Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Utan MII

  1. #1

    Utan MII

    e de många här som inte har MII ? o då också utan CD givetvis
    bara nyfiken

  2. #2
    Jorå, här är det bara ett Titanium än så länge. Hoppas att mitt MII kommer på posten idag dock!

    /ElFeo

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av ElFeo
    Jorå, här är det bara ett Titanium än så länge. Hoppas att mitt MII kommer på posten idag dock!

    /ElFeo
    Felet många gör är att man går på det här med MII och gör som ElFeo.
    Om man konsekvent ger fan i att köpa ett MII-kort så kommer det inte dröja länge förrän koder/filer kommer till Tit-cards.

    Grundläggande: det är marknaden som bestämmer vad marknaden vill ha - inte leverantören.

  4. #4
    Eller så köper man ett MII och är på så vis helgarderad. Om det nu är så att girighet ligger bakom MII-programmen så är väl det kul för dem? Eller skulle du hellre se att det aldrig kom varken koder eller filer?

    Om man ser till din inställning så kanske resultatet av att jag inte köper kort skulle vara att de slutar släppa filer/nycklar.

    Fick precis posten, kortet ligger och väntar på posten!

    /ElFeo

  5. #5
    Jag kör bara titanium. Har abonemang också så jag är inte helt utan när man väntar på titanium.
    Framåt vintern skaffar jag mig kanske ett m2 också om andan faller på.

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av csan
    Citat Ursprungligen postat av ElFeo
    Jorå, här är det bara ett Titanium än så länge. Hoppas att mitt MII kommer på posten idag dock!

    /ElFeo
    Felet många gör är att man går på det här med MII och gör som ElFeo.
    Om man konsekvent ger fan i att köpa ett MII-kort så kommer det inte dröja länge förrän koder/filer kommer till Tit-cards.

    Grundläggande: det är marknaden som bestämmer vad marknaden vill ha - inte leverantören.
    Ja det stämmer du har helt rät CSAN. Bevisat kanske, jag såg att keycard har titanium åter i lager men dyrt som fan 520 kronor för ett kort.

  7. #7
    jag köpte titaniumkort för 380kr

  8. #8
    jag kör Season Interface kort.
    samaung 9500ay
    samsung 9401Z &
    infinity usb + seasoninterface

Liknande ämnen

  1. titta på tv utan abb.
    Av Scorpio_racing i forum Övrigt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-01-08, 11:08
  2. Box utan kort
    Av manus i forum Viasat
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-09-10, 19:35
  3. Hur gör man ett remotekort (utan AU).
    Av frozen i forum Com Hem
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2003-04-25, 16:54
  4. Går det utan org.
    Av naik i forum Viasat
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-02-27, 16:31

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss