Boxen är seriös, den finns.
Boxen är seriös, den finns.
Tycker den ser cool ut, riktigt retro! I övrigt ser inte jag heller något oseriöst med den....
köp en ny tv istället dom tar också in digitala free kanaler
inte lätt att hitta en digital tv för 800 pix
VU+
*garv*
Nää det är det definitivt inte![]()
"Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"
Kanske ägarna bakom detta företag är ute för att göra snabba pengar, fick via PRV ett utdrag på regestreringsuppgiterna där fanns en hel del konkurser på tidigare reg. företag, bla Digitalbutiken Motala AB konkursen avslutad 2004-04-16 och det nya företaget reg. 2004-03-17.
Såna boxsar finsdet flera olika märken dåm är bara till analåga TV då sliper du köpa dyra digital TV när SVT slutar senda analågt nogon gåg 2008
Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s
Fattar inte va du menar med att blåsa folk man köper väll inte en om man inte behöver den eller hur!!! och det e ju en kanon grej om man bor i villa tex och bara har 1an 2an och 4an eller hur!!!! och varför tror du den inte fungerar, har du inte hört nånting om folkboxen eller, enda skillnaden e väll att den här har en kortläsare!!!Ursprungligen postat av Perko
dom här har tidigare sållt parabolpaket under namnet jacobson's dom e mycket serioösa och va framför allt billiga , jag har själv köpt min parabol med 4 huvuden och en 9802 av dom och dom har alltid hläpt mig när de behövdes!
Okey, men lurendrejeriet är att dom försöker få oss att tro att den har kortläsare som fungerar! FTA-boxar kostar ju strax under tusenlappen, den här är ju inte billigare! Dessutom försöker dom få oss att tro att tv3 mm. kommer att vara free for ever, inte en chans! Viasat vill snart ha pröjs!
Köp ni, jag står över!