Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 25

Ämne: Årets roligaste hemsida?

Årets roligaste hemsida?

Hittade en firma i Motala som försöker sälja en "retro" box till Senda-nätet! :lol:
    Jag tror dom försöker lura gamla genom att påstå att den fungerar. Den ser ut som en gammal Luxor-radio och heter nästan så. Dom nämner i förbifarten att den har Conax-läsare vilket ju har en viss betydelse. Nått jidder om att man får 8 kanaler helt gratis för evigt. Jag skrattade gott en stund när jag läste på deras "support" sida. Jag vet att vissa inte tycker om länkar här så jag skriver den inte, nånting med luxorit bara. Dom ska ha 795 bagis och man får runt-hörnet-garanti. Ska genast ringa och varna farsgubben!
    Det måste finnas hur många som helst som försöker göra snabba pengar i den här branschen, menyer på samiska, ja jisses! :clap:

/Perko

nu har jag kollat sidan.. tycker det verkar vara en snygg box de har fått till.. tror även att det som står är helt sant! bedöm själva.. www.Luxorit.se

Jag förstår inte riktigt vad som är så otroligt med det hela..

såg att dom hade annonser på den boxen i nyaste
    vi i villa tidningen

Men hallå! Kollade ni "support" sidan? jag citerar:

Med vår Svenska Markbox får man in redan nu, utan kort och abonnemang, alltså utan månadsavgifter 8 program staten bestämt skall finnas för tid och evighet kan man gissa och hoppas på. TV1 TV2 TV3 TV4 TV8 SVT24 ZTV BARNKANALEN …
    Vi hoppas också att vi snart får in KUNSKAPSKANALEN och så TV5 förståss.
    DU BETALAR BARA EN GÅNG OCH FÅR 8 PROGRAM = INGA MÅNADSKOSTNADER!!!

Okey, en FTA box för 795:-, ful, tycker jag! Andra kanske tycker den är snygg! Clas i Sjön säljer en FTA box för 995:-, den ser snyggare ut! Framtidssäker med Conax kort? Det lär dröja innan Boxer börjar med Conax.
    Jag tror det är ett försök att blåsa gamla, men man får tro och tycka olika!

/perko

Om jag fattar rät. När SVT slutar med analåga sändigar nogån gång 2008 måste man ha en digital box i mellan för at titta SVT med din gamla analåga TV då slipper du köpa en digital TV
    Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
    Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s

anledningen att den har conax är för att den funkar i finland också

tvivlar på att tv3,tv8 och ZTV kommer att finnas gratis för tid och evighet!

Citat från support sidan ang. fördelen med kortläsare:

b) ”KRÄV KORTLÄSARE – FRAMTIDSFÖRBEREDD”
    Inga månadsbetalningar önskas kanske, men tänk om just ditt favoritämne kommer på en kanal med ett kort som man köper en gång för ca 500 Kr!

Hmm .. visste inte att man kunde köpa "lagliga" kort för en engångsumma på 500 spänn ....

Det står inte att man kan det heller.
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

på support sidan spekulerar dom lite väl mycket det kan jag hålla med om.. men att boxen är seriös tycker jag inte är något att tveka på!

Liknande ämnen

1. Årets fulaste julkort?
    Av Ripleyonline i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-12-20, 09:05
  2. Chelsea-Barcelona Årets match?
    Av Anders_79 i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-03-08, 21:50
  3. Årets första inlägg...
    Av Pytten i forum Övrigt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-01-01, 07:54

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss