Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 18 av 18

Ämne: Mp3

  1. #11
    @trollhattan

    Inte nu längre.
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

  2. #12
    har de ändrats???

    sedär då lärde man sig nått nytt.

  3. #13
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Det är nog snart 2 år sen Adaptec blev köpt av Roxio...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  4. #14
    Skall prova med Nero istället. Tackar för hjälpen!

  5. #15
    Det beror väl helt på vad bilstereon sorterar filerna på? Eftersom det inte är audio så finns det ju ingen uppgift om vilken fil som kommer först. Jag skulle tro att den sorterar i bokstavsordning, så att sätta siffror framför låter som en bra idé.

    Eftersom jag inte har en bilstereo som grejar mp3 så kan jag ha så fruktansvärt fel däremot

    /ElFeo

  6. #16
    Den använder säkerligen ID3 taggen i MP3 filerna. Finns ID3 tag program sm kan tagga om alla mp3or på en gång. Då klan du markera alla och mata in att du vill ha dem numrerade. Då får du dem i ordning du vill. Finns det ingen ID3 tag i filen går den efter namnet på filen.

    Kolla på www.download.com
    www.mobilmedia.se - En jävla massa kul till din mobil
    www.soundport.se - independent music exposed - Independent TOP40

  7. #17
    Citat Ursprungligen postat av abuze
    Den använder säkerligen ID3 taggen i MP3 filerna. Finns ID3 tag program sm kan tagga om alla mp3or på en gång. Då klan du markera alla och mata in att du vill ha dem numrerade. Då får du dem i ordning du vill. Finns det ingen ID3 tag i filen går den efter namnet på filen.

    Kolla på www.download.com
    Denna smiskar allt moststånd: http://www.softpointer.com/tr.htm

    /ElFeo

  8. #18
    Finns det något kommando i windows så man kan numrera filerna?

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss