Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 12

Ämne: Mp3.5 ?

  1. #1

    Mp3.5 ?

    Kör nu season-kort men tror jag ska inskaffa MII-kort.
    Jag går in på Key-Card o läser följande : "Fungerar ENDAST på dessa brännare:
    MultiPro (våran)
    M-II Brännaren
    Inifinity USB Phoenixn

    Men jag köpte min MP3.5 på AD-Teknink o den är nu uppdat så den ska klara MII......vadför skriver de att kortet bara funkar med deras brännare?
    Rent försäljningsknep eller? :?

  2. #2
    Det är bara BS
    Dom vill bara sälja sitt eget sortiment
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  3. #3
    köpte m2kort och prövade med min 3,5a utan någon uppgradering.no problemas gick på första tagningen,köpte kortet där.

  4. #4
    Jag undrar hur deras brännare är (keycards M-II brännare S/mouse Phenix) går det att bränna lite andra kort också eller, vilken program kan man använda. Tänkte på erbjudande 25 1 st. M-II brännare och 2 st. M-II kort för 999:
    Tack på förhand
    DREAMBOX 7020 Si ¤ Gemini 4.6 ¤ CCcam 2.1.4 ¤ Motor & Triax 88 ¤

  5. #5
    hej

    jag tänker också skaffa mig keycards MII-kort & brännare.
    men jag har läst lite negativa saker om deras brännare.
    ska man köpa istället mp-programerare från adteknik eller?
    det är ju billigt hos keycard 1st brännare+1st MII=695:- , men det är inte värt om det ska inte fungera.
    så det vore vara snällt om man kunde få lite goda råd.

  6. #6
    nu ska ni höra pojkar.
    köpte min brännare från ad-teknik för ungf. ett år sen den har varit väldans bra. först progga ja guldkort me den sen funkort typ xinone baseraat på conax. å nu sitter ja här o proggar m2 o tit-kort utan problem.
    dessutom så finns det så många som har just den typ av brännare så de e alltid bra om man får problem.
    Samsung dsr 9500 via ci patch 118 EMU 4.8
    mp 3,5 serial stab motor Astra Hotbird Sirius
    Thor +diverse kort.

  7. #7
    Ok!
    Jag tror jag har fått de svar jag var ute efter o rättar mej efter det .
    Har ju min MP:a o har också kört ¨fun....gold....silver o alltid funkat...men tyvärr så har man ingen användning för de korten längre som jag ser det..
    Boxer inget som funkar idag.....Viasat snart ett minne blott.....Conax.. bara MII ,Titanium o season.....
    Rätta mej gärna om jag har fel för jag vill gärna ha fel angående Boxer o Via :smile: :smile: :smile: :wink:

  8. #8
    Citat Ursprungligen postat av gollum
    Ok!
    Jag tror jag har fått de svar jag var ute efter o rättar mej efter det .
    Har ju min MP:a o har också kört ¨fun....gold....silver o alltid funkat...men tyvärr så har man ingen användning för de korten längre som jag ser det..
    Boxer inget som funkar idag.....Viasat snart ett minne blott.....Conax.. bara MII ,Titanium o season.....
    Rätta mej gärna om jag har fel för jag vill gärna ha fel angående Boxer o Via :smile: :smile: :smile: :wink:


    sant med boxer nytt kort på kommande!!!

  9. #9
    vad menar du ??? , vet du nått om boxer?

  10. #10
    Är det någon som har en fungerande M-II-brännare från keycard eller är den skit?

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss