sonic, 2014-09-04 13:53
    alla, bara, comhem, det, ett, fail, fel, fil, får, har, hej, installera, inte, jag, kanaler, med, någon, och, senaste, sig, som, till, vid, vill, värde
    • Svar: 2
    • Visningar: 7 709
    Senaste inlägg: 2014-10-01 10:52
    av Sonic  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Com Hem

    • Svar: 2
    • Visningar: 7 077
    Senaste inlägg: 2014-09-30 22:22
    av Zoorg  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  7. Prismcube Ruby

    Startad av anteisr, 2013-11-01 12:18
    att, black, box, boxe, boxen, den, det, dvbs, efter, för, hej, idag, igång, installera, installerat, kanalsökning, köp, kör, man, meny, mgcamd, min, och, samma, samt, som, vu+ solo
    • Svar: 11
    • Visningar: 11 045
    Senaste inlägg: 2014-09-23 16:16
    av Artiden57  Gå till det senaste inlägget
  8. HTPC med Linux?

    Startad av FOXiE99, 2014-07-09 13:23
    acamd, bra, det, dvbviewer, finns, för, har, hej, htpc, inga, installera, kan, kör, linux, med, min, något, och, openelec, problem, sen, sig, signalen, som, tips, vad, vu+ duo, vu+ duo2
    • Svar: 8
    • Visningar: 10 395
    Senaste inlägg: 2014-09-15 22:24
    av PSGandalf  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    HTPC

  9. Open ATV

    Startad av wba, 2014-09-09 18:47
    att, azbox, det, elite, hej, installera, någon, open, som
    • Svar: 0
    • Visningar: 18 761
    Senaste inlägg: 2014-09-09 18:47
    av wba  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    AzBox

    • Svar: 9
    • Visningar: 10 023
    Senaste inlägg: 2014-09-07 09:23
    av nomis94  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  10. vu+ duo2 väder plugin openpli

    Startad av lus, 2014-08-22 23:38
    det, duo, ett, finns, från, har, hit, hittar, installera, inte, jag, kör, med, någon, och, open, openpli, pli, plugin, saknas, som, tag, tar, var, vu+, vu+ duo, vu+ duo2
    • Svar: 6
    • Visningar: 10 067
    Senaste inlägg: 2014-08-24 17:38
    av lus  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  11. Snr 25% - agc 31%

    Startad av Sputnik, 2014-08-19 22:30
    beställa, box, boxen, bra, cccam, den, det, dreambox, eller, epg, forum, från, fungerar, får, för, försvinner, inga, installera, inte, jag, kanaler, med, och, problem, teve, till, viasat
    • Svar: 6
    • Visningar: 5 625
    Senaste inlägg: 2014-08-19 23:30
    av Rags32  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  12. [LÖST] OpenPLI för DM800 Clone

    Startad av BigDaddyT, 2014-08-19 10:31
    100, blir, box, clone, den, det, dm800, efter, finns, för, har, helt, hur, idag, image, installera, jag, med, min, och, openpli, openpli 4, pli, rätt, som, tänkte
    • Svar: 5
    • Visningar: 6 320
    Senaste inlägg: 2014-08-19 12:09
    av Ibrahim  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  13. Comhem och DM800HD Se Clone A8p

    Startad av campete, 2014-08-15 16:59
    alla, boxen, boxer, bra, cables, clone, comhem, den, det, dm800hd, efter, flasha, flashat, forum, från, funkar, får, har, installera, jag, kanaler, med, och, som, sökning, tuner, uppdatera, uppdaterat, xml
    • Svar: 16
    • Visningar: 15 323
    Senaste inlägg: 2014-08-17 17:43
    av Freelock  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Com Hem

  14. [LÖST] Blue panel problem

    Startad av cleijt, 2014-08-10 17:19
    800hd, addons, blue, cam, det, har, hit, hittar, installera, installerat, jag, manager, manuell, manuellt, min, panel, problem, som, tar, var
    • Svar: 0
    • Visningar: 3 864
    Senaste inlägg: 2014-08-10 17:19
    av cleijt  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  15. hjälpa polare köpa dreambox

    Startad av Kammaflaje, 2014-08-05 17:32
    boxar, boxen, den, det, dm800se, dreambox, eller, fråga, http, hur, ifrån, image, installera, inte, jag, köpa, med, min, måste, och, original, solo, version, vilken, wifi
    • Svar: 2
    • Visningar: 5 471
    Senaste inlägg: 2014-08-06 09:36
    av Kammaflaje  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  16. Openairplay + netflix

    Startad av cossierolle, 2014-07-25 10:05
    att, bilder, bra, det, eller, fel, från, fungera, funkar, går, gör, har, inge, ingen, installera, installerat, inte, jag, men, min, och, plugin, solo, streama, vu+
    • Svar: 0
    • Visningar: 3 900
    Senaste inlägg: 2014-07-25 10:05
    av cossierolle  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  17. Dreamboxedit kompabilitet?

    Startad av kalle2345, 2014-07-12 00:17
    500, 500s, använda, behöva, den, det, dreambox 500, dreamboxedit, eller, ett, har, installera, inte, jag, med, min, mot, mottagare, nya, och, program, quattro, samma, som, till, två
    • Svar: 3
    • Visningar: 9 507
    Senaste inlägg: 2014-07-15 11:27
    av kalle2345  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  18. Uppdatera openpli

    Startad av migge6, 2014-07-08 20:40
    4.0, 800hd, 800hd se, att, boxe, boxen, det, eller, från, får, för, har, installera, installerat, längre, med, mej, mig, min, och, openpl, openpli, openpli 4, pli, till, uppdatera
    • Svar: 4
    • Visningar: 7 845
    Senaste inlägg: 2014-07-09 20:38
    av migge6  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

    • Svar: 5
    • Visningar: 7 633
    Senaste inlägg: 2014-06-19 17:24
    av Krutan  Gå till det senaste inlägget
  19. Mjukvaruuppdatering.

    Startad av maur, 2014-06-10 21:27
    100, box, bra, capacity, den, det, dvb, efter, ett, finns, för, gui, har, hur, info, installera, interface, jag, network, nya, och, sig, solo, sökning, till, tuners, vu+ solo
    • Svar: 13
    • Visningar: 11 909
    Senaste inlägg: 2014-06-13 15:19
    av Chelsea64  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  20. [LÖST] Installera USB-tuner

    Startad av micklarn, 2014-04-24 14:36
    • Svar: 4
    • Visningar: 6 282
    Senaste inlägg: 2014-06-12 10:36
    av nyburgare  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

    • Svar: 8
    • Visningar: 7 107
    Senaste inlägg: 2014-06-09 19:03
    av freddan83  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  21. Sen textning på BBC-kanaler

    Startad av Kultur, 2014-05-30 22:05
    bbc, canal, canal digital, det, digital, duo, eller, för, har, inge, ingen, installera, jag, kanaler, med, min, något, openpli, oscam, pli, sen, softcam, som, text, textning, usb, vu+ duo, vu+ duo2
    • Svar: 4
    • Visningar: 23 640
    Senaste inlägg: 2014-05-31 21:38
    av rodak  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

Resultat 176 till 200 av 468
Sidan 8 av 19 FörstaFörsta 5 6 7 8 9 10 11
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss