Sök:

Tagg: vissa

Sidan 8 av 11 FörstaFörsta 5 6 7 8 9 10 11

Sök: Sökningen tog 0.01 sekunder; genererades för 42 minut(er) sedan.

    • Svar: 3
    • Visningar: 5 705
    Senaste inlägg: 2012-09-23 02:56
    av Castro  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

    • Svar: 7
    • Visningar: 28 706
    Senaste inlägg: 2012-09-22 09:27
    av Fresa1  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Com Hem

  1. bild fryser och tuning misslyckades

    Startad av dkr1979, 2012-09-20 21:24
    annan, att, bild, det, eller, finns, fixa, fryser, funkar, gemini, gui, händer, igen, inte, jag, kanaler, man, misslyckades, något, och, sport, tuner, tuning, tuning misslyckades, tv4, vissa
    • Svar: 4
    • Visningar: 15 736
    Senaste inlägg: 2012-09-22 04:59
    av Castro  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  2. Dålig mottagning

    Startad av hockeylimpan, 2012-09-15 14:51
    dålig, finns, funkar, för, har, inte, jag, kanaler, kanalerna, man, men, mig, mot, mottagning, och, riktig, satfinder, sirius, tag, thor, vad, verkligen, vissa, ändra
    • Svar: 2
    • Visningar: 10 864
    Senaste inlägg: 2012-09-21 00:17
    av Castro  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  3. Sortera kanaler

    Startad av jocke4u, 2006-03-17 11:17
    • Svar: 5
    • Visningar: 5 877
    Senaste inlägg: 2012-09-10 17:58
    av MrHot  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

    • Svar: 8
    • Visningar: 13 637
    Senaste inlägg: 2012-08-28 12:40
    av srg  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Com Hem

  4. [LÖST] Comhem. dm 800 hd se

    Startad av Castro, 2012-08-22 12:47
    100, 110, 7000, 800, 800 hd, 800hd se, ber, bilden, boxe, comhem, dm800hd se, dålig, eller, fryser, har, inge, ingen, kabel, kanale, kanaler, måste, och, parabol, sig, signal, till, vissa, värde
    • Svar: 17
    • Visningar: 15 171
    Senaste inlägg: 2012-08-26 20:50
    av Castro  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  5. lås

    Startad av Castro, 2012-08-25 19:46
    800, 800 hd, boxe, com hem, den, det, dreambox, dreambox 800, eller, ett, från, gemini, hela, inte, jag, kan, kanaler, man, med, meny, måste, nytt, och, som, till, vid, vissa
    • Svar: 7
    • Visningar: 9 518
    Senaste inlägg: 2012-08-26 18:43
    av Kammaflaje  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  6. Dreambox 800 hd se, Comhem,

    Startad av Castro, 2012-08-20 14:25
    800, boxe, comhem, den, det, dreambox, dreambox 800, från, försvinner, gemini, har, igen, image, jag, kanaler, lite, med, och, problem., samma, sen, som, sökning, text, trött, typ, tänkte, vissa
    • Svar: 7
    • Visningar: 5 686
    Senaste inlägg: 2012-08-22 23:32
    av Castro  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  7. Tuner problem dm 800hd kabel

    Startad av Benso, 2012-08-18 19:48
    800hd, bra, börja, det, eller, fel, från, fungerar, funkar, har, hur, ingen, jag, kabel, kanaler, min, och, problem, rutan, sig, som, svart, till, tuner, vad, vissa
    • Svar: 3
    • Visningar: 3 601
    Senaste inlägg: 2012-08-22 19:10
    av Benso  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  8. Oscam och viasat

    Startad av mattheo, 2012-08-19 17:07
    använda, bild, caid, det, ett, får, gammalt, har, hänger, inge, ingen, inställningar, jag, kanaler, kort, man, med, när, och, oscam, server, till, user, viasat, vissa
    • Svar: 1
    • Visningar: 19 619
    Senaste inlägg: 2012-08-19 19:37
    av Minime  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Viasat

  9. Åsksäsong

    Startad av jughead, 2012-06-15 09:40
    • Svar: 14
    • Visningar: 10 686
    Senaste inlägg: 2012-08-08 12:59
    av tobbe54  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Övrigt

    • Svar: 5
    • Visningar: 6 140
    Senaste inlägg: 2012-08-02 14:59
    av mattheo  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

    • Svar: 5
    • Visningar: 28 480
    Senaste inlägg: 2012-07-27 21:45
    av viairdeto  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Com Hem

  10. Dreambox 500C Hjälp

    Startad av krigare37, 2012-06-28 19:04
    500c, den, dreambox, från, fungerar, får, för, gul, har, hjälp, hur, image, installera, inte, jag, måste, nabilosat, och, openpli, pli, plugins, som, text, vilka, vissa
    • Svar: 0
    • Visningar: 3 742
    Senaste inlägg: 2012-06-28 19:04
    av krigare37  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

    • Svar: 14
    • Visningar: 41 382
    Senaste inlägg: 2012-06-05 11:19
    av Chefen1  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

    • Svar: 10
    • Visningar: 10 017
    Senaste inlägg: 2012-05-27 20:15
    av crille44  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

    • Svar: 2
    • Visningar: 8 116
    Senaste inlägg: 2012-05-23 18:19
    av Hampus920  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  11. vu+ultimo hårddisk?

    Startad av kisumisu, 2012-05-17 07:25
    boxe, boxen, bäst, den, det, eller, fråga, funkar, för, hur, hårddisk, jag, köpa, med, och, problem, sata, sig, skall, till, transponder, typ, ultimo, vad, vilken, vissa, välja
    • Svar: 0
    • Visningar: 6 013
    Senaste inlägg: 2012-05-17 07:25
    av kisumisu  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  12. Mosaik trots kanalsökning efter omläggning

    Startad av snav, 2012-05-01 06:21
    800hd, alla, ber, bra, clone, det, efter, forum, har, hit, inge, ingen, inte, jag, kanaler, kanalsökning, med, och, openpli, problem, som, trots, vad, vissa, värde, över
    • Svar: 5
    • Visningar: 6 608
    Senaste inlägg: 2012-05-16 08:31
    av viairdeto  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Com Hem

    • Svar: 5
    • Visningar: 13 170
    Senaste inlägg: 2012-05-15 21:51
    av hulta  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Com Hem

  13. Comhem hd

    Startad av maddah, 2010-02-27 16:41
    alla kanaler, andra, boxe, bytes, börja, com hem, conax, det, dts, fortfarande, forum, fotboll, fungerar inte, första, hd kanaler, helt, hänger sig, kanaler, kanalerna, klienter, kommer, kortserver, köper, kör, newcs 1.67, nya, när, och, samtidigt, smartwii, teve, tv6, två tv, utan, vissa
    • Svar: 137
    • Visningar: 127 343
    Senaste inlägg: 2012-05-14 20:12
    av lasgur  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Com Hem

  14. Hur är torroidal?

    Startad av kisumisu, 2012-05-12 00:30
    börja, den, det, eller, ett, fungerar, för, går, har, hur, hög, högt, installera, jag, lite, lnb, med, måste, och, olika, parabol, problem, till, transponder, utan, vissa
    • Svar: 6
    • Visningar: 6 083
    Senaste inlägg: 2012-05-13 22:44
    av kisumisu  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Övrigt

  15. [LÖST] hjälpe med min klon DM800HD se

    Startad av CharlieX77, 2012-05-11 21:07
    • Svar: 15
    • Visningar: 15 046
    Senaste inlägg: 2012-05-13 15:15
    av CharlieX77  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  16. Debian 5.0.3 krånglar vid uppgradering.

    Startad av ctm555, 2012-05-07 06:25
    behöver, bort, den, det, eller, för, har, hej, http, installera, inte, jag, linux, länge, med, min, not found, och, olika, oscam, problem, server, utan, vid, vilka, vissa
    • Svar: 5
    • Visningar: 14 755
    Senaste inlägg: 2012-05-07 22:51
    av PSGandalf  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Linux

Resultat 176 till 200 av 274
Sidan 8 av 11 FörstaFörsta 5 6 7 8 9 10 11
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss