Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 29

Ämne: möjlig key 20?

  1. #11
    jagvet intte vem såm släpper nycklana, menade at det har ei fonits någrafongerande nycklar före PDK har Titaniom fil i sin hex fil sidan
    Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
    Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s

  2. #12
    skit samma- håppas de kommer ut snart

    för alla som har annat än MII e de lite drygt att vänta

  3. #13
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    @kpla
    Du har rätt med att det kommit ut Titanium filer innan M2 filer en gång... Det var för 3 eller 4 omkodningar... Då blev den nay nyckeln publik 1½ timme efter omkodningen... Och då tog det inte många minuter innan Titanium och Basiccard filer fanns ute... Men då gjorde TeamPDK ett program så man själv kunde editera in nya nycklar i sitt M2 kort... Dock försvann det från deras sida efter en kort tid... Men är ni intresserade av det så finns det under FILER...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  4. #14
    Deaaaaaas
    vad skall man med ett program till så man själv kunde editera in nya nycklar i sitt M2 kort. när man inte kan få tag på nycklarna ?

  5. #15
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Citat Ursprungligen postat av kpla
    Deaaaaaas
    vad skall man med ett program till så man själv kunde editera in nya nycklar i sitt M2 kort. när man inte kan få tag på nycklarna ?
    Om du läser vad jag skriver så kanske du förstår lite mer... TeamPDK gjorde det eftersom den gången kom den nya nyckeln ut innan de hade hunnit göra klart sina egan M2 filer... Och folk började klagga på TeamPDK's forum varför det dröjde med M2 filerna... Så dom gjorde programmet för att OM det skulle bli så att den nya nyckeln skulle komma ut innan dom fått sina egna M2 filer klara så skulle det gå att editera in den nyckeln på kortet... Jag säger inte att det är nått användbart... Men det finns... Det är huvudsaken...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  6. #16
    ok nu hajar jag vad du menade

  7. #17
    en dum fråga: vad är det för skilnad på MII&Titanium filerna?
    Titanium korten var ju "heta" ett tag....slut lite över allt. Nu är det MII som är "innne" kort. Kan det snart koma xxx kort som är "inne" kort och filerna bums till detta? (fundering) men som DEAAAAS säger filerna fins och det är en BONUS att dom fungerar.

    Det pratades åsså om att OM , OM det kommer AU för CD så skulle dom fungara bara på Titanuim.....kan någon förklara åt mig (dumma mig?) hur detta har tänkt fungera?

    --J--
    ....im not lost, im on adventure.....

  8. #18
    Första frågan? Men skilnad ärdet.
    Andra frågan Mll "inne" När CD kodar åm tardei 6 ninuter sen har Mll kort bild Titanium kort tar det 3-4 dagar. detta är vad såm har hänt sistatiden.
    Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
    Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s

  9. #19
    Har sökt lite på nätet efter en CD Key 20 å hittat en som inte har blivit använt i nån softcam.key fil som jag har (är massa olika listade i dem).
    Denna är uppdaterad 02.06.04 så skall kolla om den funkar i morron när jag kommer hem...
    Skall försöka minnas att skriva om den funkar...

    Början på den:
    C 000000 20 9C346085F7A9F2380

    Vissa hadde ju skrivit vad den inte fick börja på så därför sätter jag med detta...

    /Mami
    VU+ Duo2 DVB-C + Twin DVB-S2 med OpenVix.
    Parabol: 1x Universal LNB + Rotor

  10. #20
    Hej. Kan det vära början på guldremsan?? Vi väntar med spänning til i morgon
    Dreambox 7000s RUN Hydra atlantis
    Maxtor 160GB 5400 RPM.

Liknande ämnen

  1. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-01-26, 17:41

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss